Cheers!
maandag 19 november 2007 om 10:20
Morguh
Jammer zeg, Dream, van die plannen met Elvis die in het water vielen.
Vouwze!
Ik vind het wel grappig dat je me zo aktief vindt, Toet. Want volgens schoonmoeder is het namelijk best bespottelijk dat ík die grote boodschappen niet haal die nodig zijn voor werkweekenden van Bambi-man en zijn mannen. Dat doet Bambi-man zelf en vind-ie geen enkele moeite. Schoonmoeder vind dat maar gek, hij heeft het immers al zo druk en dat ik alleen maar de broodjes smeer...tsssssk.
Oh, even een hele blonde vraag. Ik moet een parkeervergunning aanvragen en daarvoor een pdf-bestand gebruiken. Maar, die kun je niet invullen met tekst. Iemand hier die weet hoe je pdf wijzigt in doc. bestand? Of andere manier om formulier in te kunnen vullen? *draait heel blond een lok haar rond vinger*
Jammer zeg, Dream, van die plannen met Elvis die in het water vielen.
Vouwze!
Ik vind het wel grappig dat je me zo aktief vindt, Toet. Want volgens schoonmoeder is het namelijk best bespottelijk dat ík die grote boodschappen niet haal die nodig zijn voor werkweekenden van Bambi-man en zijn mannen. Dat doet Bambi-man zelf en vind-ie geen enkele moeite. Schoonmoeder vind dat maar gek, hij heeft het immers al zo druk en dat ik alleen maar de broodjes smeer...tsssssk.
Oh, even een hele blonde vraag. Ik moet een parkeervergunning aanvragen en daarvoor een pdf-bestand gebruiken. Maar, die kun je niet invullen met tekst. Iemand hier die weet hoe je pdf wijzigt in doc. bestand? Of andere manier om formulier in te kunnen vullen? *draait heel blond een lok haar rond vinger*
maandag 19 november 2007 om 10:31
*breekt in*
Bam, sommige pdf bestanden zijn beveiligd tegen wijzigen. Er zit dan niets anders op dan ze uit te printen en te faxen, of te scannen en te mailen. Of opsturen natuurlijk. Formulieren vande gemeente krijg ik ook nooit opgeslagen of ingevuld, en zij vertelden mij aan de telefoon dat dat is omdat mensen anders zaken in het formulier gaan zitten aanpassen voordat ze ze invullen. Er zit dus waarschijnlijk een slotje op bij jou.
Bloes, bedankt voor je lieve kaartje. Je bent een schat!
*breekt uit*
Bam, sommige pdf bestanden zijn beveiligd tegen wijzigen. Er zit dan niets anders op dan ze uit te printen en te faxen, of te scannen en te mailen. Of opsturen natuurlijk. Formulieren vande gemeente krijg ik ook nooit opgeslagen of ingevuld, en zij vertelden mij aan de telefoon dat dat is omdat mensen anders zaken in het formulier gaan zitten aanpassen voordat ze ze invullen. Er zit dus waarschijnlijk een slotje op bij jou.
Bloes, bedankt voor je lieve kaartje. Je bent een schat!
*breekt uit*
maandag 19 november 2007 om 10:32
quote:dreamer schreef op 19 november 2007 @ 08:51:
Een kleine tip alvast, voordat de week begint: als je zin hebt in seks met je partner, moet je de middag daarvoor geen film laten zien aan je kinderen
Vreemdgangers kunnen deze tip negeren.
Ik zie nergens een Pimsekotsverhaal staan. Alleen bla-diebla.
Ik ben chagrijning geloof ik. Kan aan slaap tekort liggen.
Of aan het vooruitzicht van morgen als ik het retedruk heb.
Of misschien ben ik zo geboren.
Hoe dan ook. Ik heb zin om iemand te stompen en dan een tuk te gaan doen.
En er was nog iets met Toetje. Maar dat weet ik niet meer.
Achterlijke kutforum zorgt ervoor dat als je quote je ineens níét meer kan teruglezen.
Ik heb nog nooit zo een inconsequente chaos bij elkaar gezien. Inderdaad, dat zeg ik. Kun je nagaan.
En nee, dit ligt niet aan mijn chagrijnigheid. Juist in die hoedanigheid ben ik zó eerlijk tot op het bot dat de vellen erbij kunnen hangen.
Straatvraag.
Wanneer ben jij het eerlijkst?
(Meelezer mag natuurlijk ook weer reageren. Als je durft.)
Een kleine tip alvast, voordat de week begint: als je zin hebt in seks met je partner, moet je de middag daarvoor geen film laten zien aan je kinderen
Vreemdgangers kunnen deze tip negeren.
Ik zie nergens een Pimsekotsverhaal staan. Alleen bla-diebla.
Ik ben chagrijning geloof ik. Kan aan slaap tekort liggen.
Of aan het vooruitzicht van morgen als ik het retedruk heb.
Of misschien ben ik zo geboren.
Hoe dan ook. Ik heb zin om iemand te stompen en dan een tuk te gaan doen.
En er was nog iets met Toetje. Maar dat weet ik niet meer.
Achterlijke kutforum zorgt ervoor dat als je quote je ineens níét meer kan teruglezen.
Ik heb nog nooit zo een inconsequente chaos bij elkaar gezien. Inderdaad, dat zeg ik. Kun je nagaan.
En nee, dit ligt niet aan mijn chagrijnigheid. Juist in die hoedanigheid ben ik zó eerlijk tot op het bot dat de vellen erbij kunnen hangen.
Straatvraag.
(Meelezer mag natuurlijk ook weer reageren. Als je durft.)
maandag 19 november 2007 om 11:16
maandag 19 november 2007 om 11:18
Ik ging ervan uit dat je seks met iemand anders dan je partner niet in de buurt van je kinderen zou doen, denk ik, Kjong.. weet ut anders ook niet
Uitgevouwen? Moet nog beginnen! De kleurenprinter is al vanaf 8 uur vanmorgen bezig met het uitprinten van 160 plattegrondjes. Hiephoi, wat handig dat ik dat mag doen. (en niet degene die het bestandje gemaakt heeft en in het bezit is van een supersnelle kleurenprinter ) en ik moest even naar de betreffende straat om huisnummers van een flat te controleren.. ik kan jullie vertellen... diegene die hier de huisnummers vergeven heeft, had een hekel aan mensen. Of een slok teveel op, of een raar soort van humor.. in elk geval, mensen die daar wonen mogen hopen dat ambulancepersoneel óf een gedetaillerde plattegrond heeft van huisnummers aldaar óf nooit nodig is (en dat laatste is natuurlijk eerder je wens)
Dus.. ik ga vouwen
toedels
(en niet eens was tsktsktsk)
OHja, Bambi, zo ken ik een man die alleen woont, en wiens moeder het raar vindt dat HIJ kookt, wanneer z'n latrelatie langskomt
Eigenlijk vindt die moeder, volgens mij, dat z'n vriendin áltijd moet koken en afwassen en schoonmaken enz. hoewel ze niet bij hem woont (iets wat hij niet echt wil) Zo schijnen (schoon-)moeders te kunnen zijn.. af laten glijden uiteraard. Bambiman weet wel beter
Later is nu
maandag 19 november 2007 om 11:21
(~gaat stiekem naast Kjong liggen en hoopt dat iemand die Kjongs ruggetje overneemt, mijn ruggetje ook het masseren waard vindt~)
WBT de straatvraag:
ik probeer altijd eerlijk te zijn. Als de waarheid te hard kan zijn, zeg ik óf niets (in geval van Iris dit weekend naar LD toe, bijvoorbeeld..) of ik verbloem.. maar ik ga niet liegen. Ik heb wel leugens verteld, uiteraard, maar meestal in geval van totaal niet belangrijk en wel zo makkelijk. Zoals "waarom ben je te laat op school?" (hond weggelopen was echt dé smoes, meerdere keren werkzaam, heerlijk) Maar als je mij rechtstreeks iets vraagt, kan ik niet liegend antwoorden.
WBT de straatvraag:
ik probeer altijd eerlijk te zijn. Als de waarheid te hard kan zijn, zeg ik óf niets (in geval van Iris dit weekend naar LD toe, bijvoorbeeld..) of ik verbloem.. maar ik ga niet liegen. Ik heb wel leugens verteld, uiteraard, maar meestal in geval van totaal niet belangrijk en wel zo makkelijk. Zoals "waarom ben je te laat op school?" (hond weggelopen was echt dé smoes, meerdere keren werkzaam, heerlijk) Maar als je mij rechtstreeks iets vraagt, kan ik niet liegend antwoorden.
Later is nu
maandag 19 november 2007 om 11:28
Nef, wat lief dat je reageert! Ik wil inderdaad wel graag weten waar zij dat heeft laten doen, ik moet er toch een keer mee aan het werk.
Kjong, ik heb het verhaal weggehaald... the day after vind ik mezelf dan zo'n hysterica en aanstelster (jullie begrijpen nu dus ws wel dat het een eenmalige actie was van Lotje) ik heb het wel opgeslagen in word, misschien flikker ik het nog wel in de AK, maar ik daar een eigen wat-van-pimpel-niet-genoemd-mag-worden topicje aan, waar ik uit kan razen als het nodig is. Ik vond ook dat ik er té veel woorden aan vuil maakte en dat er zo veel ergere dingen spelen op het forum momenteel dat het gewoon ongepast is ofzo...
Há Bam, dat klinkt als mijn schoonouders. Als zij hier komen en Pompel is aan het koken of poetsen ofzo krijgt hij altijd de vraag: "Moet jíj dat doen?!" alsof ze na al die jaren nóg niet weten dat hij dat inderdaad vaak doet.
Dream, vouwze!
Waren jullie trouwen écht betrapt door LE??
Mims, ik ben erg benieuwd naar je gesprek!!!
Kjong, borrel?? Word je vast een stuk vrolijker van. Voor nu zal ik het rugwerk even overnemen van Bam.
Kjong, ik heb het verhaal weggehaald... the day after vind ik mezelf dan zo'n hysterica en aanstelster (jullie begrijpen nu dus ws wel dat het een eenmalige actie was van Lotje) ik heb het wel opgeslagen in word, misschien flikker ik het nog wel in de AK, maar ik daar een eigen wat-van-pimpel-niet-genoemd-mag-worden topicje aan, waar ik uit kan razen als het nodig is. Ik vond ook dat ik er té veel woorden aan vuil maakte en dat er zo veel ergere dingen spelen op het forum momenteel dat het gewoon ongepast is ofzo...
Há Bam, dat klinkt als mijn schoonouders. Als zij hier komen en Pompel is aan het koken of poetsen ofzo krijgt hij altijd de vraag: "Moet jíj dat doen?!" alsof ze na al die jaren nóg niet weten dat hij dat inderdaad vaak doet.
Dream, vouwze!
Mims, ik ben erg benieuwd naar je gesprek!!!
Kjong, borrel?? Word je vast een stuk vrolijker van. Voor nu zal ik het rugwerk even overnemen van Bam.
maandag 19 november 2007 om 11:32
quote:kjong schreef op 19 november 2007 @ 10:32~[/message]:
[...]
Straatvraag.
(Meelezer mag natuurlijk ook weer reageren. Als je durft.)Volgens mij ben ik doorgaans wel redelijk eerlijk. Echt liegen kan ik in elk geval niet. (Wel smoesjes, te laat op werk door verslapen = trein gemist bijvoorbeeld, wat nog op hetzelfde neerkomt ook) Maar als ik echt pissig ben of chagrijnig kan ik té eerlijk zijn en dat kan kwetsen, dus da's ook niet de bedoeling.
[...]
Straatvraag.
(Meelezer mag natuurlijk ook weer reageren. Als je durft.)Volgens mij ben ik doorgaans wel redelijk eerlijk. Echt liegen kan ik in elk geval niet. (Wel smoesjes, te laat op werk door verslapen = trein gemist bijvoorbeeld, wat nog op hetzelfde neerkomt ook) Maar als ik echt pissig ben of chagrijnig kan ik té eerlijk zijn en dat kan kwetsen, dus da's ook niet de bedoeling.
maandag 19 november 2007 om 12:20
quote:pimpel schreef op 19 november 2007 @ 11:28:
Dream, vouwze!
.
eh.. ja
maar kennelijk vindt hij het heel normaal, dat Elvis en ik naakt 'knuffelen' op de bank, 's avonds Gelukkig was de houding nog tamelijk braaf en onopvallend.. terwijl hij nog wat zat te huilen op schoot, hebben wij ons weer wat aangekleed ..
was overigens de eerste keer en hopelijk ook de laatste. LD zou het namelijk wél gemerkt hebben, denk ik.
Dream, vouwze!
.
eh.. ja
maar kennelijk vindt hij het heel normaal, dat Elvis en ik naakt 'knuffelen' op de bank, 's avonds Gelukkig was de houding nog tamelijk braaf en onopvallend.. terwijl hij nog wat zat te huilen op schoot, hebben wij ons weer wat aangekleed ..
was overigens de eerste keer en hopelijk ook de laatste. LD zou het namelijk wél gemerkt hebben, denk ik.
Later is nu
maandag 19 november 2007 om 17:54
quote:pimpel schreef op 19 november 2007 @ 11:28:
Nef, wat lief dat je reageert! Ik wil inderdaad wel graag weten waar zij dat heeft laten doen, ik moet er toch een keer mee aan het werk.
Ik vond ook dat ik er té veel woorden aan vuil maakte en dat er zo veel ergere dingen spelen op het forum momenteel dat het gewoon ongepast is ofzo... Nog even, heb de vraag al bij haar neergelegd ...
Hoezo teveel woorden aan vuilgemaakt... ieder beleeft zijn eigen dingen en moet dat kunnen uiten, ook al zijn er andere dingen die zwaar wegen, dit weegt zwaar voor jou. En terecht, een fobie is niet niks!
Ik vond ook dat ik er té veel woorden aan vuil maakte en dat er zo veel ergere dingen spelen op het forum momenteel dat het gewoon ongepast is ofzo... Nog even, heb de vraag al bij haar neergelegd ...
Hoezo teveel woorden aan vuilgemaakt... ieder beleeft zijn eigen dingen en moet dat kunnen uiten, ook al zijn er andere dingen die zwaar wegen, dit weegt zwaar voor jou. En terecht, een fobie is niet niks!
maandag 19 november 2007 om 18:50
Wat lief, Nef!
(Ik word er nogal vaak om uitgelachen, vandaar dat ik me er altijd nogal ongemakkelijk over voel het er over te hebben, erkenning is dus fijn.) Ben erg benieuwd naar het antwoord van je vriendin. Als jij Dreamer kent: wellicht wil zij jou mijn iemeeladres geven? (Wil je dat Dream?) En anders doen we het ff via de engeltjes.
(Ik word er nogal vaak om uitgelachen, vandaar dat ik me er altijd nogal ongemakkelijk over voel het er over te hebben, erkenning is dus fijn.) Ben erg benieuwd naar het antwoord van je vriendin. Als jij Dreamer kent: wellicht wil zij jou mijn iemeeladres geven? (Wil je dat Dream?) En anders doen we het ff via de engeltjes.
maandag 19 november 2007 om 19:17
Mijn mailadres staat in mijn profiel. Ik zal m'n vriendin vragen of ze het goed vind dat ik jou met haar in contact breng. Denk het zeker wel, want dit waren haar reacties (we zitten samen op een groep):
Nef, dat was via de site ipzo.nl.
En mijn therapeute was erg goed. Is zij op de Viva? Zo ja, waar dan?
En meteen daarna schreef ze:
Denk ook dat deze kliniek 1 van de bekendste en betere in Nederland is. Als er op tv of in bladen iets word geschreven over therapiën bij fobiën dan komt namelijk meestal deze kliniek ter sprake (valt me uiteraard ook op).
En de man die daar volgens mij de scepter zwaait lijkt me ook een heel geschikte kerel. Die heb ik ook al een aantal keren op tv langs zien komen. Dat was tevens de man die bij mijn laatste 'les' met de afwasborstel z'n keel stond te poetsen.
Oh, 'k hoop dat diegeen waar jij het nu over hebt zich daar ook zal melden. Is zo'n fijne manier zoals ze daar behandelen.
Nef, dat was via de site ipzo.nl.
En mijn therapeute was erg goed. Is zij op de Viva? Zo ja, waar dan?
En meteen daarna schreef ze:
Denk ook dat deze kliniek 1 van de bekendste en betere in Nederland is. Als er op tv of in bladen iets word geschreven over therapiën bij fobiën dan komt namelijk meestal deze kliniek ter sprake (valt me uiteraard ook op).
En de man die daar volgens mij de scepter zwaait lijkt me ook een heel geschikte kerel. Die heb ik ook al een aantal keren op tv langs zien komen. Dat was tevens de man die bij mijn laatste 'les' met de afwasborstel z'n keel stond te poetsen.
Oh, 'k hoop dat diegeen waar jij het nu over hebt zich daar ook zal melden. Is zo'n fijne manier zoals ze daar behandelen.
anoniem_29050 wijzigde dit bericht op 19-11-2007 23:07
Reden: namen weggehaald
Reden: namen weggehaald
% gewijzigd
maandag 19 november 2007 om 19:26
quote:dreamer schreef op 19 november 2007 @ 12:20:
[...]
eh.. ja
nou hadden we het er vorige week nog over! Vertel!
Pim, ik ben erg benieuwd, zou wie weet best kenne hellepe.
[...]
eh.. ja
nou hadden we het er vorige week nog over! Vertel!
Pim, ik ben erg benieuwd, zou wie weet best kenne hellepe.
maandag 19 november 2007 om 21:18
Hoi Pimpel, heb je probleem al via Nef gehoord en wil graag hier, ergens anders of via de mail je vragen beantwoorden. Het helpt hoor, echt! Had dit niet gedacht en vooral niet geloofd. Sterker nog, tot 2,5 jaar geleden was ik ervan overtuigd de enige te zijn die 'zo' was.
Even voor de duidelijkheid...ik ben die andere (ex) kotsfobieër
Je zult van Nef m'n mailadres wel krijgen. Schrijven hoor.
Einde inbreken. Dag dames!
Even voor de duidelijkheid...ik ben die andere (ex) kotsfobieër
Je zult van Nef m'n mailadres wel krijgen. Schrijven hoor.
Einde inbreken. Dag dames!