Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
woensdag 15 september 2010 om 14:48
Je bent grappig Glitter!
Hier heb ik ook geen verstand ban Blauwbloempje. Ik denk dat je ze het beste even een mailtje kunt sturen om te vragen hoe het zit. Ze reageren altijd best snel. Zelf kies ik altijd eerst een berg nagellak uit, dan zet ik het bijbehorende bedrag op mijn paypal rekening en daarna bestel ik pas de hele zwik. Dan kan ik meteen betalen. Nog geen problemen mee gehad, die hele 2x dat ik heb besteld
Nu zijn we trouwens wel bijzonder nieuwsgierig naar wat je precies besteld hebt. Dat begrijp je natuurlijk
Ik heb nu lucertainly look marvelous (ofzo) van opi op.....
Hier heb ik ook geen verstand ban Blauwbloempje. Ik denk dat je ze het beste even een mailtje kunt sturen om te vragen hoe het zit. Ze reageren altijd best snel. Zelf kies ik altijd eerst een berg nagellak uit, dan zet ik het bijbehorende bedrag op mijn paypal rekening en daarna bestel ik pas de hele zwik. Dan kan ik meteen betalen. Nog geen problemen mee gehad, die hele 2x dat ik heb besteld
Nu zijn we trouwens wel bijzonder nieuwsgierig naar wat je precies besteld hebt. Dat begrijp je natuurlijk
Ik heb nu lucertainly look marvelous (ofzo) van opi op.....

woensdag 15 september 2010 om 15:10
Ik zou ook voor grijs gaan Indigo, dat past wel een beetje bij de temperatuur en het weer.
Welke kleur is die choose me? Was dat die groen/blauwe?
Ach, ik kom graag als er geroepen wordt hoor Is wel ego-strelend
Ik heb weer iets op het oog bij alice en jo
Deze EOS Holiday Bag bevat de inmiddels zeer bekende en populaire lipbalm spheres in de smaken honeysuckle honeydew, sweet mint en een limited edition pomegranate raspberry.
Welke kleur is die choose me? Was dat die groen/blauwe?
Ach, ik kom graag als er geroepen wordt hoor Is wel ego-strelend
Ik heb weer iets op het oog bij alice en jo
Deze EOS Holiday Bag bevat de inmiddels zeer bekende en populaire lipbalm spheres in de smaken honeysuckle honeydew, sweet mint en een limited edition pomegranate raspberry.
woensdag 15 september 2010 om 15:31

woensdag 15 september 2010 om 16:03
quote:Veronique79 schreef op 15 september 2010 @ 15:31:
Hallo dames,
Ik las in de pauze de Elle van september (na ja, bladerde want ik vind het niet echt een heel leuk blad) en zag daar de 3 kakinagellakken van Chanel in staan. Een groene, bruine en nog een.
Ik had het er hier al een keer over, zwijmelde helemaal weg in de pauze...google eens op chanel kaki dupes, dan krijg je wel een paar goedkopere alternatieven als suggestie waarschijnlijk
Hallo dames,
Ik las in de pauze de Elle van september (na ja, bladerde want ik vind het niet echt een heel leuk blad) en zag daar de 3 kakinagellakken van Chanel in staan. Een groene, bruine en nog een.
Ik had het er hier al een keer over, zwijmelde helemaal weg in de pauze...google eens op chanel kaki dupes, dan krijg je wel een paar goedkopere alternatieven als suggestie waarschijnlijk
woensdag 15 september 2010 om 16:04
quote:Zwup schreef op 15 september 2010 @ 16:00:
De lak is over de 20 euro per potje volgens mij. Mijn moeder koopt het weleens en zegt dat het helemaal niet zo goed blijft zitten. Iig niet beter dan de lakjes van een paar euro per potje.Kun je nagaan. Nou, dan hoef ik er ook niet meer om te zwijmelen! Duur betekent dus niet altijd beter...
De lak is over de 20 euro per potje volgens mij. Mijn moeder koopt het weleens en zegt dat het helemaal niet zo goed blijft zitten. Iig niet beter dan de lakjes van een paar euro per potje.Kun je nagaan. Nou, dan hoef ik er ook niet meer om te zwijmelen! Duur betekent dus niet altijd beter...

woensdag 15 september 2010 om 16:24
Nou, ik ging voor grijs (Stormy Grey van YSL) maar kon het vandaag helemaal niet vinden met die lak! Ik lakte te dik, de formule stond me niet aan en halverwege bedacht ik met dat dit hét moment was om de rand van het flesje schoon te maken...
En ja, zoals ik al vreesde, vond ik het na 1 laagje al saai. Het is zeker een mooie kleur, maar zo saai! Dus alles er weer af (Zonde! Dure lak.) Even getwijfeld en op 1 vinger 140 Let's Mauve On van Catrice gelakt, maar dat was me weer te zoetsappig. Nu toch voor 030 Meet Me At Coral Island (ook Catrice) gegaan. Grappig, toch een fel zomers kleurtje, maar dat kan goed nu mijn nagels zo kort zijn en het steekt mooi af tegen die grijze wolken buiten!
Ik zag die spheres ook in de nieuwsbrief Zwup, maar ben er niet bekend mee. Die choose me was inderdaad een donker blauw/groene met glitters.
Veronique, er zullen vast snel dupes volgen van die Chanels. Even geduld Chanel is rond de 20 euro inderdaad.
Ik ga verder met laagje 2 van Meet Me At Coral Island. Ik heb het echt getroffen met dit flesje, de formule is zo goed!!
En ja, zoals ik al vreesde, vond ik het na 1 laagje al saai. Het is zeker een mooie kleur, maar zo saai! Dus alles er weer af (Zonde! Dure lak.) Even getwijfeld en op 1 vinger 140 Let's Mauve On van Catrice gelakt, maar dat was me weer te zoetsappig. Nu toch voor 030 Meet Me At Coral Island (ook Catrice) gegaan. Grappig, toch een fel zomers kleurtje, maar dat kan goed nu mijn nagels zo kort zijn en het steekt mooi af tegen die grijze wolken buiten!
Ik zag die spheres ook in de nieuwsbrief Zwup, maar ben er niet bekend mee. Die choose me was inderdaad een donker blauw/groene met glitters.
Veronique, er zullen vast snel dupes volgen van die Chanels. Even geduld Chanel is rond de 20 euro inderdaad.
Ik ga verder met laagje 2 van Meet Me At Coral Island. Ik heb het echt getroffen met dit flesje, de formule is zo goed!!

woensdag 15 september 2010 om 16:55
Hij staat standaard op 4M en ik heb hem op 1M gezet, dat tekentje van het bloemetje staat altijd aan. Is een krijgertje, dus ik zal even kijken of ik het boekje erbij heb gekregen.
Wel leuk dit, ga dus af en toe een waardeloze foto posten hihi. Zie je de professionele stand van mijn hand rond het potje om al die mooie foto's van jullie te imiteren?
Wel leuk dit, ga dus af en toe een waardeloze foto posten hihi. Zie je de professionele stand van mijn hand rond het potje om al die mooie foto's van jullie te imiteren?