Mode & Beauty alle pijlers

Welke laarzen?

16-09-2010 14:49 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwarte laarzen zijn nodig aan vervanging toe. Nu ben ik een nono op modegebied en weet niet goed wat voor laarzen ik moet kopen.

Ik heb nu sportieve veterlaarzen van Esprit gehad. Die staan heel leuk onder een rokje, maar onder een wat netter jurkje is het geen gezicht, veel te lomp.

Ik wil graag goede laarzen die een tijdje mee gaan, mijn budget laat het jammergenoeg niet toe om meer dan een paar te kopen.

Ik zoek dus laarzen die leuk staan onder zowel sportieve als onder nette kleding in de kleur zwart. Ik kan niet op hakken lopen, dus plat of met een klein hakje. Ik heb alleen wel maat

40, waardoor platte laarzen er al snel ontzettend lomp uitzien.

Wie helpt me op weg?
The time is now
Heb je al bij O'moda (webwinkel) gekeken? Daar kan je alle voorkeuren ingeven die jij wilt. Ik vind het ideaal, heb een wat bredere kuit en zo hoef ik me niet door alle smallere laarzen heen te worstelen. Ook hakhoogte kan je selecteren. (Ik wil ook graag plat, net als jij. Ik heb ook maat 40.) En of je sportieve veterlaarzen wilt of juist nette hoge laarzen.

Zelfs voor een no-no te doen!

Zowel onder een rokje als net erg leuke laarzen
Ban! Wat is je budget?

Ik heb zelf deze week shabbies aangeschaft en hoewel sommige mensen deze lomp vinden, vind ik ze wel netjes eigenlijk

Oh, daar ga ik eens even kijken. Is dat niet lastig qua passen? In de winkel pas ik vaak tig paar voordat iets goed zit. Moet je dan steeds de laarzen terugsturen en een ander paar bestellen?
The time is now
Buget is maximaal zo'n ¤120,-

@Suus, welke maat heb jij? Zulke laarzen vind ik vaak heel leuk in maat 37, maar in maat 40 lijkt het alsof je een sloot gaat uitbaggeren
The time is now
quote:dangeensuus schreef op 16 september 2010 @ 15:05:

Ban! Wat is je budget?

Ik heb zelf deze week shabbies aangeschaft en hoewel sommige mensen deze lomp vinden, vind ik ze wel netjes eigenlijk

[afbeelding]Shabbies én King Louie... I love it! (heb je Vrij Nederland van een paar weken gelezen?)
ik heb maat 36/37

En ze zijn ook ietsje boven je budget, ik ga verder zoeken
@kusunum, die vind ik ook wel leuk. Waar heb je die gevonden?
The time is now
Banba, Omoda heeft ook winkels. Idee om eerst op de site te zoeken en daarna passen in de winkel?
esprit en laarzen intikken op google afbeeldingen

edit:

klik

Hoe vind je deze?
quote:akka schreef op 16 september 2010 @ 15:08:

[...]

Shabbies én King Louie... I love it! (heb je Vrij Nederland van een paar weken gelezen?)hahahaha nee, maar is wel ruimschoots besproken in de blog van vorige week en het KL topic

vrouwelijk, ietsje boven je budget, 30 euro meer
Lamica heeft mooie laarzen. Zal even een plaatje zoeken.
Bij Ziengs zou je ook eens kunnen kijken. Die hebben ook een site waarop de laarzen te zien zijn. Bestellen kan geloof ik niet, maar ik ga toch altijd passen. Bij leballon hebben ze ook een best wel gevarieerd en breed assortiment. Beide hebben een heleboel filialen in meerdere steden.

Op dit moment komt daar van alles binnen. Ook in de winkel hebben ze nog veel in het magazijn, wegens ruimte-gebrek.

Bij leballon kan je ook bestellen, maar ik ga er liever heen.
quote:dangeensuus schreef op 16 september 2010 @ 15:11:

[...]

hahahaha nee, maar is wel ruimschoots besproken in de blog van vorige week en het KL topicoh dat is helemaal aan mij voorbij gegaan dan... ik ga het even opgraven.
Die tweede vind ik leuk Suus. De eerste minder, die glimmen me te hard.
The time is now
Deze zitten heerlijk!

Hmm budget 120 euro...dat is moeilijker. Laarzen zijn schandalig duur altijd.

Ik heb goede ervaringen met Omoda overigens!
@Bengal, wel leuk, maar die lijken me ook nogal lomp in maat 40. Omdat het stuk van de wreef tot de neus zo lang en kaal is.
The time is now
wehkamp ban!
Ik zou zoeken naar ronde neuzen en dan een zool die niet rondom uitsteekt, dat maakt laarzen vaak lomp en groot. Zelf ben ik klein van stuk en heb maat 39, staat vaak ook niet elegant met platte laarzen.
O ja, Nelson is ook zo'n keten waar ze een ruim assortiment hebben. De site heb ik nog niet gezien dit seizoen.

Bij Cinderella daar hebben ze ook meerdere merken en een site waarop je een deel kan bekijken. Bestellen kan niet, wel passen in de winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven