Uitgerekend Mei 2011
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:44
Naam:Leeftijd:Uitgerekende datum: Bijzonderheden: Kindje nummer: Geslacht:Husky 29 27 april 2e , dochtertjeVerrassing Ellebelleel 29 28 april 9 maart groeiecho, 10 maart intake intake gynacoloog 2e, zoontje van 1 Jongen Mooirood 26 3 mei 1e Jongen Lettie 29 5 mei 1e Verrassing Tijn 31 6 mei 2e , zoontje van 2 Meisje Mon 28 6 mei 1e Jongen Ookeentheeleut 34 7 mei 2e, dochtertje Jongen Meike 29 8 mei 1e Jongen Tijgerboontje 26 9 mei 1e Verrassing Miep 27 12 mei 2e, zoontje van 2 (dec 2008) Charly 26 12 mei 1e Meisje Mevroi 30 12 mei 2e, zoontje van 2 Meisje Saxmania 34 16 mei 3e , 2 zoontjes van bijna 3 en bijna 1 Claudani 31 22 mei 2e, dochter Dani van 1,5 Meisje Aylapaelja 32 23 mei 1e Verwachtingsvol 29 26 mei 2e, dochter Daisy van 1,5
donderdag 16 september 2010 om 20:27
@tijn, ik wilde eerst ook niet meedoen met MvM omdat ik de hele week werk. Toen de verloskundige belde zei ik dat ook tegen haar, zij vertelde dat juist in de ochtend urine veel hormonen zitten dus daar zijn ze erg blij mee. Je krijgt voor elke dag een nieuwe fles en deze moet je eens per week voor je deur zetten (bij mij kan dat redelijk onopvallend ). Volgende week dinsdag komt de dame dus, en ik moet dan van tevoren urine opvangen dan gaat ze een testje doen of er genoeg hormoon in de urine zit. Verder schijn je leuke cadeautjes te krijgen van MvM, ik hou jullie op de hoogte!
donderdag 16 september 2010 om 20:34
He meiden, ik zat eerst in maart tropic heb toen helaas een miskraam gehad met 7 weken, gelukkig ben ik nu weer zwanger! Dus allemaal gefeliciteerd!
En mei is een veel mooiere maand;-).
Ik heb net 3 dagen geleden getest moet de gyn nog bellen mocht bij de volgende zwangerschap (deze dus) met 6 weken komen denk ik ik net 5 weekjes ben..
Ik geef nog wel even door wanneer ik precies ben uitgerekend.
Ik ben 31 jaar en dit word ons tweede kindje! (We hebben een meisje van 1.5 Dani)
Ben zo blij en moet nu alle vertrouwen krijgen dat het goed gaat!
liefs clau
En mei is een veel mooiere maand;-).
Ik heb net 3 dagen geleden getest moet de gyn nog bellen mocht bij de volgende zwangerschap (deze dus) met 6 weken komen denk ik ik net 5 weekjes ben..
Ik geef nog wel even door wanneer ik precies ben uitgerekend.
Ik ben 31 jaar en dit word ons tweede kindje! (We hebben een meisje van 1.5 Dani)
Ben zo blij en moet nu alle vertrouwen krijgen dat het goed gaat!
liefs clau
donderdag 16 september 2010 om 21:00
@ Claudani: gefeliciteerd! Jij bent dus ook gelijk weer zwanger na je mk? Ik ook. Zo spannend he? Ik ben morgen of overmorgen 7 weken, maar mijn lichaam geeft rare signalen af en ik heb nu het gevoel dat het niet goed zit :S Maar ik blijf wel een beetje goede hoop houden, tenminste ik probeer het. Blegh ik wil gewoon zeker weten of het nou goed gaat of niet!
Oei sorry voor ego-post!
@ Tjin: Ik heb ook MvM gebeld, maar ik mag niet meedoen omdat ik ooit een bloedtransfusie heb gehad.... Zo vreemd! Had wel verwacht dat ik niet mee mocht doen, maar dan ivm mijn medicijnen, maar dat maakte niets uit! Wel jammer.
Wel goed van alle dames hier die wel meedoen Alle beetjes helpen toch?
Oei sorry voor ego-post!
@ Tjin: Ik heb ook MvM gebeld, maar ik mag niet meedoen omdat ik ooit een bloedtransfusie heb gehad.... Zo vreemd! Had wel verwacht dat ik niet mee mocht doen, maar dan ivm mijn medicijnen, maar dat maakte niets uit! Wel jammer.
Wel goed van alle dames hier die wel meedoen Alle beetjes helpen toch?
vrijdag 17 september 2010 om 14:17
Hallo Allemaal,
@mon82:
wat voor een gevoel heb je nu dan omdat je aangeeft dat je het gevoel hebt dat t nu niet goed zit?
Ben ik even benieuwd naar omdat ik ook af en toe twijfel. De ene dag voelt het overduidelijk dat ik wel zwanger ben, maar de afgelopen twee dagen eigenlijk niet (of omdat ik druk aan het werk ben en afleiding heb?!) Bij mn vorige zwangerschap voelde ik wel continu van alles en nu alleen wat moe....geen vollere borsten en alleen vorige week wat raar in mn maag....
Ik heb me inmiddels ook opgegeven voor MvM, ze komt 23 oktober langs! Hoop zo dat ze dan een positieve Hcg test hebben voor me! Want wat anders? Ja je mag dan niet mee doen, maar zien ze dan ook meteen dat de zwangerschap niet goed is?
Het lijkt nu dat ik me onwijs veel zorgen maak, maar dat valt mee hoor, heb bijvoorbeeld net wel een shirt op internet besteld voor mijn zoontje (1-12-2008) met:
voorop:
3+1= 4
en achterop een afbeelding van een baby.....
Hopelijk kan hij die vanaf 11 oktober (datum echo) aan...
Succes meiden allemaal, met afwachten op de reuze spannende echo!
@mon82:
wat voor een gevoel heb je nu dan omdat je aangeeft dat je het gevoel hebt dat t nu niet goed zit?
Ben ik even benieuwd naar omdat ik ook af en toe twijfel. De ene dag voelt het overduidelijk dat ik wel zwanger ben, maar de afgelopen twee dagen eigenlijk niet (of omdat ik druk aan het werk ben en afleiding heb?!) Bij mn vorige zwangerschap voelde ik wel continu van alles en nu alleen wat moe....geen vollere borsten en alleen vorige week wat raar in mn maag....
Ik heb me inmiddels ook opgegeven voor MvM, ze komt 23 oktober langs! Hoop zo dat ze dan een positieve Hcg test hebben voor me! Want wat anders? Ja je mag dan niet mee doen, maar zien ze dan ook meteen dat de zwangerschap niet goed is?
Het lijkt nu dat ik me onwijs veel zorgen maak, maar dat valt mee hoor, heb bijvoorbeeld net wel een shirt op internet besteld voor mijn zoontje (1-12-2008) met:
voorop:
3+1= 4
en achterop een afbeelding van een baby.....
Hopelijk kan hij die vanaf 11 oktober (datum echo) aan...
Succes meiden allemaal, met afwachten op de reuze spannende echo!
vrijdag 17 september 2010 om 18:39
@ Miep: gisteren had ik opeens echt mega steken precies onderin mijn buik dus gauw naar de wc gerend maar tot nu toe niets vreemds. Vandaag doen zowaar mijn borsten ook een heeeel klein beetje zeer weer. Ik heb besloten dat ik me er niet meer druk om ga maken want wordt er een beetje gek van zo!
Ik denk trouwens dat je 23september bedoeld voor die MvM afspraak?
Ik ga gewoon positief blijven!
Prettig weekeind iedereen!
Ik denk trouwens dat je 23september bedoeld voor die MvM afspraak?
Ik ga gewoon positief blijven!
Prettig weekeind iedereen!
vrijdag 17 september 2010 om 20:15
He meiden,
Ik vind het ook allemaal erg spannend. Totdat je het hartje hoort, is het allemaal ook zo onwerkelijk. Zeker zonder echte zwangerschapskwaaltjes. Ik voel nu al dagen niets aan borsten of wat dan ook en heb ook zoiets van....wanneer wordt ik weer zo enorm moe als bij de eerste zwangerschap, of krijg ik dat holle gevoel op de maag ´s ochtends en moet ik eerst wat eten voor opstaan..... Waaahhh waarom herinner ik me ook niets meer van de zwangerschap twee jaar terug. Kennelijk blijvende zwangerschapsdemensie
Ik houd me voor, dat met 6 weken de bloedband tussen kind en moeder komt en volgens mij merk je dan weer meer. Althans ik denk dat dat bij mij de vorige keer vanaf die periode ook zo ging. Hier dus ook twijfels en onzekerheid, ondanks positieve test enzo.
Groetjes
Engeltje
ps: bedankt voor het opnemen in de lijst!
Ik vind het ook allemaal erg spannend. Totdat je het hartje hoort, is het allemaal ook zo onwerkelijk. Zeker zonder echte zwangerschapskwaaltjes. Ik voel nu al dagen niets aan borsten of wat dan ook en heb ook zoiets van....wanneer wordt ik weer zo enorm moe als bij de eerste zwangerschap, of krijg ik dat holle gevoel op de maag ´s ochtends en moet ik eerst wat eten voor opstaan..... Waaahhh waarom herinner ik me ook niets meer van de zwangerschap twee jaar terug. Kennelijk blijvende zwangerschapsdemensie
Ik houd me voor, dat met 6 weken de bloedband tussen kind en moeder komt en volgens mij merk je dan weer meer. Althans ik denk dat dat bij mij de vorige keer vanaf die periode ook zo ging. Hier dus ook twijfels en onzekerheid, ondanks positieve test enzo.
Groetjes
Engeltje
ps: bedankt voor het opnemen in de lijst!
zondag 19 september 2010 om 12:59
Engeltje irritant is dat he? Je kan jezelf zo makkelijk gek praten! Ik had trouwens tijdens de vijfde week al wel gevoelige borsten, toen opeens een paar dagen niet en nu weer wel, maar niet zo erg als in het begin en ook wel eens een dag helemaal niet. Vaag gedoe!
Meike gefeliciteerd! Ik was gisteren ook 7 weken De hele dag moe en brak geweest haha!
Meike gefeliciteerd! Ik was gisteren ook 7 weken De hele dag moe en brak geweest haha!
zondag 19 september 2010 om 13:35
@mon82
Idd je kunt heel gemakklijk jezelf wat aan praten ik heb het ook wel een beetje hoor al voel ik ook ergens dat het goed gaat of het komt omdat ik het zooooo hoop!
Omdat het bij ons de vorige x mis ging mag ik met 6 weken een echo bij de gyn.
Waarom bel je niet eventjes dan ben je wat gerustgesteld.
Ik ben nu af en toe wat misselijk maar ook zeker momenten dat ik hellemaal nergens last van heb..
Idd je kunt heel gemakklijk jezelf wat aan praten ik heb het ook wel een beetje hoor al voel ik ook ergens dat het goed gaat of het komt omdat ik het zooooo hoop!
Omdat het bij ons de vorige x mis ging mag ik met 6 weken een echo bij de gyn.
Waarom bel je niet eventjes dan ben je wat gerustgesteld.
Ik ben nu af en toe wat misselijk maar ook zeker momenten dat ik hellemaal nergens last van heb..
zondag 19 september 2010 om 18:28
Welkom "nieuwe" zwangeren!
Hier even een ego-bericht. Ik ben nu weer thuis maar heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus vanwege complete uitdroging. Gaat dus nog steeds niet goed hier met de misselijkheid en het spugen. Wel een voordeel: ze hebben ter controle een echo gemaakt, het hartje klopt!
Overmorgen alweer 8 weken en woensdag weer een echo. Ik hoop dat ik me snel beter voel want dit is 10 x niks.
Hier even een ego-bericht. Ik ben nu weer thuis maar heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus vanwege complete uitdroging. Gaat dus nog steeds niet goed hier met de misselijkheid en het spugen. Wel een voordeel: ze hebben ter controle een echo gemaakt, het hartje klopt!
Overmorgen alweer 8 weken en woensdag weer een echo. Ik hoop dat ik me snel beter voel want dit is 10 x niks.
zondag 19 september 2010 om 19:16
Zo, beide kiddies in bad geweest en liggen nuheerlijk op bed te keuvelen. Nu wat tijd voor mezelf... Pfff, soms denk ik wel eens waar ben je aan begonnen met een 3e? Maar aan de andere kant, is de oudste dan alweer 3,5 jaar en dan kan-ie vast wel meer zelf aankleden, zindelijk zijn enzo).
Gefeliciteerd, Clau. Fijn alweer zo snel zwanger na je MK.
Grappig Miep, zo'n shirt. Eerste keer hebben wij het nog wel op een ludieke manier verteld aan iedereen, maar bij nr 2 al niet meer. Tja, en dat zal nu ook wel niet gaan gebeuren denk ik.
@Engeltje, ik denk dat velen zonder kwaaltjes je onzekerheid herkennen. Aan de andere kant denk ik dat diegenen met meer dan genoeg kwaaltjes er jaloers op zijn
@Meike, ik heb nooit echt gevoelige borsten gehad tijdens mijn zwangerschappen, dus ik weet het niet. Alleen af en toe een stekend gevoel meer niet. Maareh..... wacht maar tot je stuwing krijgt hahaha. Dat gevoel kan ik me zo weer voor de geest halen, pfffff. Maar misschien dat je daar alleen last van hebt als je van begin af aan FV geeft.
Jeetje, mooirood, dat is zwaar k.... Nog niet echt een roze/blauwe wolk dus voor jou. Medicatie helpt dus niet? Wel gefeliciteerd met het kloppende hartje!
Hier weinig nieuws. Behalve dat ik sinds vamiddag een menstruatiegevoel heb. Hoop niet dat het de voorbode is van iets akeligs... Weet niet of de meiden die een MK hebben gehad dit herkennen? Op de e.o.a. manier heb ik het gevoel dat het fout gaat. Het kan toch bijna niet waar zijn dat ik 3x binnen 2 maanden zwanger word en dan ze alle 3 zonder problemen volbreng. Het is een beetje alsof ik het lot tart en het toch een keer mis moet gaan zeg maar. Nou ja, morgenochtend intake MvM, dus in ieder geval een testmoment Zometeen maar in een warm badje liggen, dat ontspant wel lekker.
Gefeliciteerd, Clau. Fijn alweer zo snel zwanger na je MK.
Grappig Miep, zo'n shirt. Eerste keer hebben wij het nog wel op een ludieke manier verteld aan iedereen, maar bij nr 2 al niet meer. Tja, en dat zal nu ook wel niet gaan gebeuren denk ik.
@Engeltje, ik denk dat velen zonder kwaaltjes je onzekerheid herkennen. Aan de andere kant denk ik dat diegenen met meer dan genoeg kwaaltjes er jaloers op zijn
@Meike, ik heb nooit echt gevoelige borsten gehad tijdens mijn zwangerschappen, dus ik weet het niet. Alleen af en toe een stekend gevoel meer niet. Maareh..... wacht maar tot je stuwing krijgt hahaha. Dat gevoel kan ik me zo weer voor de geest halen, pfffff. Maar misschien dat je daar alleen last van hebt als je van begin af aan FV geeft.
Jeetje, mooirood, dat is zwaar k.... Nog niet echt een roze/blauwe wolk dus voor jou. Medicatie helpt dus niet? Wel gefeliciteerd met het kloppende hartje!
Hier weinig nieuws. Behalve dat ik sinds vamiddag een menstruatiegevoel heb. Hoop niet dat het de voorbode is van iets akeligs... Weet niet of de meiden die een MK hebben gehad dit herkennen? Op de e.o.a. manier heb ik het gevoel dat het fout gaat. Het kan toch bijna niet waar zijn dat ik 3x binnen 2 maanden zwanger word en dan ze alle 3 zonder problemen volbreng. Het is een beetje alsof ik het lot tart en het toch een keer mis moet gaan zeg maar. Nou ja, morgenochtend intake MvM, dus in ieder geval een testmoment Zometeen maar in een warm badje liggen, dat ontspant wel lekker.
zondag 19 september 2010 om 20:04
hoihoi
@mon82,
bedoel inderdaad 23 september voor MvM!
Gisteren voor t eerst echt beroerd in de ochtend, moest overgeven maar er kwam alleen wat gal.....BAH! De rest van de dag ook niet top gevoeld en vandaag ook heel wat misselijke momenten! In de zwangerschap van mijn zoontje 10 keer overgegeven maar kan me niet herinneren dat t zo vaak zo'n rot gevoel was...
Ah ja, t is voor n heel goed doel! Daardoor krijg je ook weer t idee dat t goed zit, maar t is nog pril.....nog 3 weken en 1 nachtje en dan is de echo!
Kan niet wachten
@mon82,
bedoel inderdaad 23 september voor MvM!
Gisteren voor t eerst echt beroerd in de ochtend, moest overgeven maar er kwam alleen wat gal.....BAH! De rest van de dag ook niet top gevoeld en vandaag ook heel wat misselijke momenten! In de zwangerschap van mijn zoontje 10 keer overgegeven maar kan me niet herinneren dat t zo vaak zo'n rot gevoel was...
Ah ja, t is voor n heel goed doel! Daardoor krijg je ook weer t idee dat t goed zit, maar t is nog pril.....nog 3 weken en 1 nachtje en dan is de echo!
Kan niet wachten
zondag 19 september 2010 om 21:07
Hi zwangeren,
Wat leuk dat er al een item is van mei-mama's. Ik heb vorige week de test gedaan en dat was overduidelijk: ZWANGER! Wij zijn helemaal in de wolken.
Zal me ook voorstellen: 36 jaar, voor ons 1e kindje en 19 mei uitgerekend. Pijnlijke borsten en weeig misselijkheidsgevoel. Kan ook niet wachten om het iedereen te vertellen. Heb trouwens nog geen afspraak gemaakt met de VK, maar ga dit volgende week doen.
Fijn om al jullie verhalen te lezen en te lezen dat we allemaal met dezelfde vragen en kwaaltjes rondlopen (:puke:)
Wat leuk dat er al een item is van mei-mama's. Ik heb vorige week de test gedaan en dat was overduidelijk: ZWANGER! Wij zijn helemaal in de wolken.
Zal me ook voorstellen: 36 jaar, voor ons 1e kindje en 19 mei uitgerekend. Pijnlijke borsten en weeig misselijkheidsgevoel. Kan ook niet wachten om het iedereen te vertellen. Heb trouwens nog geen afspraak gemaakt met de VK, maar ga dit volgende week doen.
Fijn om al jullie verhalen te lezen en te lezen dat we allemaal met dezelfde vragen en kwaaltjes rondlopen (:puke:)
zondag 19 september 2010 om 21:59
@meike ik had ook niet veellast van gevoelige opgezette borsten eigenlijk alleen maar heel erg op het laatst van de zwangerschap,
@Mooirood wat vervelend zeg! Hopen dat het beter gaat met je!!
Wel super fijn dat je het hartje hebt horen kloppen;-)
Saxmania@ Dat gevoel had ik ook bij mijn eerste zwangerschap wat dus wel goed gegaan is en ook bij de mk dus denk dat het er wel bij hoort.
@Sterre gefeliciteerd!! Ik heb ook afgelopen week getest als alles goed gaat zit ik ook zo rond die datum;-)
@Mooirood wat vervelend zeg! Hopen dat het beter gaat met je!!
Wel super fijn dat je het hartje hebt horen kloppen;-)
Saxmania@ Dat gevoel had ik ook bij mijn eerste zwangerschap wat dus wel goed gegaan is en ook bij de mk dus denk dat het er wel bij hoort.
@Sterre gefeliciteerd!! Ik heb ook afgelopen week getest als alles goed gaat zit ik ook zo rond die datum;-)
maandag 20 september 2010 om 08:59
Hallo Allemaal,
pff wat gaat het hard zeg met alle zwangeren!
Alle "nieuwe zwangeren" gefeliciteerd!!
Hier vandaag een dagje thuis, vreselijk last van bandenpijn.
Kan geen stap verzetten zonder pijn.
Heb gister een verkeerde beweging gemaakt (was de stal van mijn paard aan het uitmesten) en toen schoot de pijn in mijn baarmoeder.
Net even gegoogled en vanaf 6 week kan je last krijgen van steken in je onderbuik, bandenpijn dus.
Maak me verder geen zorgen maar vandaag maar even rustig aan doen.
Verder vorige week ook vreselijk last van moeheid, zat vrijdag alleen maar te gapen op mijn werk.
Als ik ga vertellen dat ik zwanger ben valt vast alles op zijn plek hihi (geen broodjes filet meer enz)
Dus als het kan ga ik lekker vroeg op bed, heerlijk!
@ Mooirood, wat vervelend zeg van die misselijkheid, duim voor je dat het echt snel beter mag gaan.
Maar wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord!
Ik verheug me ook zo op dat moment.
Nog 2 weekjes wachten...spannend!
@ Meike ik had alleen in het begin last van mijn borsten ging later wel over....
@ Saxmania, spannend vanmorgen weer een test.
Laat je even weten hoe het ging???
Niet te druk maken hoor!
Toen ik net aan het googelen was over die buikpijn zag ik ook dat in de eerste weken menstruatiepijn er ook bij hoort. (infonu.nl)
Maar ik weet hoe je je voelt hoor... hier soms momenten dat ik net zo denk!
pff wat gaat het hard zeg met alle zwangeren!
Alle "nieuwe zwangeren" gefeliciteerd!!
Hier vandaag een dagje thuis, vreselijk last van bandenpijn.
Kan geen stap verzetten zonder pijn.
Heb gister een verkeerde beweging gemaakt (was de stal van mijn paard aan het uitmesten) en toen schoot de pijn in mijn baarmoeder.
Net even gegoogled en vanaf 6 week kan je last krijgen van steken in je onderbuik, bandenpijn dus.
Maak me verder geen zorgen maar vandaag maar even rustig aan doen.
Verder vorige week ook vreselijk last van moeheid, zat vrijdag alleen maar te gapen op mijn werk.
Als ik ga vertellen dat ik zwanger ben valt vast alles op zijn plek hihi (geen broodjes filet meer enz)
Dus als het kan ga ik lekker vroeg op bed, heerlijk!
@ Mooirood, wat vervelend zeg van die misselijkheid, duim voor je dat het echt snel beter mag gaan.
Maar wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord!
Ik verheug me ook zo op dat moment.
Nog 2 weekjes wachten...spannend!
@ Meike ik had alleen in het begin last van mijn borsten ging later wel over....
@ Saxmania, spannend vanmorgen weer een test.
Laat je even weten hoe het ging???
Niet te druk maken hoor!
Toen ik net aan het googelen was over die buikpijn zag ik ook dat in de eerste weken menstruatiepijn er ook bij hoort. (infonu.nl)
Maar ik weet hoe je je voelt hoor... hier soms momenten dat ik net zo denk!
maandag 20 september 2010 om 13:51
@Tijn ik denk dat ik rond 24 mei ben uitgerekend, heb net even gebeld ik heb 1 oktober eerste echo.
Banden pijn? Wist niet dat dat zo in het begin al heftig kan zijn?
Beterschap rust zal goed helpen!
Wachten jullie tot de eerste echo met vertellen? of echt na 3 maand?
Hier verder nog weinig last van iets voel me goed;-) maar goed ben ook nog maar 5 weekjes begin trouwens al wel een opgezette buik te krijgen?..
Oh bijna de eerste die een echo hebben spannend!!
Banden pijn? Wist niet dat dat zo in het begin al heftig kan zijn?
Beterschap rust zal goed helpen!
Wachten jullie tot de eerste echo met vertellen? of echt na 3 maand?
Hier verder nog weinig last van iets voel me goed;-) maar goed ben ook nog maar 5 weekjes begin trouwens al wel een opgezette buik te krijgen?..
Oh bijna de eerste die een echo hebben spannend!!
maandag 20 september 2010 om 14:49
Ik heb de echo met 10 week dus dan ga ik het als alles goed is wel vertellen op mijn werk en aan vrienden die wat verder weg staan.
De familie en de naaste vrienden weten het inmiddels al bijna allemaal!
Je opgezette buik komt van je darmen denk ik.
Ik dacht ook dat dat mijn baarmoeder was maar die zit echt nog heel laag...
De familie en de naaste vrienden weten het inmiddels al bijna allemaal!
Je opgezette buik komt van je darmen denk ik.
Ik dacht ook dat dat mijn baarmoeder was maar die zit echt nog heel laag...
maandag 20 september 2010 om 17:21
Goedemaandag ladies,
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
Leuk om alles bij te lezen, wat is er alweer veel geschreven!! Ik ben paar daagjes ziek geweest (soort van allergische reactie, erg vervelend) en nu beetje blegh-gevoel, moe, weeïg en lusteloos, dus dagje op de bank en misschien morgen weer. Als ik me zo voel als nu, dan verzet ik geen stap en ben ik niks waard.
Verder vrij weinig nieuws op zwanger-front! Nog steeds dezelfde kwaaltjes, al wordt de misselijkheid wat erger, maar steeds kleine beetjes eten (iets in mn maag houden) helpt bij mij erg goed. Vrijdag was ik echt heel erg misselijk en heb toen tegen heug en meug een bolletje chocovlokken opgegeten en de misselijkheid was zo goed als over. Ik hoop dat het zo blijft en niet erger wordt.
Als het goed is heeft Ayra30 haar intake vandaag. Gelet op de aziatische tijden zullen we daar hopelijk morgen weer een berichtje over hebben
Verder hebben deze week ook een paar anderen hun echo, spannend! Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat!!!
Ik kan niet wachten op de mijne! Wat duurt een week dan nog lang zeg!
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
Leuk om alles bij te lezen, wat is er alweer veel geschreven!! Ik ben paar daagjes ziek geweest (soort van allergische reactie, erg vervelend) en nu beetje blegh-gevoel, moe, weeïg en lusteloos, dus dagje op de bank en misschien morgen weer. Als ik me zo voel als nu, dan verzet ik geen stap en ben ik niks waard.
Verder vrij weinig nieuws op zwanger-front! Nog steeds dezelfde kwaaltjes, al wordt de misselijkheid wat erger, maar steeds kleine beetjes eten (iets in mn maag houden) helpt bij mij erg goed. Vrijdag was ik echt heel erg misselijk en heb toen tegen heug en meug een bolletje chocovlokken opgegeten en de misselijkheid was zo goed als over. Ik hoop dat het zo blijft en niet erger wordt.
Als het goed is heeft Ayra30 haar intake vandaag. Gelet op de aziatische tijden zullen we daar hopelijk morgen weer een berichtje over hebben
Verder hebben deze week ook een paar anderen hun echo, spannend! Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat!!!
Ik kan niet wachten op de mijne! Wat duurt een week dan nog lang zeg!
maandag 20 september 2010 om 20:17
@ Claudani: Ik heb donderdag echo en gesprek bij gyn, ik hou nog gewoon stug vol tot dan! Ik had met 5 weken trouwens nog niet echt een opgezette buik, maar nu na 7 weken ben ik toch wel vaak opgeblazen pfff!
@ Saxmania; ik heb ook regelmatig een menstruatie achtig gevoel, wel bijna dagelijks. En als ik moe ben lijkt het nog wel wat erger. Zolang ik geen bloed zie ga ik er maar vanuit dat het normaal is!
@ Mooirood: balen dat je zo ziek bent, maar toch gefeliciteerd met je hartje! Dat is dan wel weer fijn om te weten toch? Sterkte!
@ Tjin: ik dank dat wanneer ik het ga vertellen op het werk zo dan ook wat dingen beter begrijpen. Ik moet nu bijvoorbeeld ieder uur ongeveer plassen en dan zie je ze echt denken:"moet ze nu alweer?!" En ik en soms ook ineens lichtgebrand, maar dat is ook wel eens goed, dan kom ik een beetje voor mezelf op
Nou, bijna tijd voor Greys Anatomy
@ Saxmania; ik heb ook regelmatig een menstruatie achtig gevoel, wel bijna dagelijks. En als ik moe ben lijkt het nog wel wat erger. Zolang ik geen bloed zie ga ik er maar vanuit dat het normaal is!
@ Mooirood: balen dat je zo ziek bent, maar toch gefeliciteerd met je hartje! Dat is dan wel weer fijn om te weten toch? Sterkte!
@ Tjin: ik dank dat wanneer ik het ga vertellen op het werk zo dan ook wat dingen beter begrijpen. Ik moet nu bijvoorbeeld ieder uur ongeveer plassen en dan zie je ze echt denken:"moet ze nu alweer?!" En ik en soms ook ineens lichtgebrand, maar dat is ook wel eens goed, dan kom ik een beetje voor mezelf op
Nou, bijna tijd voor Greys Anatomy
maandag 20 september 2010 om 21:28
Jeee, wat veel postings. Ik heb er echt flink door heen moeten lezen.
@Meike: mijn borsten waren bij de 1e zwangerschap erg gevoelig in begin en daarna nog steeds wel wat. Tepel veranderde inderdaad ook, alsmede cupmaat...
@Mooirood: beterschap, balen van die opname
@Claudani: fijn dat je 1 oktober direct een echo hebt!
@saxmania: volledige herkenning met je opmerking dat je drie keer snel zwanger bent geworden en "het lot wellicht tart". Hier zowel eerste als tweede ook zeer snel en zelfde gevoelens. Zeker nu de zwangerschapskwaaltjes niet erg doorzetten..., waar je eigenlijk blij mee zou moeten zijn.
@all: vandaag naar de VK gebeld en een afspraak voor 11(..!..) oktober, daarna verwijzing echo, dus dat wordt eind oktober / begin november. Zijn ze hier vrij laat mee. Verder vandaag wel weeig gevoel op de maag, wellicht een kwaaltje dat ik niet bij de vorige zwangerschap had? Hoop dat het een kwaaltje is, erg he, puur om de bevestiging te hebben dat het down there goed gaat. Zal echt blij zijn als ik met 12 weken hartje hoor.
@Meike: mijn borsten waren bij de 1e zwangerschap erg gevoelig in begin en daarna nog steeds wel wat. Tepel veranderde inderdaad ook, alsmede cupmaat...
@Mooirood: beterschap, balen van die opname
@Claudani: fijn dat je 1 oktober direct een echo hebt!
@saxmania: volledige herkenning met je opmerking dat je drie keer snel zwanger bent geworden en "het lot wellicht tart". Hier zowel eerste als tweede ook zeer snel en zelfde gevoelens. Zeker nu de zwangerschapskwaaltjes niet erg doorzetten..., waar je eigenlijk blij mee zou moeten zijn.
@all: vandaag naar de VK gebeld en een afspraak voor 11(..!..) oktober, daarna verwijzing echo, dus dat wordt eind oktober / begin november. Zijn ze hier vrij laat mee. Verder vandaag wel weeig gevoel op de maag, wellicht een kwaaltje dat ik niet bij de vorige zwangerschap had? Hoop dat het een kwaaltje is, erg he, puur om de bevestiging te hebben dat het down there goed gaat. Zal echt blij zijn als ik met 12 weken hartje hoor.
dinsdag 21 september 2010 om 08:43
Hey allemaal,
Er zijn weer wat nieuwe bij, allemaal gefeliciteerd! Wat typen jullie snel zeg! Ik kan het amper bijhouden.
Ik was gister dus naar de verloskundige, aardige vrouw en ze vroeg mijn hele medische voorgeschiedenis, verder heeft ze alleen aan m'n buik gevoeld en bloeddruk gemeten. Ik moet nog een maandje wachten op een echo en t horen van het hartje. Wel moet ik ook volgende maand een bloedtest doen die hier aardig prijzig is. Ze wil mijn bloedgroep weten en of ik soa's e.d. heb, dus zal wel niet alleen een bloedtest zijn. Ik ben eigenlijk niet veel wijzer geworden...Afwachten tot volgende keer dus!
Ik ben nu 8 weken en krijg nu wel een erg opgeblazen gevoel...veel lucht..verder niet veel last van andere kwaaltjes!
Ik eet wel wat meer tussendoortjes want heb toch een honger.
Voor al degenen die zich misselijk voelen...sterkte!
Er zijn weer wat nieuwe bij, allemaal gefeliciteerd! Wat typen jullie snel zeg! Ik kan het amper bijhouden.
Ik was gister dus naar de verloskundige, aardige vrouw en ze vroeg mijn hele medische voorgeschiedenis, verder heeft ze alleen aan m'n buik gevoeld en bloeddruk gemeten. Ik moet nog een maandje wachten op een echo en t horen van het hartje. Wel moet ik ook volgende maand een bloedtest doen die hier aardig prijzig is. Ze wil mijn bloedgroep weten en of ik soa's e.d. heb, dus zal wel niet alleen een bloedtest zijn. Ik ben eigenlijk niet veel wijzer geworden...Afwachten tot volgende keer dus!
Ik ben nu 8 weken en krijg nu wel een erg opgeblazen gevoel...veel lucht..verder niet veel last van andere kwaaltjes!
Ik eet wel wat meer tussendoortjes want heb toch een honger.
Voor al degenen die zich misselijk voelen...sterkte!
dinsdag 21 september 2010 om 09:49
goede morgen...
ik wil me ook graag bij jullie aansluiten,
als dat mag
ik Kim, 26 jaar en ik ben op 8 mei uitgerekend.
op 8 oktober mag ik naar de vk voor een intake
en een echo...
zit nu net voorbij mijn 7 weken... ben soms een beetje
misselijk, maar hoeft gelukkig niet over te geven!
verder ben ik bij vlagen heel moe en heb ik gevoelige borsten!
ik zie nog geen buikje verschijnen...
misschien even een idee voor degene die de tabel bijhoud...
ik schrijf namelijk ook op het vanaf de zomer zwanger willen worden topic...
daar doen we alles wat in de tabel moet dik drukken...
dan kan degene die de tabel bijhoud in 1 x zien wat er in moet...
ik wil me ook graag bij jullie aansluiten,
als dat mag
ik Kim, 26 jaar en ik ben op 8 mei uitgerekend.
op 8 oktober mag ik naar de vk voor een intake
en een echo...
zit nu net voorbij mijn 7 weken... ben soms een beetje
misselijk, maar hoeft gelukkig niet over te geven!
verder ben ik bij vlagen heel moe en heb ik gevoelige borsten!
ik zie nog geen buikje verschijnen...
misschien even een idee voor degene die de tabel bijhoud...
ik schrijf namelijk ook op het vanaf de zomer zwanger willen worden topic...
daar doen we alles wat in de tabel moet dik drukken...
dan kan degene die de tabel bijhoud in 1 x zien wat er in moet...
dinsdag 21 september 2010 om 10:24
Goedemorgen dames
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Leuk!
Ik vind het ook ellendig lang duren allemaal, hoopte dat die onzekerheid bij de tweede minder zou zijn, maar helaas.
Kan er dus ook nog niet helemaal blij mee zijn, eerst zien dan geloven
@ Mooirood, wat een ellende! Maar wel weer fijn dat je het hartje hebt gehoord.
*mompelt: Nog 'maar' twee weken, nog 'maar' twee weken*
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Leuk!
Ik vind het ook ellendig lang duren allemaal, hoopte dat die onzekerheid bij de tweede minder zou zijn, maar helaas.
Kan er dus ook nog niet helemaal blij mee zijn, eerst zien dan geloven
@ Mooirood, wat een ellende! Maar wel weer fijn dat je het hartje hebt gehoord.
*mompelt: Nog 'maar' twee weken, nog 'maar' twee weken*