Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:04:

Nou, ik werd al helemaal zenuwachtig. Ben ik nu een momzilla?

Normaal zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar ik vind dit gewoon een belangrijke afspraak.

Je hebt helemaal gelijk, ik had ook op mijn strepen gaan staan.

Helemaal goed juist, soms is het nodig om voor jezelf op te komen.

Ze lossen het daar maar op. Jij gaat morgen lekker naar je kindje kijken.
De uitslag duurt een week.

Stoere boots zeg! Die jas is ook leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuke laarzen Mamax, ook al zo duur. Ik vind het echt schrikbarend hoe duur schoenen zijn.

Heeft Maxi zijn bril al?
Het enige wat ze konden bedenken is dat ze per ongeluk mijn afspraken hebben verwisseld met iemand die het niet meer nodig had (door een miskraam bijvoorbeeld). Omdat ik ook geen bericht had gehad van hun dat het niet doorging.
Nekplooi zien ze toch altijd meteen, Mal?

tenminste bij juul was dat zo.
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:15:

Het enige wat ze konden bedenken is dat ze per ongeluk mijn afspraken hebben verwisseld met iemand die het niet meer nodig had (door een miskraam bijvoorbeeld). Omdat ik ook geen bericht had gehad van hun dat het niet doorging.Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar dan is er ook gewoon plek, want dat houd in dat er morgen iemand niet op komt dagen!
Stoere jas! zoiets heeft Juul ook ooit gehad.
Nekplooi zien ze meteen, maar het wordt een kansberekening samen met de bloedtesten die ik al heb gedaan anderhalve week geleden (als ze op de echo niks zien, kun je toch nog een slechte of goede score hebben).

En ze hadden mijn afspraak meteen al opgevuld. Handig

Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:43:

Nekplooi zien ze meteen, maar het wordt een kansberekening samen met de bloedtesten die ik al heb gedaan anderhalve week geleden (als ze op de echo niks zien, kun je toch nog een slechte of goede score hebben).

En ze hadden mijn afspraak meteen al opgevuld. Handig

Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen jawel hoor, gewoon doen!
ah oke, bij mij zagen ze het meteen namelijk, ik had ook niet zo nekplooimeting. dan is een week wachten wel weer lang!
quote:bambino schreef op 20 september 2010 @ 11:02:

[...]

jawel hoor, gewoon doen!Ik had er laatst 1 in de handen, die moest naar de stomerij, dus toch maar niet gedaan.
Ik gooi ze ook gewoon in de wasmachine hoor Mal. Die van Maxi nu een keer of 4 gewassen (hij kan die van vorig jaar nog aan) en die ziet er nog als nieuw uit. Wel op het wolprogramma natuurlijk.

Bam, het is niet normaal wat die schoenen kosten inderdaad. We waren nu 230 euro kwijt voor 2 paar laarzen. Maar goed, ik vind goede schoenen heel belangrijk en ik wil ook leuke.

Ik heb die triple test ook 2 keer gehad (bij Mini was hij standaard, bij Maxi vonden ze het interessant of daar een afwijkende uitslag uit zou komen omdat ik zo'n gigantische cyste had) en beide keren was het goed. Maar ik dacht dat de dikte van de nekplooi op zich ook al heel veel zegt.
Ik heb net even gekeken, dat staat in die van Maxi ook. Hij mag officieel niet eens in de handwas. Toch heeft hij de wasmachine al 4 keer overleefd
De site waar ik ze zag doet het niet, maar ik wil deze kopen voor Mr J voor erbij (naast zijn aangepaste schoentjes) ik vraag er een zooltje bij, bij de orthopeed.

Ik zag ze in de Linda staan, van Amalia en dan voor jongens.
Deze zijn het:

Ow, leuk die gympies Mal. En stoere laarzen voor Maxi en Mini.

Verder wil ik even niks over kinderschoenen horen en zien.
O jee, is het weer hommeles

Mal, die zijn ook leuk! Ze hadden van Quick ook weer van die leuke sneakers. En Pantofolo d'oro vind ik ook erg leuk. maar ze passen hun oude Quicks nog een paar maanden waarschijnlijk, dus daar wisselen ze maar mee af. Schoenengeld is op
Ik wil gewoon weer een paar leuke schoenen voor erbij, voor feestjes en partijtjes. Ik heb af en toe echt de balen van die aangepaste schoenen.
Nah, echt vaag, het ziekenhuis belde net weer, ze willen graag een schriftelijke klacht, want iemand in het ziekenhuis, die op een andere afdeling werkt, heeft mijn afspraken gecanceld. Ze willen het tot op de bodem uitzoeken.
Wordt steeds gekker
Na vaag inderdaad. Goed dat ze het serieus nemen, maar raar dat ze een externe klacht nodig hebben om het uit te zoeken....
Eens met Hel.

Waarom heeft Jonathan ook alweer die aangepaste schoentjes? Mini zakt wat naar binnen met z'n enkeltjes, daarom hebben we voor die Red Rags gekozen, die hebben een hele stevige hiel die zijn voetje beter recht houdt.
Ja, het schijnt dat dat niet eens kan. Zij kan bijvoorbeeld ook geen afspraken cancellen op cardiologie bijvoorbeeld. Ik vind het echt een raar verhaal. Misschien iemand in het ziekenhuis die een hekel aan me heeft?
Mamax, Mr J heeft een lage spierspanning en daarnaast is hij hypermobiel, en dat is een lastige combinatie. Hij heeft daarom veel steun nodig in de enkels. En hij heeft een zooltje tegen het doorzakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven