Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 16 september 2010 om 20:16
Zo he dames, ff uppen hoor, want moest ons van ver weg opduikelen.
Was weer another dat on the office..... Lekker gewerkt vandaag, veel afspraken maar gelukkig niet te laat thuis.
heerlijk gegeten bij moeders.
Nu een beetje voor de tv hangen, kopje thee bij de hand, laptop op schoot. Morgen heerlijk weer geen afspraken, dat bevalt me toch wel prima zo op de vrijdag hoor.
Verder weinig te melden, hahaha gewoon weer een normale dag he.
Was weer another dat on the office..... Lekker gewerkt vandaag, veel afspraken maar gelukkig niet te laat thuis.
heerlijk gegeten bij moeders.
Nu een beetje voor de tv hangen, kopje thee bij de hand, laptop op schoot. Morgen heerlijk weer geen afspraken, dat bevalt me toch wel prima zo op de vrijdag hoor.
Verder weinig te melden, hahaha gewoon weer een normale dag he.
donderdag 16 september 2010 om 20:52
Ook hier weer another day at the office.. De sytemen waren echt een RAMP vandaag. De helft van de brieven die ik heb gemaakt zijn niet uit de printer gekomen (niet alleen van mij, van iedereen), dus je houdt je hart vast en hoopt dat ze er morgen in zitten, ander heb je dus echt alles voor niets gedaan. En dit is nu al een paar weken zo, erg frustrerend, want het is hartstikke druk en op deze manier kun je dus niets afwerken, GRRRRR. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te zorgen dat alle systemen werken zoals ze behoren te werken. Zoonlief had vandaag weer geen trainen (je kunt niet honkballen als het veld vol plassen ligt, ook grevel natuurlijk), vond ie helemaal niet zo erg. De heren kunnen zondag kampioen worden en er was een oproepje verstuurd om met zoveel mogelijk mensen naar de wedstrijd te komen. Waren we sowieso al van plan, hopelijk is het een beetje goed weer zeg
Gisteren nog wel mijn was buiten gehangen, maar het was wel eng!
Lekker hoor Dolphine, morgen weer een afspraakloze dag.
Zaterdag is hier weer de wielerwedstrijd in de straat, kben benieuwd of het net zo'n zootje wordt als vorig jaar. Wel weer leuk om te kijken. Vorig jaar was het erg warm, heb toen de hele dag buiten gezeten, dat gaat nu vast niet lukken!
In elk geval lekker bijna weekend...alleen morgen nog even doorbijten, tot 17.00 uur werken...yak...
vrijdag 17 september 2010 om 19:54
Good evening ladies, wat een grijze, grauwe en natte dag vandaag zeg. Toch wel een paar keer een nat pak gehad. gelukkig was het met trainen van zoonlief droog.
Vandaag thuis gewerkt, en druk geweest met de taakjes hier. Boodschappen gedaan, was gevouwen. Gelukkig nog niet gestofzuigd want zoonlief was net met klei bezig en nu met verf, dus dan raden jullie al hoe mijn huis er nu uitziet.
Ook was er vanmiddag een vriendje van hem te eten en spelen, en ze hadden kastanjes gezocht. kwamen dus heerlijk met hun modderschoenen binnen stampen. Hoera!!
Morgen komt dat vriendje weer, die gaat mee naar de bios. Toy story 3 wordt het in 3D, Helemaal goed dus, de jongens hebben er zin in. En zoonlief heeft het echt verdient, want hij is nog steeds droog!
Morgenochtend eindelijk weer eens een thuiswedstrijd voor hem, om 10 uur, dus gelukkig niet zo gek vroeg!
Ben je de dag nog doorgekomen scarlet? Saai he de vrijdag, ik werk bewust thuis op vrijdag, want dan is het bij ons ook uitgestorven. JIj zondag dus naar honkbal. Ik ga zondag met zoonlief bij mijn broer feynoord-ajax kijken op ere divisie live.
Vandaag thuis gewerkt, en druk geweest met de taakjes hier. Boodschappen gedaan, was gevouwen. Gelukkig nog niet gestofzuigd want zoonlief was net met klei bezig en nu met verf, dus dan raden jullie al hoe mijn huis er nu uitziet.
Ook was er vanmiddag een vriendje van hem te eten en spelen, en ze hadden kastanjes gezocht. kwamen dus heerlijk met hun modderschoenen binnen stampen. Hoera!!
Morgen komt dat vriendje weer, die gaat mee naar de bios. Toy story 3 wordt het in 3D, Helemaal goed dus, de jongens hebben er zin in. En zoonlief heeft het echt verdient, want hij is nog steeds droog!
Morgenochtend eindelijk weer eens een thuiswedstrijd voor hem, om 10 uur, dus gelukkig niet zo gek vroeg!
Ben je de dag nog doorgekomen scarlet? Saai he de vrijdag, ik werk bewust thuis op vrijdag, want dan is het bij ons ook uitgestorven. JIj zondag dus naar honkbal. Ik ga zondag met zoonlief bij mijn broer feynoord-ajax kijken op ere divisie live.
vrijdag 17 september 2010 om 20:53
Goeienaaf
Vandaag gelukkig eindelijk es NIET nat geregend hier, haha.
Het was een lange, lange dag at the office..pfffff. Daarna nog boodschappen doen, balen, was van plan om burrito's te eten, was toevallig ook in de aanbiedig, maar helaas op.. Heb toen uit pure balorigheid, omdat ik ook zo snel niets anders wist te verzinnen, maar patat gehaald...Was wel erg lekker én makkelijk natuurijk!
Oh lekker Dolphine, morgen thuis en ook niet achterlijk vroeg.
Hier dus geen wedstrijd morgen, ook wel lekker.
Kan ik een beetje huishouden enzo.
Het gaat echt goed he, met het droog blijven van je mannetje! Slaapt ie nu ook weer door of heb je nog gebroken nachten?
Hoe is het met de andere ladies?
vrijdag 17 september 2010 om 21:24
Over het algemeen slaapt hij goed door scarlet, hij is alleen erg vroeg wakker en dan bedoel ik vroeg-vroeg 5:30-6:00... als ik geluk heb 6:30.
Ik hoop dat dit nog beter wordt.
Enne morgen staat er hier ook patat op het menu hoor. dat vriendje van zoonlief eet mee en die lust bijna niks (jaja ze bestaan nog, de kinderen die niet hoeven te eten van ouders). Maar ik ga voor die ene keer de strijd natuurlijk niet aan, dus patat en frikandellen voor de jongens.
Ik hoop dat dit nog beter wordt.
Enne morgen staat er hier ook patat op het menu hoor. dat vriendje van zoonlief eet mee en die lust bijna niks (jaja ze bestaan nog, de kinderen die niet hoeven te eten van ouders). Maar ik ga voor die ene keer de strijd natuurlijk niet aan, dus patat en frikandellen voor de jongens.
zondag 19 september 2010 om 08:58
Goeiemorgen!
Een beetje vroeg mijn bed uitgevallen op deze zondagochtend..tja..kwas wakker, dussz...
Gelukkig is het nog wel droog, hopelijk blijft het zo en kunnen we straks lekker naar de wedstrijd gaan. Gaaf hoor, als ze kampioen worden. Ik vraag me alleen af of ze dan ook echt gaan promoveren naar hogere klasse, hoop het wel, spelen ze tenminste weer om 14.00 uur 's middags, hihi.
Hoe was de bios Dolphine? En de patat en frikandellen? Mmm, lekker hoor. Ja, da's wel errug vroeg, het tijdstip waarop je mannetje wakker is. Waarschijnlijk is het gewoon een ochtendmens en is hij compleet uitgerust en helemaal klaar voor de dag. Oef! Hoop ook voor je dat dit nog verandert!
Kga nog even wat luieren en koffie drinken voor het tijd is om te gaan douchen etc..fijne dag allemaal!
zondag 19 september 2010 om 11:07
Goede morgen.
Jij was er vroeg bij scarlet. Hier gelukkig wat later. Zoonlief wat later naar bed gedaan gisteren en ook zijn melatonine een uurtje later gegeven, dus vanmorgen ook iets langer kunnen slapen. Daarna heeft ie bij mij in bed tv gekeken, dus ik kon uiteindelijk tot half 10 blijven liggen.
Gisteren een heerlijke dag gehad met de jongens. Films was erg leuk en het ging ook erg goed met de jongens. Dat vriendje van zoonlief keek zijn ogen uit, die komt is geloof ik nog nooit verder gekomen dan dit dorp.
Haha maar goed, het ging goed de film was leuk en de jongens hebben genoten.
Om half 8 is dat jochie weer opgehaald en was zoonlief gesloopt.
Hij moest natuurlijk ook nog voetballen. helaas verloren met 6-4, maar spannend was het wel, want ze stonden eerst met 3-0 achter. Dus ze hebben er flink voor geknokt.
Je ziet wel dat het steeds beter gaat en ze wat meer op elkaar ingespeeld raken, dat is natuurlijk wel fijn.
Hier schijnt het zonnetje scarlet, ik hoop bij jou ook als je naar het honkbal gaat.
Wij vertrekken zo naar mijn broer, ook gezellig daar voetbal kijken.
Jij was er vroeg bij scarlet. Hier gelukkig wat later. Zoonlief wat later naar bed gedaan gisteren en ook zijn melatonine een uurtje later gegeven, dus vanmorgen ook iets langer kunnen slapen. Daarna heeft ie bij mij in bed tv gekeken, dus ik kon uiteindelijk tot half 10 blijven liggen.
Gisteren een heerlijke dag gehad met de jongens. Films was erg leuk en het ging ook erg goed met de jongens. Dat vriendje van zoonlief keek zijn ogen uit, die komt is geloof ik nog nooit verder gekomen dan dit dorp.
Haha maar goed, het ging goed de film was leuk en de jongens hebben genoten.
Om half 8 is dat jochie weer opgehaald en was zoonlief gesloopt.
Hij moest natuurlijk ook nog voetballen. helaas verloren met 6-4, maar spannend was het wel, want ze stonden eerst met 3-0 achter. Dus ze hebben er flink voor geknokt.
Je ziet wel dat het steeds beter gaat en ze wat meer op elkaar ingespeeld raken, dat is natuurlijk wel fijn.
Hier schijnt het zonnetje scarlet, ik hoop bij jou ook als je naar het honkbal gaat.
Wij vertrekken zo naar mijn broer, ook gezellig daar voetbal kijken.
maandag 20 september 2010 om 18:19
Good evening
En ja hoor, voor de verandering weer een natgeregend vanmorgen..getver. Ik hoop toch zó dat het echt lekker gaat nazomeren deze week! Hoewel, koud vond ik het buiten niet.
Het is de heren gisteren gelukt, ze zijn kampioen! Eigenlijk wel vreemd, ze gaan dus niet promoveren, ze willen in deze klasse bijven. Waar doe je het dan voor, vraag ik me af...Ik ben benieuwd of mijn knul volgend seizoen ook deel uit maakt van dit team. Het was zo verschrikkelijk koud gisteren langs de lijn, AARGHHH Hier dus echt geen zonnetje, Dolphine..Het was wel heel gezellig, veel toeschouwers, ook een aantal van het oude herenteam, knusjes!
He gelukkig dat je iets langer kon blijven liggen Dolphine. Toch wel fijn voor een zondag!
Vanmiddag ook maar weer es even naar de kapper geweest. Tjeez, de vorige x was 24 juli! Het zag er ook echt niet meer uit.
Vd week nog even nieuw kleurtje erin en dan ben ik weer good to go. Zaterdag immers het feestje van mijn dok, moet ik er wel fris en fruity uitzien natulijk!
maandag 20 september 2010 om 19:10
Goede avond dames,
Ik had de hele dag training BLEHHHHH..... video interactie begeleiding. Dit is een training om met de videocamera in gezinnen te werken om de communicatie in beeld te krijgen. Best leuk hoor, maar om daar nu 4 hele dagen in getraind te moeten worden....
Ik moest ook eerder weg, school belde dat zoonlief erge oorpijn had. School was al klaar, maar hij wilde niet naar de bso. Ik heb hem opgehaald en op de bank gelegd met een paracetemol. Hij knapte daarvan wel op, hij heeft goed gegeten en voelde zich beter zei hij. Nu is hij boos op zijn kamer boeken aan het verscheuren omdat hij het ergens niet mee eens is. Zonde........ maar gelukkig zijn het zijn eigen spullen en niet die van mij.
Ik ga hem een handje helpen om op te laten ruimen en daarna kan hij onder de douche en naar bed.
Ik had de hele dag training BLEHHHHH..... video interactie begeleiding. Dit is een training om met de videocamera in gezinnen te werken om de communicatie in beeld te krijgen. Best leuk hoor, maar om daar nu 4 hele dagen in getraind te moeten worden....
Ik moest ook eerder weg, school belde dat zoonlief erge oorpijn had. School was al klaar, maar hij wilde niet naar de bso. Ik heb hem opgehaald en op de bank gelegd met een paracetemol. Hij knapte daarvan wel op, hij heeft goed gegeten en voelde zich beter zei hij. Nu is hij boos op zijn kamer boeken aan het verscheuren omdat hij het ergens niet mee eens is. Zonde........ maar gelukkig zijn het zijn eigen spullen en niet die van mij.
Ik ga hem een handje helpen om op te laten ruimen en daarna kan hij onder de douche en naar bed.
dinsdag 21 september 2010 om 12:07
hai meiden, jaja ik bent er nog hoor haha.
dolphine, balen zeg dat ie nou weer oorpijn heeft. hoe is het inmiddels, heeft ie weer medicijnen ook? ohoh wat n sodemieter joh, boos en boeken aan het verscheuren. maar wat je zegt, het zijn zijn eigen spullen en hij komt er wel achter dat dat niet zo handig is natuurlijk.
welke film zijn jullie trouwens geweest, of heb ik daar over heen gelezen?
scarlet, leuk leuk, haartjes weer mooi en zaterdag feestje van dokkie. dat doe je goed!! en gaat ie verders ook goed?
theetje, heb je mail gekregen en beantwoord. van hieruit een hele dikke knuf. kanjer ben je!
daantjuh, jij helemaal in de ban van de liefde hihi?
hier een lekker rustig weekend gehad, wel eens fijn na al die drukke weekenden. en nu is zoonlief tot donderdagavond op studiereis naar belgie met school. dus ben ik savonds en snachts gezellie bij B. wel stil zonder mijn ventje, maar ja ze worden ouder he, en dat zal wel vaker gaan gebeuren ook. moeders moet er maar aan wennen hahaha.
vanmiddag mijn vrije middag. gezellig bakkie doen met een din.
en verder heel de week natuurlijk gewoon weer aan die arbeid.
iedereen een fijne dag.
en sterkte met je zieke bink dolphine,
liefs lucky
dolphine, balen zeg dat ie nou weer oorpijn heeft. hoe is het inmiddels, heeft ie weer medicijnen ook? ohoh wat n sodemieter joh, boos en boeken aan het verscheuren. maar wat je zegt, het zijn zijn eigen spullen en hij komt er wel achter dat dat niet zo handig is natuurlijk.
welke film zijn jullie trouwens geweest, of heb ik daar over heen gelezen?
scarlet, leuk leuk, haartjes weer mooi en zaterdag feestje van dokkie. dat doe je goed!! en gaat ie verders ook goed?
theetje, heb je mail gekregen en beantwoord. van hieruit een hele dikke knuf. kanjer ben je!
daantjuh, jij helemaal in de ban van de liefde hihi?
hier een lekker rustig weekend gehad, wel eens fijn na al die drukke weekenden. en nu is zoonlief tot donderdagavond op studiereis naar belgie met school. dus ben ik savonds en snachts gezellie bij B. wel stil zonder mijn ventje, maar ja ze worden ouder he, en dat zal wel vaker gaan gebeuren ook. moeders moet er maar aan wennen hahaha.
vanmiddag mijn vrije middag. gezellig bakkie doen met een din.
en verder heel de week natuurlijk gewoon weer aan die arbeid.
iedereen een fijne dag.
en sterkte met je zieke bink dolphine,
liefs lucky
dinsdag 21 september 2010 om 18:05
Wat een lekker weertje he dames! Echt ff genieten.
Jammer genoeg maar van korte duur, maar toch..
Hoe is het nu met je mannetje Dolphine? Is het weggebleven of kreeg hij later toch weer last van oorpijn? En had je nu vandaag weer training? Pff, da's inderdaad erg intensief ja..Je zou toch denken dat je dat wel sneller onder de knie kunt hebben..
Oh ook wel even lekker he Lucky, dat je nu even je gang kunt gaan terwijl je knul weg is. Maar gelukkig duurt het nog niet te lang, hihi. Is jouw knul eigenlijk al zo ver dat ie de hort op gaat? En dan bedoel ik ook echt stappen, in het weekend?
Die van mij dus echt helemaaaal niet he! kvind dat stiekem niet erg hoor, maar vraag me toch wel af of dat ooit nog komen zal?? whoehaha! En hij gaat hier goed hoor, denk eigenlijk nog maar vrij zelden aan M. Tja, sommige liedjes etc. brengen dan weer bepaalde herinneringen boven waardoor ik soms even een steekje krijg ofzo, maar verder gaat het gewoon hartstikke goed.
Ja Daantje, druk met werk en lover? Theetje, hopelijk gaat het elke dag ene stukje beter met je, zowel fysiek als mentaal!
Kheb een lekker nieuw (nep)luchtje! Collega van mij handelt in geurtjes, die je kunt uitkiezen op de originele naam, maar dit heeft dan alleen een nr. Kheb nu een parfum, die ruikt zoals Sensuous van Estee Lauder, erg verleidelijk luchtje, 50 ml voor 20 euro. Geen geld toch! En hij blijft harstikke lang hangen, heb um vanmorgen opgespoten en ik ruik mezelf nog steeds.
Kzit nu al te bedenken wat ik nog meer voor lekkere luchten kan kopen, hihi. Sowieso, maakt mij niet uit op het nep of echt is. Heb ook nog een geurtje liggen die ik bij de Wibra heb gekocht, 3,95, eau de parfum en ook zo'n heerlijk luchtje! Je moet geluk hebben, da's waar natuurlijk..
dinsdag 21 september 2010 om 18:38
Hallo hallo,
zoonlief is wel naar school geweest vandaag, maar echt lekker gaat het niet met hem. Hij is gewoon erg verkouden en dat slaat bij hem gewoon meteen op zijn oren. Dus weer aan de neusspray en een ui naast zijn bed. Wordt het niet beter dan gaan we nog even langs de dokter.
Hij doet verder wel gewoon overal aan mee, maar is erg pips. Dat was zijn juf en de leidsters van de sport bso ook opgevallen.
Ook vannacht ging het niet lekker, Toch weer meedere keren uit bed geweest en uiteindelijk bij mij geslapen. Ik was er niet echt blij mee, want ik was natuurlijk flink boos op hem geweest over zijn driftbui en dan gezellig bij mama slapen.... jaja. Maar goed tig x mijn bed uit moeten zag ik ook niet zitten.
Eten doet hij ook slecht, vanmorgen niks, tussen de middag niks, alleen een kleine stukje ontbijtkoek om 10.00 uur en net zijn spruiten. (haha geen vlees en aardappelen, maar wel zijn spruiten op eten, apart kind is het toch....)
Goh lucky dat zal wel wennen zijn voor je, een paar dagen zonder kind. Maar ja hij is 16 inmiddels toch? Dus zal idd wel vaker gaan gebeuren en jij hebt dan even lekker de tijd aan je zelf.
Scarlet da's geen geld nee. Ik geef zelf niet zo veel om luchtjes, vergeet ze ook altijd op te doen, haha. Maar als je er van houdt is het prima zo.
Theetje, ik heb je ook terug gemaild.
zoonlief is wel naar school geweest vandaag, maar echt lekker gaat het niet met hem. Hij is gewoon erg verkouden en dat slaat bij hem gewoon meteen op zijn oren. Dus weer aan de neusspray en een ui naast zijn bed. Wordt het niet beter dan gaan we nog even langs de dokter.
Hij doet verder wel gewoon overal aan mee, maar is erg pips. Dat was zijn juf en de leidsters van de sport bso ook opgevallen.
Ook vannacht ging het niet lekker, Toch weer meedere keren uit bed geweest en uiteindelijk bij mij geslapen. Ik was er niet echt blij mee, want ik was natuurlijk flink boos op hem geweest over zijn driftbui en dan gezellig bij mama slapen.... jaja. Maar goed tig x mijn bed uit moeten zag ik ook niet zitten.
Eten doet hij ook slecht, vanmorgen niks, tussen de middag niks, alleen een kleine stukje ontbijtkoek om 10.00 uur en net zijn spruiten. (haha geen vlees en aardappelen, maar wel zijn spruiten op eten, apart kind is het toch....)
Goh lucky dat zal wel wennen zijn voor je, een paar dagen zonder kind. Maar ja hij is 16 inmiddels toch? Dus zal idd wel vaker gaan gebeuren en jij hebt dan even lekker de tijd aan je zelf.
Scarlet da's geen geld nee. Ik geef zelf niet zo veel om luchtjes, vergeet ze ook altijd op te doen, haha. Maar als je er van houdt is het prima zo.
Theetje, ik heb je ook terug gemaild.
woensdag 22 september 2010 om 16:59
Wat een superlekker weertje he!! Als het toch zo kon blijven tot kerst ofzo...Nog lekker buiten gezeten vanmiddag, nadat ik de onvermijdelijke boodschappen weer had gedaan en de was lekker had buiten hangen, zalig hoor!
Wel lekker om op het voetbalveld te zijn Dolphine, is je mannetje nog wel gaan trainen? Ik kan me voorstellen dat je geen zin had om steeds je bed uit te moeten afgelopen nacht, jammer dan als het net leek of ie beloond werd voor zijn "slechte" gedrag..Hoop toch voor je dat ie niet echt ziek gaat worden!
Raar, er wordt steeds op mijn oude mobiele nr. gebeld door iemand met nr. onbekend. Heb gewoon mijn oude prepaid kaart in een niet gebruikte mobiel gestopt, voor nood zeg maar en mijn knul neemt deze mee als ie gaat sporten, omdat ie nu zo'n mooie heeft, maar nu al een paar dagen achter elkaar. Helaas stond het geluid uit, dus ik heb ook niet gemerkt dat er gebeld is (vanmiddag 2x, gisterenavond, eergisteren). Er wordt geen voicemail ingesproken, erg irritant! Hoop maar dat er weer gebeld wordt en dat ik dan kan opnemen. Probeer al te bedenken wie niet mijn nieuwe nr. heeft, maar kan eigenlijk niemand bedenken die dan ook nog met nr onbekend belt.
Kan dat niet uitstaan he! Wil gewoon weten wie dat is!
woensdag 22 september 2010 om 22:40
hello ladies,
Hihi scarlet, en daar zou je bijna wakker om liggen he, wie kan er nu gebeld hebben, en dan is het zo iets stoms....
Tja die reactie van M zegt genoeg toch? lekker laten gaan die gozer, geen energie meer insteken en zeker niet druk om maken.
Zoonlief was vanmorgen wonderwel erg opgeknapt. Ik had een ui naast zijn bed gelegd en verder met neusspray in de weer, maar kennelijk werkt het dan toch.
Hij is niet wezen trainen (al was het weer er geweldig voor). Ik heb hem meegenomen naar ajax-mvv voor de knvb beker. Ajax heeft met 5-0 gewonnen, dus dat vond hij helemaal geweldig natuurlijk. Wedstrijd begon om kwart voor 7, om half 9 afgelopen, dus was wel een beetje laat voor hem, maar is eenmaal thuis meteen gaan slapen, dus moet kunnen voor een keertje.
Hij had trouwens heel sliom zijn boekje met loten voor de grote clubactie meegenomen en daar nog ongeveer 10 loten verkocht. heel goed van hem! hahaha
Hihi scarlet, en daar zou je bijna wakker om liggen he, wie kan er nu gebeld hebben, en dan is het zo iets stoms....
Tja die reactie van M zegt genoeg toch? lekker laten gaan die gozer, geen energie meer insteken en zeker niet druk om maken.
Zoonlief was vanmorgen wonderwel erg opgeknapt. Ik had een ui naast zijn bed gelegd en verder met neusspray in de weer, maar kennelijk werkt het dan toch.
Hij is niet wezen trainen (al was het weer er geweldig voor). Ik heb hem meegenomen naar ajax-mvv voor de knvb beker. Ajax heeft met 5-0 gewonnen, dus dat vond hij helemaal geweldig natuurlijk. Wedstrijd begon om kwart voor 7, om half 9 afgelopen, dus was wel een beetje laat voor hem, maar is eenmaal thuis meteen gaan slapen, dus moet kunnen voor een keertje.
Hij had trouwens heel sliom zijn boekje met loten voor de grote clubactie meegenomen en daar nog ongeveer 10 loten verkocht. heel goed van hem! hahaha
donderdag 23 september 2010 om 18:09
Hai girls!
Vlgs mij gaat het hier zo regenen...zoonlief natuurlijk weer onderweg om te trainen, dus zal wel weer blij zijn straks, hihi.
He gelukkig Dolphine, dat ie weer opgeknapt is. Die ouderwetse huismiddeltjes zijn zo gek nog niet! Wat leuk zeg, dat ie meegeweest is naar Ajax. Zo door de week is dat helemaal extra spannend natuurlijk. Echt een slimme actie om zijn lotenboekje mee te nemen!
Het irritante is dat ik nu toch weer te veel met M. in mijn koppie zit. AARGHHH, ksnap zelf ook niet waarom!! Had ie me maar niet aangesproken, denk ik dan..Tja, moet ik hem maar verwijderen van mijn MSN etc, maar dat wil ik óók niet.
Toch kan en doe ik er niets mee hoor, maak me er ook niet druk om en zal er zeker geen energie in steken.
Maar toch...Pfff, wat zit een mens toch raar in mekaar soms! Nou ja, laat ik voor mezelf spreken...whoehaha!! Ik had het echt behoorlijk goed losgelaten, dacht ik zelf.
Zal ook wel weer tijdelijk zijn, het was ook meer de schok van dat ie ineens online was.
Nog voor een prikkie nieuwe keukenhanddoeken en theedoeken gekocht, 99 cent per stuk. En echt, jullie willen niet zien wat ik voor spul hád, echt al heeeeeeel erg oud.
Nu lekker nieuw en lekker fris, haha, waar je al blij mee kunt zijn..pfff.....
En een nieuw stoomstrijkijzer, want die oude heeft het afgelopen zondag begeven..Pfff, lijk wel een huishoudmuts...
AARGHHHH!!!
donderdag 23 september 2010 om 20:12
Good evening,
Hier regent en onweert het ook inmiddels. Was voorspeld he..
Zoonlief heeft bij een vriendje pannenkoeken gegeten, de boffert, dus ik heb gezellig met moeders gegeten, aangezien mijn vader aan het werk was.
Mijn moeder kwam met mooie laarzen aan, bruine, zijn van haar zelf, maar zijn eigenlijk te klein, Dus ik mocht ze hebben. Soort cowboy model, dus ben er erg blij mee. Heb al wel een paar zwarte van vorig jaar en was niet van plan om bij te kopen, maar ja, als ze zo aangeboden worden zeg ik natuurlijk geen nee.
lastig scarlet dat je dan toch weer zo met hem in je hoofd zit. Eigenlijk zou je het niet moeten schelen, maar ja die verdomde gevoelens he.
Hier regent en onweert het ook inmiddels. Was voorspeld he..
Zoonlief heeft bij een vriendje pannenkoeken gegeten, de boffert, dus ik heb gezellig met moeders gegeten, aangezien mijn vader aan het werk was.
Mijn moeder kwam met mooie laarzen aan, bruine, zijn van haar zelf, maar zijn eigenlijk te klein, Dus ik mocht ze hebben. Soort cowboy model, dus ben er erg blij mee. Heb al wel een paar zwarte van vorig jaar en was niet van plan om bij te kopen, maar ja, als ze zo aangeboden worden zeg ik natuurlijk geen nee.
lastig scarlet dat je dan toch weer zo met hem in je hoofd zit. Eigenlijk zou je het niet moeten schelen, maar ja die verdomde gevoelens he.
donderdag 23 september 2010 om 23:36
lieverds,sorrie dat ik even niets laat horen...maar er gebwurd weer van alles...
met knie gaat het niet lekker,fysio heeft brief gestuurd naar baas en bedrijfsarts,lieffie weggeweest naar oostenrijk,kind zeer ziek geweest(nachtdiensten erbij gedraaid..) en lieffie hier geslapen ik daar, en no way een pc aan gehad...
voorbereiding hummel zn verjaar dag as zondag(hij wordt 21jr)...mn pa en ma willen elkaar niet zien al doen we er niet veel aan...heel geregel en gevogel dus...tsss!!
Hou mn hart vast voor de feestdagen nu ik er een fam. bij heb gekregen en mn broer en schoonzus gewoon pleite zijn met de feestdagen en alles op mij neerkomt en iedereen tevreden moet stellen....
Hoe dan ook...kga niet lekker met knie en baal er steveig van...tjah...er wordt ook zo een rekening met mij gehouden zowel opt werk als thuis klusjes...NOT....
baal baal en daarom ook ff niet hier....ben gewoon vreselijk chaggie...sorrie meiden maar de 30e staat wat mij betreft vast!!!
hebben we weer veel bij te beppen....eindelijk!!!!!
Kuzzzzzzzzzzzzz!!!!
met knie gaat het niet lekker,fysio heeft brief gestuurd naar baas en bedrijfsarts,lieffie weggeweest naar oostenrijk,kind zeer ziek geweest(nachtdiensten erbij gedraaid..) en lieffie hier geslapen ik daar, en no way een pc aan gehad...
voorbereiding hummel zn verjaar dag as zondag(hij wordt 21jr)...mn pa en ma willen elkaar niet zien al doen we er niet veel aan...heel geregel en gevogel dus...tsss!!
Hou mn hart vast voor de feestdagen nu ik er een fam. bij heb gekregen en mn broer en schoonzus gewoon pleite zijn met de feestdagen en alles op mij neerkomt en iedereen tevreden moet stellen....
Hoe dan ook...kga niet lekker met knie en baal er steveig van...tjah...er wordt ook zo een rekening met mij gehouden zowel opt werk als thuis klusjes...NOT....
baal baal en daarom ook ff niet hier....ben gewoon vreselijk chaggie...sorrie meiden maar de 30e staat wat mij betreft vast!!!
hebben we weer veel bij te beppen....eindelijk!!!!!
Kuzzzzzzzzzzzzz!!!!
vrijdag 24 september 2010 om 10:30
hallo lieve dames,
heee daantje, daar was je weer. wat jammer nou dat het toch weer niet goed gaat met je knie, en dat van je bink is helemaal superrot natuurlijk! en je lieverd moeten missen. anyway, van alles en nog wat. maar ga je nou niet nu al druk lopen maken om de feestdagen he. dat komt dan wel.hele dikke kus van mij lieverd.
he scar, das nou ook wat, dat je M ineens op msn trof. en dan zo raar gesprekje ook weer. ik snap die kerel niet hoor, dan spreekt ie je aan en dan sluit ie eigenlijk meteen weer af. ego mannetje, en jij zit er weer mee in je kop. hopelijk is ie er gauw weer uit. want hij is het niet waard.
haha lekkere huishoudmiep, is toch heerlijk dat je nog zo blij met iets kleins kan zijn. ik heb dat ook hoor.hihi.
mijn zoon is ook nog niet aan het stappen of zo hoor in het weekend. af en toe wel een feestje bij een vriend of vriendin of klasgenoot en hij is heel erg met muziek bezig, dus regelmatig oefenen bij een vriend die een drumstel heeft. en verder heel af en toe concertbezoek. maar das niet altijd in het weekend natuurlijk, dat ligt er maar aan wanneer ze optreden.
verkering heeft ie trouwens ook nog niet. wel gewone vriendinnen maar verder nog niet. en de jouwe?
dolphine, gelukkig dat het weer beter gaat met je kleine man. kleine slimmerd, om die loten daar te verkopen haha.
leuk joh, laarzen gekregen van je mams. altijd leuk zoiets en voor niets haha.
meiden jullie nog leuke plannen voor het weekend verder?
jij toch feest van dokkie scar?
zoonlief is gelukkig weer veilig terug uit Belgie. en had het erg leuk gehad. maar helemaal kapot natuurlijk, die gasten sliepen geloof ik nog geen 4 uur per nacht. maar goed, hij hoefde vandaag pas half 11 op school te zijn. dus dat scheelde. en ik was ook lekker thuis. vanavond gaat ie nachie bij zijn paps slapen. dus ik ga weer naar B. we gaan even gezellie naar ons stamkroegie toe. meestal doen we dat als we gaan op donderdag, dus nu eens kijken hoe het op vrijdagavond is. gaan ook wat vrienden mee dus zal best gezellig worden. en verder eigenlijk weinig planne. beetje in huis rommelen enzo. wil wat heideplantjes en anders wintersspul neer gaan zetten in de tuin ook. vind ik wel weer tijd ervoor nu.
dikke knuffel van mij, fijn weekend vast allemaal.
en theetje, bedankt voor je antwoord op mijn mailtje. hoop dat het inmiddels nog beter met je gaat!!
heee daantje, daar was je weer. wat jammer nou dat het toch weer niet goed gaat met je knie, en dat van je bink is helemaal superrot natuurlijk! en je lieverd moeten missen. anyway, van alles en nog wat. maar ga je nou niet nu al druk lopen maken om de feestdagen he. dat komt dan wel.hele dikke kus van mij lieverd.
he scar, das nou ook wat, dat je M ineens op msn trof. en dan zo raar gesprekje ook weer. ik snap die kerel niet hoor, dan spreekt ie je aan en dan sluit ie eigenlijk meteen weer af. ego mannetje, en jij zit er weer mee in je kop. hopelijk is ie er gauw weer uit. want hij is het niet waard.
haha lekkere huishoudmiep, is toch heerlijk dat je nog zo blij met iets kleins kan zijn. ik heb dat ook hoor.hihi.
mijn zoon is ook nog niet aan het stappen of zo hoor in het weekend. af en toe wel een feestje bij een vriend of vriendin of klasgenoot en hij is heel erg met muziek bezig, dus regelmatig oefenen bij een vriend die een drumstel heeft. en verder heel af en toe concertbezoek. maar das niet altijd in het weekend natuurlijk, dat ligt er maar aan wanneer ze optreden.
verkering heeft ie trouwens ook nog niet. wel gewone vriendinnen maar verder nog niet. en de jouwe?
dolphine, gelukkig dat het weer beter gaat met je kleine man. kleine slimmerd, om die loten daar te verkopen haha.
leuk joh, laarzen gekregen van je mams. altijd leuk zoiets en voor niets haha.
meiden jullie nog leuke plannen voor het weekend verder?
jij toch feest van dokkie scar?
zoonlief is gelukkig weer veilig terug uit Belgie. en had het erg leuk gehad. maar helemaal kapot natuurlijk, die gasten sliepen geloof ik nog geen 4 uur per nacht. maar goed, hij hoefde vandaag pas half 11 op school te zijn. dus dat scheelde. en ik was ook lekker thuis. vanavond gaat ie nachie bij zijn paps slapen. dus ik ga weer naar B. we gaan even gezellie naar ons stamkroegie toe. meestal doen we dat als we gaan op donderdag, dus nu eens kijken hoe het op vrijdagavond is. gaan ook wat vrienden mee dus zal best gezellig worden. en verder eigenlijk weinig planne. beetje in huis rommelen enzo. wil wat heideplantjes en anders wintersspul neer gaan zetten in de tuin ook. vind ik wel weer tijd ervoor nu.
dikke knuffel van mij, fijn weekend vast allemaal.
en theetje, bedankt voor je antwoord op mijn mailtje. hoop dat het inmiddels nog beter met je gaat!!
vrijdag 24 september 2010 om 16:35
Hallo dames!
Ik heb geen zin meer!j Straks nog boodschappen doen, heb ik ook geen zin in..hoop dat het droog blijft in elk geval..haha, lekker zeiken he!!
He Daan, dat gaat weer niet lekker he! Het verbaast me niet, je belast je pootje veel te veel. Als die baas van je nou maar eens besefte dat als ze zo doorgaat, ze je straks helemaal moet gaan missen, omdat je dan gewoon niet meer werken kúnt..Een tijdje niet werken zou het best voor je zijn, maar dat ga je toch niet doen, dus zal ik ook niet opperen..hihi.
Dat het thuis gaat zoals het gaat...da's ook gewoon balen natuurlijk. Maar hoe je dat zou kunnen veranderen..geen idee. Erg lastig! En lieverd, laat het gewoon LOS om iedereen tevreden te willen stellen! Gaat je toch niet lukken. Probeer nu eens om jezelf tevreden te stellen, ipv altijd voor een ander klaar te staan..Jij bent er ook nog Daantje!! Een ander doet toch ook wat ie wil, zoals je broer...Ik bedoel het goed, dat weet je, maar ik weet óók dat jij niet zo in mekaar steekt! Soms moet je gewoon wat egoistischer zijn...
Hug!
Gaaf hoor Dolphine, zomaar onverwachts nieuwe laarzen..leuke verassing!
Haha nee Lucky, die van mij ook geen verkering hoor!
Toch is die van jou wel wat uithuiziger dan die van mij..pff, da's echt zo'n huismus!! Nou ja, als het er niet in zit, zit het er niet in he..kan hem moeilijk het huis uit schoppen, whoehaha!
Veel plezier vanavond in je kroegie, hopelijk is het net zo leuk als op de donderdag.
Jaaa, morgen feestje van dok! Heb er erg zin in! Begint om 18.00 tot...? Geen idee.
Het wordt alweer minder hoor, M. in mijn koppie.
Dat ie gelijk weer moest afsluiten kwam ook omdat het tijd was om naar zijn werk te gaan, maar hij had altijd wel iets meer kunnen zeggen dan wat ie nu heeft gedaan, natuurlijk! Of spreek me dan helemaal niet aan! Ik wil me er gewoon niet meer druk over maken, hoop dat het weer gaat lukken. Hij mag dan heel lief geweest zijn, wat ie nu doet is gewoon totaaaaal NIET LIEF!! Hoeveel problemen iemand ook heeft, je kunt toch wel een beetje normaal doen, denk ik dan..
Ik heb geen zin meer!j Straks nog boodschappen doen, heb ik ook geen zin in..hoop dat het droog blijft in elk geval..haha, lekker zeiken he!!
He Daan, dat gaat weer niet lekker he! Het verbaast me niet, je belast je pootje veel te veel. Als die baas van je nou maar eens besefte dat als ze zo doorgaat, ze je straks helemaal moet gaan missen, omdat je dan gewoon niet meer werken kúnt..Een tijdje niet werken zou het best voor je zijn, maar dat ga je toch niet doen, dus zal ik ook niet opperen..hihi.
Dat het thuis gaat zoals het gaat...da's ook gewoon balen natuurlijk. Maar hoe je dat zou kunnen veranderen..geen idee. Erg lastig! En lieverd, laat het gewoon LOS om iedereen tevreden te willen stellen! Gaat je toch niet lukken. Probeer nu eens om jezelf tevreden te stellen, ipv altijd voor een ander klaar te staan..Jij bent er ook nog Daantje!! Een ander doet toch ook wat ie wil, zoals je broer...Ik bedoel het goed, dat weet je, maar ik weet óók dat jij niet zo in mekaar steekt! Soms moet je gewoon wat egoistischer zijn...
Hug!
Gaaf hoor Dolphine, zomaar onverwachts nieuwe laarzen..leuke verassing!
Haha nee Lucky, die van mij ook geen verkering hoor!
Toch is die van jou wel wat uithuiziger dan die van mij..pff, da's echt zo'n huismus!! Nou ja, als het er niet in zit, zit het er niet in he..kan hem moeilijk het huis uit schoppen, whoehaha!
Veel plezier vanavond in je kroegie, hopelijk is het net zo leuk als op de donderdag.
Jaaa, morgen feestje van dok! Heb er erg zin in! Begint om 18.00 tot...? Geen idee.
Het wordt alweer minder hoor, M. in mijn koppie.
Dat ie gelijk weer moest afsluiten kwam ook omdat het tijd was om naar zijn werk te gaan, maar hij had altijd wel iets meer kunnen zeggen dan wat ie nu heeft gedaan, natuurlijk! Of spreek me dan helemaal niet aan! Ik wil me er gewoon niet meer druk over maken, hoop dat het weer gaat lukken. Hij mag dan heel lief geweest zijn, wat ie nu doet is gewoon totaaaaal NIET LIEF!! Hoeveel problemen iemand ook heeft, je kunt toch wel een beetje normaal doen, denk ik dan..
vrijdag 24 september 2010 om 21:53
Hello, hello,
Ohoh diaantje, ik ben het zo met scarlet eens...... Ik weet dat het heel moeilijk voor je is, maar lieverd, je wordt toch zeker niet voor niks steeds teruggefloten en je herstel gaat alleen maar langer duren zo. Sterkte lieverd, dikke knuf.... en ga alsjeblieft niet proberen iedereen teverden te houden, dat gaat je niet lukken. Zorg dat je zelf tevreden en gelukkig bent....
Veel plezier vanavond lucky.
Hier weer een weekendje volgeboekt. Pleegzoon is er. Die kwam vanavond toen wij nog aan het eten waren. Vind ik wel wat minder, maar goed wij zijn natuurlijk altijd een beetje laat op vrijdag vanwege het trainen van zoonlief.
Morgen weer aan de bak, uit, maar gelukkig pas om 11 uur, we hoeven dus niet zo achterlijk vroeg.
Tja scarlet, loslaten he die M. Is inderdaad een erg sneue reactie. maar hij is het niet waard he.
En jouw zoon is idd echt een beetje huismus he. Van wie zou hij dat hebben? hahahaha
Dit weekend beloofd niet zo erg lekker te worden. Ik hoop dat het droog blijft tijdens het voetballen van zoonlief.
Ohoh diaantje, ik ben het zo met scarlet eens...... Ik weet dat het heel moeilijk voor je is, maar lieverd, je wordt toch zeker niet voor niks steeds teruggefloten en je herstel gaat alleen maar langer duren zo. Sterkte lieverd, dikke knuf.... en ga alsjeblieft niet proberen iedereen teverden te houden, dat gaat je niet lukken. Zorg dat je zelf tevreden en gelukkig bent....
Veel plezier vanavond lucky.
Hier weer een weekendje volgeboekt. Pleegzoon is er. Die kwam vanavond toen wij nog aan het eten waren. Vind ik wel wat minder, maar goed wij zijn natuurlijk altijd een beetje laat op vrijdag vanwege het trainen van zoonlief.
Morgen weer aan de bak, uit, maar gelukkig pas om 11 uur, we hoeven dus niet zo achterlijk vroeg.
Tja scarlet, loslaten he die M. Is inderdaad een erg sneue reactie. maar hij is het niet waard he.
En jouw zoon is idd echt een beetje huismus he. Van wie zou hij dat hebben? hahahaha
Dit weekend beloofd niet zo erg lekker te worden. Ik hoop dat het droog blijft tijdens het voetballen van zoonlief.
zaterdag 25 september 2010 om 17:41
Zoo, ik ben er klaar voor!
Wel balen dat ik eerst weer een stukkie moet fietsen. Daar gaat mijn haar!! (het waait hier nl nogal...) Nou ja, de zon schijnt en het is droog, da's al fijn! Heb al gehoord dat om19.00 uur het eten komt (italiaans buffet en maaltijdsalades, mmmmm) en daarna een DJ. Lijkt me echt leuk!
Hoe was de voetbal Dolphine? En is het droog gebleven? Hier zoonlief net verloren, 5-6. Jammer.
Jaaa, die knul lijkt op mij nú, maar vroeger was ik een wilde hoor!! Echt het hele weekend op stap en ik houd er nog wel van, maar bijna niemand om mee te gaan...
Daan, druk met regelen voor Bday Hummel? Morgen is den grooten dag!!
Lucky, hoe was het in je kroegie gisteren?
Fijne avond meiden!
zaterdag 25 september 2010 om 17:47
Hier zoonlief ook verloren met 5-0. Erg jammer daar de tegenstander in de eerste helft geen kansen kreeg, maar wel 2x scoorde uit een vrije trap en corner. team van zoonlief veel kansen, maar geen doelpunten helaas. 2e helft zaten ze er helemaal doorheen en kon de tegenstander meer druk zetten. jammer dus voor de boys.
maar niet getreurd, ze blijven lachen!
Vandaag verder niet zo veel op het programma. hier is het ook droog gebleven dus de jongens hebben lekker buiten gespeeld. Morgen drukke dag voor de boeg, de monster jam. is wel weer een beetje op tijd vertrekken want van 8:30 tot 11:30 is de early birth party. De show begint vervolgens on half 1.
Ik heb nu het eten opstaan en als het goed is komen de jongens zo binnen.
Scarlet veel plezier vanavond! haha jij was net als ik vroeger, en nog steeds wel, als ik de kans krijg om lekker op stap te gaan. Ach misschien komt het nog bij je knul?
Diaan, jouw knul wordt volwassen morgen he? haha nou ja in leeftijd dan. Alvast veel plezier. Je bent vast druk met voorbereidingen.
Lucky, jij hebt vast een leuke avond gehad gisteren? al een beetje bijgekomen nu?
Theetje knuffel voor jou.
ga even bij mijn brocolie kijken. Fijne avond.
maar niet getreurd, ze blijven lachen!
Vandaag verder niet zo veel op het programma. hier is het ook droog gebleven dus de jongens hebben lekker buiten gespeeld. Morgen drukke dag voor de boeg, de monster jam. is wel weer een beetje op tijd vertrekken want van 8:30 tot 11:30 is de early birth party. De show begint vervolgens on half 1.
Ik heb nu het eten opstaan en als het goed is komen de jongens zo binnen.
Scarlet veel plezier vanavond! haha jij was net als ik vroeger, en nog steeds wel, als ik de kans krijg om lekker op stap te gaan. Ach misschien komt het nog bij je knul?
Diaan, jouw knul wordt volwassen morgen he? haha nou ja in leeftijd dan. Alvast veel plezier. Je bent vast druk met voorbereidingen.
Lucky, jij hebt vast een leuke avond gehad gisteren? al een beetje bijgekomen nu?
Theetje knuffel voor jou.
ga even bij mijn brocolie kijken. Fijne avond.
zondag 26 september 2010 om 16:52
Goeiemiddag!
Dolphine, veel plezier bij Monster Jam! Drukke dag weer voor jullie!
Daan, gefeliciteerd met je grote knul! Hopelijk loopt het vandaag allemaal zoals gepland en hopelijk kun je er zelf ook nog een beetje van genieten..
Het feest van mijn dok was super! Zo vreselijk gezellig, leuke mensen, ook 2 van mijn ex dokters die ook zulke schatjes zijn, gelijk weer grootse plannen om binnenkort te gaan eten in Groningen, waar de 1 nu werkt en binnenkort te gaan lunchen bij de ander, die gelukkig wel gewoon hier woont. Het was echt weer als vanouds, ons clubje bij elkaar. Heeeerlijk gegeten, Italiaans buffet dus, met allerlei pasta's en salade's met mozzarella en tomaat, pesto..Ontzettens veel gelachen en enorm slap geouwehoerd en lekker gedanst. Jaaa, feestjes geven kan ie wel!
En guess what..Vanmorgen een telefoontje van M. Kviel bijna van mijn stoel. nou ja, ik lag nog in bed en moest rennen, mobiel zat nog in mijn tas...Om een lang verhaal kort te maken, hij zit dus echt diep in de shit, was ook nog zijn baan kwijt geraakt, nu wel een nieuwe, geen dak boven zijn hoofd en geen geld. Kreeg nog een SMS waarin hij zijn verontschuldigingen aanbood voor het feit dat ie mij 'pijn had gedaan, maar had mij buiten zijn problemen willen laten (zoiets hadden we al verwacht he...), maar dat deed hem ook pijn. Op mijn vraag waarom ie nu wel ineens belde, antwoordde hij dat hij machteloos is. En dat is hij denk ik ook. Maar ik ben niet de persoon die hem kan (of wil!) helpen hiermee. Hij moet zelf de boel weer op de rails krijgen en ik vraag mee eerlijk af hoe serieus hij bezig is met het oplossen van zijn problemen. Heeft dus dringend geld nodig en daarvoor moet ie al helemaal niet bij mij zijn! Heb hem ook heel goed duidelijk gemaak dat ik hem niet kan helpen met zijn problemen. Geen idee wat ie nu gaat doen, kgeloof iets van noodopvang proberen te regelen ofzo.
Maar het voelt goed! Ik heb nu eindelijk het gevoel dit nu echt e goed te kunnen afsluiten, voor mij dan he..Weet nu zeker wat er mis is en dat ik hier niets aan kan en wil doen.
Ben wel benieuwd of hij nu weer vaker contact gaat opnemen, hij zou me nog laten weten wat ie zou regelen. als dat te veel wordt ga ik het afkappen. Dat ie pas iets laat horen als ie machteloos is en niet op mijn vele, vele eerdere telefoontjes, smsjes etc heeft gereageerd, dat valt bij mij echt fout. Het voelt zo verkeerd nu, terwijl het eerder allemaal zo goed voelde, ik ben er klaar mee!!