Ieuw er zit een pad in mijn keuken

24-09-2010 09:30 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.

Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.

Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.

Hoe krijg ik dat beest weer buiten.

Hoe verwijder ik die griezel

Totaal aantal stemmen: 58

Met stoffer en blik. (Griezel) (26%)
Man bellen dat ie hem moet komen verwijderen. (45%)
Opzuigen ;-) (5%)
Wachten tot de honden hem te pakken hebben (dubbel griezel) (3%)
Net zo lang wachten tot ie vanzelf weer naar buiten kruipt. (17%)
Siep de kat voor het afwsmachien zetten en hopen dat die hem (3%)
Wat is er eng aan een pad?

Zo'n lieve diertjes
quote:Whiskers schreef op 24 september 2010 @ 10:39:

Go Zoebie!

Go Zoebie!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Koffie ik snak naar koffie.
Verdorie zoebie, de tranen rollen over mijn wangen van het lachen dit is niet goed voor de motivatie. Als ik niet in A'dam zat was ik je komen redden watje. Al zit er een spin ergens in je woonkamer, dus verder dan de keuken kom ik niet.
Zoebie duw dat beest nu gewoon even met een trekker richting deur ... hij (zij?) vrij en jij blij. Hij springt niet, bijt niet, rent niet, spuugt niet, gromt niet.

Het arme diertje vindt het waarschijnlijk net zo min leuk dat 'ie in jouw keuken is dan jij.
Trouwens ik ben wel in de achting van vriendin gedaald hoor.

Dat had ze niet van mij gedacht.
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 10:39:

[...]

Midden Limburg Banchee, ergens tussen Weert en Roermond en dan zit ik dichter bij W dan bij R.

Vriendin komt. Zal ik haar achterom over de tennisbaan, over het poortje kunnen laten klimmen zodat ze mijn tuin in kan en dan de keuken weer veilig maken? Mmm beetje moeilijk met haar voet in het verband hé. Ik moet dus echt die sleutels te pakken zien te krijgen.Hmm ik zit in het zuiden, anders was ik wel even gekomen hoor!
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 10:36:

Geen plaatjes meer please.

Sorry, ik vond het plaatje zo lachwekkend dat ik het zelf na het zien daarvan misschien wel zou durven.

Misschien.
quote:banshee schreef op 24 september 2010 @ 10:41:

Zoebie duw dat beest nu gewoon even met een trekker richting deur ... hij (zij?) vrij en jij blij. Hij springt niet, bijt niet, rent niet, spuugt niet, gromt niet.

Het arme diertje vindt het waarschijnlijk net zo min leuk dat 'ie in jouw keuken is dan jij.

Dit dus!

En stel je niet zo aan!
quote:ingmagh schreef op 24 september 2010 @ 10:41:

Verdorie zoebie, de tranen rollen over mijn wangen van het lachen dit is niet goed voor de motivatie. Als ik niet in A'dam zat was ik je komen redden watje. Al zit er een spin ergens in je woonkamer, dus verder dan de keuken kom ik niet. Ing die grote spin zit ook nog ergens in mijn woonkamer, maar daar heb ik maling aan.
Trouwens zeg, als dat beest weg is, dan is het met dit topic ook gedaan. Ik heb ondanks dat ik ril bij de gedachte, wel lol.

(Met de keukendeur nog steeds veilig dicht dan hé).
Ooo Herkenbaar. Heb het ook een keer gehad toen ik thuis kwam en de keuken in lief. Ik heb een leuke kat dit ze meeneemt. Ik ben op de tafel gaan zitten en gewacht tot vriend thuis kwam. Durfde niet meer te lopen. Jaja ik weet het ben geen held

Tegenwoordig roep ik mijn buurjongetje, die loopt er ook buiten mee te spelen dus die laat ik erachteraan rennen in mijn huis.

Succes ermee.
Zoeb niet kussen straks he? Word jij een prinses en vind je ons maar pleps.
quote:dutskop schreef op 24 september 2010 @ 10:46:

Zoeb niet kussen straks he? Word jij een prinses en vind je ons maar pleps.

Ik lach me rot.
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 09:30:

Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.

Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.

Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.

Hoe krijg ik dat beest weer buiten. De buurman bellen, NU. Zo doe ik dat altijd .Desnoods bel je een hart/suiker patient en laat hem het opknappen. Heb ik ook ooit gedaan.. schaam.. Meid wat verschrikkelijk. ieuwww
quote:Zoebie schreef op 24 september 2010 @ 10:43:

[...]

Ing die grote spin zit ook nog ergens in mijn woonkamer, maar daar heb ik maling aan.Dus vanuit het oosten de invasie van de

Een vanuit het westen

Geen :

Dus: Houdt vol!!!!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoeb, ik zal je een verhaaltje vertellen. Ik had een muis in de keuken. Ik heb snel een groot kartonnen bord voor de ingang gezet want er zat geen deur meer in. Iedere keer als ik in de keuken moest zijn pakte ik een stok en sloeg tegen het bord aan en riep heel hard: muis muis muis. Zag ik niets rennen, ging ik de keuken in. Totdat mijn buurman, woonde toen in een appartement, toch eens kwam informeren want hij dacht dat het niet goed met me ging.

Ik beken, op een openbaar forum.
Ik hoop dat die vriendin er snel is.

Heb nog geen drol hier in huis gedaan.
Dutskop!
quote:Zoomix schreef op 24 september 2010 @ 09:37:

Oelalala... Mijn grootste nachtmerrie. Ik ben echt HEUL bang voor die dingen, denk dat je bij mij wel over een fobie kunt spreken. Ik begin te trillen, zweten en soms zelfs te huilen als ik ze zie zo eng vind ik ze. Waarom weet ik eigenlijk niet, het is gewoon zo. Dusss, ik zou iemand bellen die hem komt halen en vér weg ergens uitzet. Iew.Hoera! Nog iemand die al MIJN syptomen herkent
Zoeb, je moet even een hele belangrijke mail van mij checken
Stressed is just desserts spelled backwards
Je durft Duts. Ik ben nu natuurlijk ook helemaal gedaald in het spinnentopic.

Maar muizen deren me ook al niet. Niets eigenlijk, behalve die enge padden. En dat ik nou juist zo'n engerd in mijn keuken heb.
quote:Maleficent schreef op 24 september 2010 @ 10:52:

Zoeb, je moet even een hele belangrijke mail van mij checken Oh ik heb toch niets anders te doen.
Ken je niet iemand waar je een slang van kan lenen? Of een reiger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven