* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nu hou ik op.....



Als ik op straat loop, kijken ze

Als ik ze aankijk lijken ze

Op schapen die de slager tegenkomen

Ze hebben geen verweer

Geen wil, geen spoor van moed

En vluchten voor mijn driftig bloed

Dat hun vervolgt

Tot in hun bange dromen





Maar soms zal ik een nacht

Warm zijn als de zon

Lief zijn als een bloem

Verrukt zijn als een kind

Zacht zijn als een lam

Ik ben geboren

In het teken van de Ram





Wanneer de knoppen springen dan

De eerste vogels zingen dan

Begint mijn ogengrijs

Naar groen te glijden

En soms dwaal ik alleen

Door stormen langs het strand

En zoek de warme sterke hand

Die mij zal dwingen en zal leiden





Maar soms ben ik alleen

Eenzaam met mezelf

Onhandig met m'n kracht

En bang voor m'n geluk

Grillig als een lam

Ik ben geboren

In het teken van de Ram





Ik zoek totdat ik vinden zal

Op alle vier de winden zal

Ik gaan tot ik van iemand zal gaan houden

Misschien wil ik te veel

Misschien blijf ik alleen

Voorgoed alleen, niet een

Die ik bemin en die ook

Van mij zal gaan houden





Ik zou zo graag een nacht

Branden als het vuur

Wild zijn als de storm

En blind zijn voor mezelf

Onschuldig als een lam

Ik ben geboren

In het teken van de Ram
Alle reacties Link kopieren
Ken nu twee smaailies uit m'n hoofd!
Alle reacties Link kopieren
Middag!



Hoefijzer, mooie avatOr, meid!



Berbke, was Yettes ontbijt lekker?



Yette, smaakte de appeltabak lekker en heeft de GPS geholpen bij je zoektocht?



Jonari, hoe is het met jou, nog veel met de kinders aan het werk geweest of viel het mee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bloe!



Ja he ? Alles is zo simpel als je de verbanden maar ziet, je moet in het GROOT denken!



Heb vandaag een energie, is best wel eng



Ik heb Bibi z'n overhemden (hij zit in een overhemdfase ofzo) zeiknat opgehangen, hoef ik ook niet te strijken zonder plank..
Alle reacties Link kopieren
Owww, man he, ik denk heul vaak in het groot, vervelende is dan dat je er dan ook naar moet handelen en dan valt alles zo klein uit......
Alle reacties Link kopieren
Erger me dood....
Alle reacties Link kopieren
Ga eerdaags aan weer een echt leven beginnen, wat betekent dat ik niet meer zo veel zal posten hiero. Ga het zeker missen, doe ik nu al, het is best wel rustig hier en dat vind ik echt heel erg jammer. Maar merk nu voor mezelf dat ik te weinig tijd heb, en dat wordt straks niet anders.....
Alle reacties Link kopieren
Sorry Jo, als ik dat had geweten.



Raar spul, die geïmpregneerde lavendel. Heb een gat in de dag geslapen. Was pas om 11.30 wakker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een brunch van gemaakt bloeske..., was wel lekker!



Yetteke, was je niet misselijk, ik ben daar ooit zo ziek van geweest, spuugd allemaal wit schuim, net marshmellows.



Hey lekker hoefding van me
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb zelfs niet eens gedroomd over marshmallows.



Kreeg wel een lekker tripperig gevoel van die kruiden, wat ik vreemd vond. Van in Amerika legale lavendellmeuk had ik namelijk verwacht dat het niks of nagenoeg niks zou doen. Verrassend dat er toch wel iets heftigs in zat. Raak het voorlopig maar niet meer aan. De snelweg in de verte klonk als de negende van Beethoven. Best lekker als je in slaap wilt vallen
Alle reacties Link kopieren
Je slaapt er dan iig wel goed van , en dat ws toch de bedoeling he.

Lijkt me wel dat je vanavond beter iets anders zoekt om in slaap te vallen.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik zwaai

Bier is op dus ik zit aan de witte wijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Alle reacties Link kopieren
Hee miss america!

Alles goed daar?
Alle reacties Link kopieren
Witte wijn is wel goed, ik wilde gaan slapen maar eentje moet nog kunnen.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik raak dat spul voorlopig niet meer aan hoor Berbke. Veel te lekker
Alle reacties Link kopieren
Proost Berbke!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles z'n gangetje Jo. Vandaag een lekker lui dagje gehad en zometeen bijtijds eten, dan kunnen de kinderen er op tijd in.
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed.

Ik ga bijna naar bed.......
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk vroeg Jo, gaat het wel?
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze in Amerika verse groenten:O
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben mais
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar de fabel dat ze hier geen groentes hebben, vandaan komt. De groente-afdelingen zijn groter en veel diverser dan in Nederland. Niet een soort courgettes, maar wel drie of vier bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ohw, ja dat is een goeie Yette, waar komt dat vandaan.

Ik was er zowat van overtuigd dat groenten erg duur zouden zijn , als zeb er uberhaupt al waren.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt het omdat ze in Europa denken dat een amerikaanse maaltijd eruit ziet als een big mac menu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven