Good Luck!
dinsdag 28 september 2010 om 09:57
dinsdag 28 september 2010 om 09:59
quote:mamax schreef op 28 september 2010 @ 09:56:
Gelukkig maar Jin! Ik wilde alleen ook niet dat je met een naar gevoel bleef zitten.Ben misschien ook wat lichtgeraakter na stomme opmerking van schoonzus over oudste en heb geen puf meer om aan mensen (schoonouders bijv.) telkens uitleg te moeten geven. Sorry .
Gelukkig maar Jin! Ik wilde alleen ook niet dat je met een naar gevoel bleef zitten.Ben misschien ook wat lichtgeraakter na stomme opmerking van schoonzus over oudste en heb geen puf meer om aan mensen (schoonouders bijv.) telkens uitleg te moeten geven. Sorry .
dinsdag 28 september 2010 om 11:13
Daar word je ook schijtziek van Jin. Die kun je er nu niet bij hebben gewoon. Je energie gaat nu uit naar je gezin en alles wat daarnaast extra (irritant) is, is niet welkom.
En ik denk vaak hetzelfde, bij ons is het niet zwaar. Het is anders en energievretend en soms even hopeloos. Het is zoals het is.
Knuffel richting jou!
Is het nog steeds hetzelfde als in de zwangerschap, Amalia? Die peesontsteking? Of andere hand?
Haha, jij draagt haar de hele dag ja. Staat je goed hoor, dat rose.
Ben je niet zoekende met kleding? Ik vind mezelf echt niet leuk in korte dingen (truitjes, vestjes etc.).
Voeding no. 7 is hier ook lastig. Hopend dat hij kan helpen. Anders valt ze uit bad etc..
20.30 Uur is lekkere tijdje zeg. Dan kun je ook vroeg naar bed. Betere nacht gehad nu?
Latoya, ik was idd net op zoek naar de KL jurken. Nu eentje die buikverhullend is vinden..
Bridges, hier ook de juf(fen!) op bezoek. Beetje arelaxed hoor!
Mijn oma is overleden. Ik had niet echt een band met haar, maar het is toch een afscheid he. Denk dat ik CB meeneem naar het afscheid en met hem ga wandelen als hij geluid produceert.
En ik denk vaak hetzelfde, bij ons is het niet zwaar. Het is anders en energievretend en soms even hopeloos. Het is zoals het is.
Knuffel richting jou!
Is het nog steeds hetzelfde als in de zwangerschap, Amalia? Die peesontsteking? Of andere hand?
Haha, jij draagt haar de hele dag ja. Staat je goed hoor, dat rose.
Ben je niet zoekende met kleding? Ik vind mezelf echt niet leuk in korte dingen (truitjes, vestjes etc.).
Voeding no. 7 is hier ook lastig. Hopend dat hij kan helpen. Anders valt ze uit bad etc..
20.30 Uur is lekkere tijdje zeg. Dan kun je ook vroeg naar bed. Betere nacht gehad nu?
Latoya, ik was idd net op zoek naar de KL jurken. Nu eentje die buikverhullend is vinden..
Bridges, hier ook de juf(fen!) op bezoek. Beetje arelaxed hoor!
Mijn oma is overleden. Ik had niet echt een band met haar, maar het is toch een afscheid he. Denk dat ik CB meeneem naar het afscheid en met hem ga wandelen als hij geluid produceert.
dinsdag 28 september 2010 om 11:20
quote:compu schreef op 28 september 2010 @ 11:14:
Bam, had je mijn vraag nog meegekregen? Over dat printen..
Sorry het was me even ontschoten, ja heb het wel meegekregen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik krijg een nieuw apparaat, maar dat heeft niet zoveel met printen te maken.
Wel ga ik er nog iets nieuws bijnemen, wat wel geprint moet worden, maar de voorbewerking is ingewikkelder zeg maar, en het bedrukken zelf.
Ooit ooit ooit wil ik een a3 printer....
Bam, had je mijn vraag nog meegekregen? Over dat printen..
Sorry het was me even ontschoten, ja heb het wel meegekregen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik krijg een nieuw apparaat, maar dat heeft niet zoveel met printen te maken.
Wel ga ik er nog iets nieuws bijnemen, wat wel geprint moet worden, maar de voorbewerking is ingewikkelder zeg maar, en het bedrukken zelf.
Ooit ooit ooit wil ik een a3 printer....
dinsdag 28 september 2010 om 14:30
Tim, van harte gefeliciteerd!!!! Hopelijk hebben jullie zondag een mooie dag gehad en is het vandaag ook heel feestelijk! Wat heeft hij gekregen Kokos?
Compu, gecondoleerd. Ondanks dat je geen sterke band hebt met oma, is het toch oma he? Spookt toch door het hoofd denk ik. . En wat spreek je toch altijd mooie, wijze woorden.
Mamax, oei spannend de bril! Zet je een foto op de groep? Ik ben erg benieuwd!
Bam, grootse plannen lees ik al met De Giraf!
Compu, gecondoleerd. Ondanks dat je geen sterke band hebt met oma, is het toch oma he? Spookt toch door het hoofd denk ik. . En wat spreek je toch altijd mooie, wijze woorden.
Mamax, oei spannend de bril! Zet je een foto op de groep? Ik ben erg benieuwd!
Bam, grootse plannen lees ik al met De Giraf!
dinsdag 28 september 2010 om 14:53
Hieperdepiep voor Tim 2 alweer zeg, wat vliegt de tijd he?
Hoop dat jullie een fijne dag hebben Kokos, en dat het een beetje gaat met je.
Ik had net de uitslag van de combi-test. De kans dat het kindje Down heeft is 1 op 5000. Dat is een mooie score want op mijn leeftijd is het normaal 1 op 340 oid.
Hoop dat jullie een fijne dag hebben Kokos, en dat het een beetje gaat met je.
Ik had net de uitslag van de combi-test. De kans dat het kindje Down heeft is 1 op 5000. Dat is een mooie score want op mijn leeftijd is het normaal 1 op 340 oid.
Stressed is just desserts spelled backwards