Good Luck!
dinsdag 28 september 2010 om 15:23
Goed Mal!!
Ook weer geweest. Neem er een alcoholvrij borreltje op.
Iedereen al ingelicht?
Hoe is het met man, slapen etc.?
Oh ja Kokos, gefeliciteerd!! Met je kleine mannetje. Die wordt ook ineens groot. Fijne dag vandaag.
Wijs Jin? Soms raaskal ik hoor, pas op..
Bam, ik bedoelde het bedrukken. Ben je er nog niet mee gestart?
Dankjullie voor de condolaties (heet dat zo?). Je denkt er toch over na, klopt Jin.
Iedereen al ingelicht?
Oh ja Kokos, gefeliciteerd!! Met je kleine mannetje. Die wordt ook ineens groot. Fijne dag vandaag.
Wijs Jin? Soms raaskal ik hoor, pas op..
Bam, ik bedoelde het bedrukken. Ben je er nog niet mee gestart?
Dankjullie voor de condolaties (heet dat zo?). Je denkt er toch over na, klopt Jin.
dinsdag 28 september 2010 om 15:40
Compu, gecondoleerd (ik heb even terug gelezen) hoe oud is je oma geworden?
Jinny, ik heb niet alles meegelezen, maar is er in jullie land niet een systeem zoals wij in NL hebben, dat je af en toe thuiszorg kunt inhuren of zorg in natura? Dat kan zo fijn zijn om eens wat ontlast te worden, je hebt ook gewoon geen mantelzorg. Lastig dat je niet van te voren weet welke dagen 'minder' zijn. Nou ja, misschien heb je er niks aan, maar ik zat aan je te denken. En een dikke van mij voor jou.
Jinny, ik heb niet alles meegelezen, maar is er in jullie land niet een systeem zoals wij in NL hebben, dat je af en toe thuiszorg kunt inhuren of zorg in natura? Dat kan zo fijn zijn om eens wat ontlast te worden, je hebt ook gewoon geen mantelzorg. Lastig dat je niet van te voren weet welke dagen 'minder' zijn. Nou ja, misschien heb je er niks aan, maar ik zat aan je te denken. En een dikke van mij voor jou.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 september 2010 om 15:44
quote:compu schreef op 28 september 2010 @ 15:23:
Iedereen al ingelicht?
Ik heb zo'n zin in Shandy, dat drink ik vaak, maar de laatste tijd niet. Mag ik dat hebben?
In het nieuwe bed slaapt Malman wel rustiger, en we slapen ook weer samen in 1 bed, en dat is wel heel fijn. Nu hebben we beide 1 meter, dus ik heb ook niet meer om de haverklap een slag in mijn gezicht of rug.
Iedereen al ingelicht?
Ik heb zo'n zin in Shandy, dat drink ik vaak, maar de laatste tijd niet. Mag ik dat hebben?
In het nieuwe bed slaapt Malman wel rustiger, en we slapen ook weer samen in 1 bed, en dat is wel heel fijn. Nu hebben we beide 1 meter, dus ik heb ook niet meer om de haverklap een slag in mijn gezicht of rug.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 september 2010 om 18:14
Mal, wat een fijn nieuws! Opluchting denk ik? Goed zeg! Thuiszorg had in de eerste jaren fijn geweest. Nu loopt het zeg maar, ook door de nieuwe kita en ergo. Lief dat je aan me denkt .
Mamax, hoe gaat het met de bril? Wil hij hem ophouden? Dat lijkt me zo´n probleem of valt dat mee?
Compu, volgens mij heet het condoleances .
Mamax, hoe gaat het met de bril? Wil hij hem ophouden? Dat lijkt me zo´n probleem of valt dat mee?
Compu, volgens mij heet het condoleances .
dinsdag 28 september 2010 om 18:19
Jinny landgenoten zijn raar echt waar.
Ging met Jongste schoenen kopen. Hij liep zoals altijd met mijn schoondochter Barbie (zo noem ik haar intussen ). Komt er een vreemde vent naar Jongste toe en zegt echt hard (kind schrikt zich rot): echte mannen spelen niet met Barbies.
Ik was verbouwereerd: waarom niet meneer?
Zegt ie (oh wat een logica): dat zijn geen echte mannen.
En toen kon ik het niet laten en sneerde: nou, dan heeft u vroeger zeker wel heel veel met Barbies gespeeld.
En toen ben ik weggelopen. Idiote vent.
Ging met Jongste schoenen kopen. Hij liep zoals altijd met mijn schoondochter Barbie (zo noem ik haar intussen ). Komt er een vreemde vent naar Jongste toe en zegt echt hard (kind schrikt zich rot): echte mannen spelen niet met Barbies.
En toen kon ik het niet laten en sneerde: nou, dan heeft u vroeger zeker wel heel veel met Barbies gespeeld.
dinsdag 28 september 2010 om 18:21
quote:Jinny schreef op 28 september 2010 @ 18:19:
dinsdag 28 september 2010 om 18:27
quote:Jinny schreef op 28 september 2010 @ 18:19:
En toen ben ik weggelopen. Idiote vent.Whoehahahahaahhaahahahaha briljant!
En toen ben ik weggelopen. Idiote vent.Whoehahahahaahhaahahahaha briljant!
dinsdag 28 september 2010 om 20:53
Gefeliciteerd met Tim, Kokos! Hopelijk leuke dag gehad!
Jin, wat een ge-wel-di-ge opmerking voor die meneer! En? Hij keek zeker heel beteuterd?
Amalia: wat een klote nachten! Hopelijk snel beter!
Compu: gecondoleerd met oma, blijft vervelend ook al is de band misschien niet enorm.
Mal: ha wat goed, een super uitslag van de combinatietest! Helemaal goed! Gefeliciteerd!
Jin, wat een ge-wel-di-ge opmerking voor die meneer! En? Hij keek zeker heel beteuterd?
Amalia: wat een klote nachten! Hopelijk snel beter!
Compu: gecondoleerd met oma, blijft vervelend ook al is de band misschien niet enorm.
Mal: ha wat goed, een super uitslag van de combinatietest! Helemaal goed! Gefeliciteerd!
woensdag 29 september 2010 om 09:08
Mijn vriendin is nu net 9 weken en heeft echt al een behoorlijke buik. Ik zeg al steeds dat het er 2 zijn (haar moeder heeft een tweelingbroer)
Foto van Maxi komt vanmiddag. Ga vanmiddag naar zwangere vriendin en die knipt Maxi eerst nog even, hij moet er wel goed op staan natuurlijk
Nu eerst eens even bijlezen hoe het met de engeltjes is.
Foto van Maxi komt vanmiddag. Ga vanmiddag naar zwangere vriendin en die knipt Maxi eerst nog even, hij moet er wel goed op staan natuurlijk
Nu eerst eens even bijlezen hoe het met de engeltjes is.
woensdag 29 september 2010 om 11:17
Mal, ook opgezette darmen tonen zwanger hoor!
Mamax, ben zo benieuwd naar het brilletje!
Was naar open dag van school. Leuk! Ook nuttig. Zat naast een moeder uit de groep van Oudste. Morgen is de kita dicht, heb ik zomaar ineens een leuke date met haar en de jongens om wat leuks te gaan doen morgen. Gezellig!
Mamax, ben zo benieuwd naar het brilletje!
Was naar open dag van school. Leuk! Ook nuttig. Zat naast een moeder uit de groep van Oudste. Morgen is de kita dicht, heb ik zomaar ineens een leuke date met haar en de jongens om wat leuks te gaan doen morgen. Gezellig!
woensdag 29 september 2010 om 11:28
Grappig, Maxi heeft morgen ook vrij. Mini gaat 's middags wel naar de PSZ, heb ik zomaar een middagje alleen met m'n oudste, ik heb er zo'n zin in.
O, en nog om jongste en Barbie Zelfs mijn moeder is af en toe nog verbaasd over haar Heimat Laatst met dat enorme familiedrama waar die advocate d'r gezin doodgeschoten had en daarna in het ziekenhuis verder ging? Had er ook zo'n plaatsgenoot commentaar dat die plaats nu zo slecht op de kaart stond en dat was niet goed voor het toerisme
Brilletje staat hem zo leuk! Hij krijgt er een heel ondeugend koppie van
O, en nog om jongste en Barbie Zelfs mijn moeder is af en toe nog verbaasd over haar Heimat Laatst met dat enorme familiedrama waar die advocate d'r gezin doodgeschoten had en daarna in het ziekenhuis verder ging? Had er ook zo'n plaatsgenoot commentaar dat die plaats nu zo slecht op de kaart stond en dat was niet goed voor het toerisme
Brilletje staat hem zo leuk! Hij krijgt er een heel ondeugend koppie van