3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Je mag best trut of zo tegen me zeggen hoor.
Alle reacties Link kopieren
De Baby = Ikhildeuit @Bi
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 04 oktober 2010 @ 22:01:

Je mag best trut of zo tegen me zeggen hoor.Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Mo! T is je gelukt! Ik is trots op je
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk
Wat leuk Spuuk.... Ihildeuit bij jou!!! Echt leuk!!



En waar hangt Floor dan uit? Ze gaat toch niet bij elke ban de baby uit logeren doen?
Alle reacties Link kopieren
Bi, stap is van die slang af... (lekker germanisme)



Ik krijg alleen een peuter, maar Floor gooit haar kind toch voortdurend op het OV naar één van ons. Dus t was halluf een grappieeee
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 04 oktober 2010 @ 22:02:

De Baby = Ikhildeuit @Bi Is het Floor eindelijk gelukt? En ophalen bij het station?
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik wist echt niet dat die rode lettertjes ook nog een functie hebben. Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik ga te bedde



Lekker koese voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Friez.
Alle reacties Link kopieren
truste friez
Ow het was een grappie Spuuk



Ik dacht echt dat Ihildeuit bij jou was, dacht al dat Floor een paar daagies uit was samen met WerBer
En truste Friezzzje
En ik ga ook afhaken lieve maisjes



Tot morgen en slaapwel
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.
Alle reacties Link kopieren
@himalaya, om huisgenoot zoeken.

in woongroep spreek je van huisgenoot vandaar
Alle reacties Link kopieren
leuk dat msn

betekent wel dat ik te druk was met daar om hier nog te kleppen!



dag meissies,

Truste allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 04 oktober 2010 @ 22:56:

@himalaya, om huisgenoot zoeken.

in woongroep spreek je van huisgenoot vandaar



Ik heb 10 pagina's terug gekeken naar mijn berichten, maar kan niets vinden waarin ik het over een huisgenoot heb. Heb ik ook niet



Heb ik weer eens onzin verkocht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
mm ik geloof dat ik het een en ander gemist heb.

Maar goedenavond allemaal

mijn avond zit er weer op

morgen lig ik om half 8 in het zwembad, beetje sportief doen voor ik weer een hele dag ga studeren
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
en dat van de huisgenoot ben ik



ik woon in een studentenhuis vandaaar de huisgenoot
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Egeltje.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Marmul.
Alle reacties Link kopieren
dank je Mocy
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven