3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
O Bi, laat 'm alsjeblieft in eerste instantie niet naar een gewone sportschool gaan. Bij dit programma leert hij ook wat het is, wat wel verstandig is en niet. En staat hij goed onder controle. Zo leert hij ook beter naar zijn lichaam luisteren en zijn eigen grenzen bepalen
Alle reacties Link kopieren
* trekt zich weer terug naar de bank en forumt verder op de mobiel, dus is niet zo snel *
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 20:57:

[...]





das best jong om te beginnen... en waarschijnlijk word t ook moeilijk om te stoppen!Om echt helemaal te stoppen wordt heel moeilijk, hij is wel al heel erg geminderd maar dat is natuurlijk niet genoeg.
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:01:

O Bi, laat 'm alsjeblieft in eerste instantie niet naar een gewone sportschool gaan. Bij dit programma leert hij ook wat het is, wat wel verstandig is en niet. En staat hij goed onder controle. Zo leert hij ook beter naar zijn lichaam luisteren en zijn eigen grenzen bepalenNee doet ie niet lieverd... eerst via de weg die door de arts wordt gewezen. En dan pas overleggen of hij het na een poosje in een reguliere sportschool kan voortzetten. Dit is te tricky om zelf mee aan de slag te gaan!
Alle reacties Link kopieren
arme appelhond ja.. hij is zo zielig.

hij kruipt zowat in me!
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:58:

Bi, je hebt mailThanxxxx ik ga gelijk ff kijken!!
Alle reacties Link kopieren
pop!



weer klaar met werken?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 21:03:

arme appelhond ja.. hij is zo zielig.

hij kruipt zowat in me!wat voor hond is het, en waarom is ie zielig behalve dan dat ie van de bank is gevallen?
a docter a day keeps the apple away
Op welke mail heb ik mail Jos?? Ik zie niks!
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 21:03:

arme appelhond ja.. hij is zo zielig.

hij kruipt zowat in me!

Ah gossie



Sorry dat ik ff moest lachen, maar ik had even last van beeldvorming.
Alle reacties Link kopieren
arme Appelhond, heeft ie zich bezeerd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
die waar ik je vorige keer ook op mailde
Alle reacties Link kopieren
die met info
Alle reacties Link kopieren
Dat stoppen met roken kan soms ineens verrassend makkelijk zijn als je leven op het spel staat. Alleen die asociatie met gezelligheid en biertje maakt het zo moeilijk.



Hoe is het met appelhond? Arme ziel.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 21:04:

pop!



weer klaar met werken?Jep! gelukkig wel ben best moe
Alle reacties Link kopieren
marmul, hij kan gewoon heel zielig kijken. is ie erg goed in, en krijgt zo ook heel veel dingen van mij gedaan.
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:09:

die met infoJa daar zit ik op te kijken, maar niks binnen. Misschien hangt het nog in de lucht!
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo in de reclame van uitstel van even boven kijken
Alle reacties Link kopieren
rosanna08, 3 minuten geleden arme Appelhond, heeft ie zich bezeerd?



denk dat het wel mee valt, hij slaapt al weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:10:

[...]



Ja daar zit ik op te kijken, maar niks binnen. Misschien hangt het nog in de lucht!Zag hem net langs komen, dus hij komt der an
Alle reacties Link kopieren
die italiono op rtl 4 kijkt echt heel zielig!



net appelhond eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag poppehond bij de bakker laten staan... oeps



Ik had brood gehaald en wou door naar school lopen met ukkepop in de wagen, opeens dacht ik: ik mis iets! stond hij nog gewoon buiten! was gelukkig maar 15 meter verder maar ohhhhh ik schaamde me heel erg
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik heb hem ook gezien dus hij is in de buurt Bi.
Alle reacties Link kopieren
dus ik hoef niet naar boven fries?
Alle reacties Link kopieren
Italiano gaat straks echt met tranen huilen. Gaat Martijn mee doen? Die vind ik zo schattig als hij zijn emoties probeert te verhullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven