ik was (ben??) die ander

10-10-2010 18:57 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Hier een berichtje van iemand waar iedereen een hekel aan heeft (incl mijn persoontje).

Maar ik moet mn verhaal kwijt. Onlangs ben ik zelf gestopt met mijn relatie. Waarna ik vrij snel wat begonnen ben met een ander. Wat begon als een grapje, werd heel intens. Hij had in t begin een vriendin. Maar dat was al snel uit. En dacht ik dat we een toekomst zouden kunnen hebben. Helaas nadat hij een nachtje bij mij had doorgebracht kreeg ik ineens een smsje van hem. Hij is al heel lang getrouwd en heeft kinderen. Mijn ene kant zegt niets meer mee doen. Hij is immers getrouwd en heeft kinderen. Mn andere kant zegt dat ik heel veel voor hem voel. En kan ik hem daardoor ook niet loslaten. Aan de ene kant wil ik wraak. Maar hij zal wel genoeg problemen hebben aangezien zij het weet. Maar om niets te doen met de gevoelens die ik heb... t is zo moeilijk.

Hij heeft me in een positie, iemand van mij gemaakt die ik absoluut niet wil zijn. Maar toch, het voelde zo goed. Ik had mn rust bij hem gevonden.

Iemand tips of hoe ik hem kan loslaten... (wat denk ik toch het beste is)
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 19:04:

sorry voor de verwarring. Hij ZEI dat hij een vriendin had (wat al fout van mij was) Maar hij IS getrouwd.Hoe zit het dan met die vriendin die hij had waarmee het uit raakte?
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 19:12:

[...]

Hoe zit het dan met die vriendin die hij had waarmee het uit raakte?Dat was dus ook verzonnen..

[...]

Hoe zit het dan met die vriendin die hij had waarmee het uit raakte?Hij deed alsof hij een vriendin had (want dat klinkt minder heftig) en toen ze eenmaal wat hadden bleek de vriendin dus vrouw + 2 kinderen te zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards

[...]

Hoe zit het dan met die vriendin die hij had waarmee het uit raakte?Ik denk dat hij zijn vrouw en kinderen in eerste instantie heeft 'afgezwakt' tot een vriendin en ze later helemaal heeft weg geluld door te zeggen dat z'n verkering uit is.
The time is now
Pff, als ik erover nadenk, snap ik ECHT NIET waarom je nog gevoelens voor zo iemand kunt hebben. Of je moet echt zelfdestructief zijn...
Hij heeft me in een positie, iemand van mij gemaakt die ik absoluut niet wil zijn.

Op het moment dat je nog niet wist dat hij getrouwd was en kinderen had, heeft hij je inderdaad in een bepaalde positie gedrukt. Ik kan overigens je wraakgevoelens wel begrijpen. Op dat moment werd je gebruikt zonder dat je het wist.

Echter, nu weet je het en heb je de keuze om uit de positie te komen die je niet wilt. Doe dat dan ook!
quote:Maleficent schreef op 10 oktober 2010 @ 19:13:

[...]

Hij deed alsof hij een vriendin had (want dat klinkt minder heftig) en toen ze eenmaal wat hadden bleek de vriendin dus vrouw + 2 kinderen te zijn.

want een vrouw MET huwelijksakte is erger / zwaarder dan een vrouw zonder...

whatever...
quote:Pink_lips schreef op 10 oktober 2010 @ 19:13:

[...]

Dat was dus ook verzonnen..Sjongejonge, hij kan er wat van dan zeg. Maar dan nog zou ik bij dat eerste woord; Vriendin.. al zijn afgeknapt. Zo niet aantrekkelijk, een bezet iemand die meer van je wil. Bah.
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

whatever...

Hey, don't shoot the messenger

Ben het helemaal met je eens hoor.
echt he, ik dacht dus altijd dat vrouwen het sterkere geslacht waren en mannen een tikje naief, soms zelfs beetje dommig maar bovenal zonder ruggegraat, maar ik begin nu toch te twijfelen als ik zo de dingen van TO lees. (en al die vergelijkbare topics)
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

Sjongejonge, hij kan er wat van dan zeg. Maar dan nog zou ik bij dat eerste woord; Vriendin.. al zijn afgeknapt. Zo niet aantrekkelijk, een bezet iemand die meer van je wil. Bah.Nou inderdaad, je zou er toch bijna verliefd op worden!
quote:Maleficent schreef op 10 oktober 2010 @ 19:15:

[...]

Hey, don't shoot the messenger

Ben het helemaal met je eens hoor.

nee nee, was dus ook niet naar jou!

maar inderdaad naar TO, hoe kan iemand dat dan minder erg vinden.
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

whatever...

Dat zeg jij nu wel, maar voor TO is dat blijkbaar wel zo.

Want toen het nog alleen zijn vriendin zou zijn, vond ze het allemaal nog grappig.
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:15:

maar ik begin nu toch te twijfelen als ik zo de dingen van TO lees. (en al die vergelijkbare topics)Is het nationale-pak-een-vent-af-week?
Lees je eigen tekst nu eens door. Als 'stomme muts' niet in jou opkomt als antwoord op je OP is er toch echt iets met je mis.

Je zegt dat je een hekel aan jezelf hebt om wat je doet. Toch vraag je je af of je hier mee door moet gaan.

Stomme muts dus.
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:16:

[...]

nee nee, was dus ook niet naar jou!

maar inderdaad naar TO, hoe kan iemand dat dan minder erg vinden.Je snapte hem al zie ik Ik begon je al bijna irritant te vinden sorry.
Tja bezet is bezet, dat is waar.

Maar goed, als een vent zegt dat het al uit is met zijn vriendin kan ik me voorstellen dat je dan zoiets hebt van; ach ja, waarom zou ik wachten.

Ik vind iemand die kinderen heeft en vreemdgaat trouwens wel nog een stuk slechter dan iemand die geen kinderen heeft. Want de vrouw redt zich vaak jaren later wel weer, maar voor de kinderen is vertrouwen in 1 klap weg, je hebt immers maar 1 vader (of moeder).
Verliefd worden terwijl je getrouwd bent met iemand anders is nog best voor te stellen.

Maar als iemand liegt over zijn situatie (of het nou gaat om een relatie/baan/ziekte enz) is'ie wat mij betreft geen relatie materiaal.

Dat moet je niet willen.

quote:stukje_cake schreef op 10 oktober 2010 @ 19:18:

Lees je eigen tekst nu eens door. Als 'stomme muts' niet in jou opkomt als antwoord op je OP is er toch echt iets met je mis.

Je zegt dat je een hekel aan jezelf hebt om wat je doet. Toch vraag je je af of je hier mee door moet gaan.

Stomme muts dus.

En wat kun je dat beschaafd omschrijven!
nou, dan zijn we eruit, nationale mutsendag dus, blijkbaar.
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 19:03:

Ja ik weet dat het een lul is, zeker voor zijn vrouw, maar helaas ook tegen over mij.

En ik wil hem eigenlijk ook laten gaan, omdat ik verstandelijk weet dat dit beter is. Maar het gevoel he. Zucht. En hoe??

Very Cherry, de rust voelde ik telkens als hij bij me sliep. niet te omschrijven als je na jaren slecht slapen eindelijk kan slapen. en dat terwijl je met zn 2en in een 1 persoonsbed ligt.

Get Over it! Gewoon doen. Dat gevoel is binnen een week of twee weg. Kom op zeg, haal jezelf uit de slachtofferrol en kap ermee.

Lees je nou niks van wat er gezegd wordt?

Je kunt uiteindelijk ook zo eindigen als ik. Jaren van je leven vergooien door te blijven geloven in leugens ook al weet je zelf beter. En op een dag word je wakker met NIETS.

Ga je gang hoor!
Huts!
quote:Maleficent schreef op 10 oktober 2010 @ 19:18:

Tja bezet is bezet, dat is waar.

Maar goed, als een vent zegt dat het al uit is met zijn vriendin kan ik me voorstellen dat je dan zoiets hebt van; ach ja, waarom zou ik wachten.

Serieus?

Ze begonnen al te rommelen toen hij nog een vriendin had (logisch, want dat was zijn vrouw) dus ze gingen meteen al te ver, maar als iemand net een relatie heeft verbroken heb je toch zeker geen zin om rebound te zijn, maar laat je diegene eerst even de boel "verwerken" en pas láter toe in je eigen leven?

Ik zou gaan twijfelen of die ander wel alleen zou kunnen zijn als ie meteen na een relatie met mij denkt te willen zijn, en ook dat vind ik heel erg onaantrekkelijk.

Ik vind iemand die kinderen heeft en vreemdgaat trouwens wel nog een stuk slechter dan iemand die geen kinderen heeft. Want de vrouw redt zich vaak jaren later wel weer, maar voor de kinderen is vertrouwen in 1 klap weg, je hebt immers maar 1 vader (of moeder).Dat ben ik met je eens. Iemand zonder kinderen heeft zich meestal vrij snel weer bij elkaar geraapt, maar die kinderen wordt nogal wat aangedaan. En het heftigste, die kinderen zijn totaal afhankelijk terwijl de volwassenen nog een keuze hebben in hoe ze hierin wel of niet verdergaan of mee om gaan.
ik vraag ook om tips om het gevoel weg te zetten dames.

Hoe erg het ook is die illusie dat hij dus inmiddels vrijgezel was en we een toekomst hadden. blijft in je hoofd zitten.

Sinds ik weet dat hij getrouwd is heb ik niet meer met hem afgesproken. Maar stom genoeg blijf ik met vragen zitten. noem het zelfdistructive.... noem het dom. Maar DAAR kan ik niets mee.

Ik weet dat het een lul is. Ik weet dat ik moet stoppen.

En inderdaad ik had ook niets met m moeten beginnen toen ik hoorde dat hij een vriendin had. Maar ook dat hoorde ik pas later. En heb het vanwege mijn eigen rebound even aan de kant gezet hoe lullig het ook is. Als ik van te voren had geweten dat hij een vriendin/vrouw had, was ik er nooit aan begonnen. Maar ja als je alles van te voren weet.
weet je wat DE tip is in dit geval?

ipv je rot te voelen, ongelooflijk pissig worden, woede, ontzettende woede dat iemand je erin geluisd heeft en dat jij er zelf in getrapt bent, ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar echt, laat die vragen lekker los, de antwoorden krijg je nl toch niet.

raap jezelf bij elkaar, wordt boos op hem en op jezelf, draai keiharde muziek, gooi voor mijn part een paar glazen kapot maar zorg ervoor dat je er niet nog een keer intrapt, beter voor jou en voor andere vrouwen.
Schrale troost: je weet nu in ieder geval dat je wel kunt slapen.

Ik weet het: slecht slapen is kut en ik heb ook wel eens geroepen: de eerste bij wie ik echt lekker slaap die mag blijven.

(Maar een bezette kerel komt mijn bed niet in...)

Ik weet niet hoe je het gevoel weg moet zetten, heeft sowieso tijd nodig denk ik.

Maar k hoop wel dat je iemand anders ontmoet bij wie je lekker slaapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven