ik was (ben??) die ander

10-10-2010 18:57 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Hier een berichtje van iemand waar iedereen een hekel aan heeft (incl mijn persoontje).

Maar ik moet mn verhaal kwijt. Onlangs ben ik zelf gestopt met mijn relatie. Waarna ik vrij snel wat begonnen ben met een ander. Wat begon als een grapje, werd heel intens. Hij had in t begin een vriendin. Maar dat was al snel uit. En dacht ik dat we een toekomst zouden kunnen hebben. Helaas nadat hij een nachtje bij mij had doorgebracht kreeg ik ineens een smsje van hem. Hij is al heel lang getrouwd en heeft kinderen. Mijn ene kant zegt niets meer mee doen. Hij is immers getrouwd en heeft kinderen. Mn andere kant zegt dat ik heel veel voor hem voel. En kan ik hem daardoor ook niet loslaten. Aan de ene kant wil ik wraak. Maar hij zal wel genoeg problemen hebben aangezien zij het weet. Maar om niets te doen met de gevoelens die ik heb... t is zo moeilijk.

Hij heeft me in een positie, iemand van mij gemaakt die ik absoluut niet wil zijn. Maar toch, het voelde zo goed. Ik had mn rust bij hem gevonden.

Iemand tips of hoe ik hem kan loslaten... (wat denk ik toch het beste is)
Ik vind het een lul dat hij zo gelogen heeft (over zijn vrouw en kinderen).

Niet aan beginnen, deze is niet te vertrouwen.
Uiteindelijk ga je je rust die je nu hebt gevonden kwijtraken door onzekerheid of hij wel/niet bij je wil zijn, en dat hij bij zijn vrouw en kinderen is.

Laat hem gaan, er zijn genoeg leuke en niet bezette mannen.

En hij liegt heel makkelijk, dus onbetrouwbaar type.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt inderdaad erg rustig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Begrijp ik het nou goed dat deze meneer getrouwd is, ook een vriendin had, en daarbij met jou rommelde? En deze meneer is relatiemateriaal omdat?
Even voor de duidelijkheid; hij had een vriendin toen je hem leerde kennen, maar dat ging uit? Dus hij had én een vrouw én een vriendin en heeft die vriendin toen ingeruild voor een nieuwe??

Lekker dan....
The time is now
Laat het gaan. Het is nu even moeilijk om niets te doen met de gevoelens die je nu hebt, maar hoe langer je blijft rondkloten met zo iemand, hoe meer je jezelf beschadigt.

Neem het aan van een ervaringsdeskundige.

Hij liegt nu tegen je, dat zal hij blijven doen.
Huts!
Ja ik weet dat het een lul is, zeker voor zijn vrouw, maar helaas ook tegen over mij.

En ik wil hem eigenlijk ook laten gaan, omdat ik verstandelijk weet dat dit beter is. Maar het gevoel he. Zucht. En hoe??

Very Cherry, de rust voelde ik telkens als hij bij me sliep. niet te omschrijven als je na jaren slecht slapen eindelijk kan slapen. en dat terwijl je met zn 2en in een 1 persoonsbed ligt.
sorry voor de verwarring. Hij ZEI dat hij een vriendin had (wat al fout van mij was) Maar hij IS getrouwd.
Wil de man die niet vreemdgaat zijn vinger opsteken? (Bestaan ze eigenlijk nog).

Stoppen TO, hier kom je niet verder mee. Tenzij je zijn voetveeg wilt worden en elke dag smachtend op een telefoontje/SMSje wil gaan zitten wachten met de mededeling dat je weer aan de beurt bent.

Ja lekker rustig................
Hij liegt en bedriegt en NAdat hij met jouw naar bed is geweest biecht ie alles op? Wat een held.

Contact direct verbreken (en ja negeren die gevoelens)!!
Gevoel he? Geeft hij jou dan niet het Gevoel dat hij je gebruikt. Geeft hij jou niet het Gevoel dat hij een eikel is?

Wat voor gevoel krijg je van iemand die zo zijn vrouw en 2 vriendinnen belazert?
Deze man is een leugenaar, jij bent verliefd geworden op 'zijn leugens'..

Je gevoelens zijn dus ook niet echt..
quote:Aranea schreef op 10 oktober 2010 @ 19:05:

Wil de man die niet vreemdgaat zijn vinger opsteken? (Bestaan ze eigenlijk nog).

Stoppen TO, hier kom je niet verder mee. Tenzij je zijn voetveeg wilt worden en elke dag smachtend op een telefoontje/SMSje wil gaan zitten wachten met de mededeling dat je weer aan de beurt bent.

Ja lekker rustig................Mijn vriend steekt net zijn vinger in de lucht, dus ja, ze bestaan nog.
zijn er ook nog vrouwen die heel gewoon iets beginnen met een man zonder vriendin / vrouw / kinderen / veel te groot ego voor zijn klein jongetje?!

sorry hoor maar zeik gewoon niet zo, meneer is bezet, klaar, over en uit.

doet even pijn, neem een bon bon bloc en stop met jezelf zo zielig te vinden.
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:06:

zijn er ook nog vrouwen die heel gewoon iets beginnen met een man zonder vriendin / vrouw / kinderen / veel te groot ego voor zijn klein jongetje?!

doet even pijn, neem een bon bon bloc en stop met jezelf zo zielig te vinden.Die laatste zin!
Natuurlijk doet hij zijn best om jou dat gevoel te geven. En als je dan hoteldebotel bent vertelt hij dat ie getrouwd is en kinderen heeft.

Stap eruit nu je het nog kan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik neem aan dat wij je niet allemaal hoeven te vertellen dat deze meneer niet deugt?
Dus hij zorgt er eerst voor dat je verliefd op hem wordt, jullie hebben sex en daarna (nadat hij waarschijnlijk betrapt is door z'n vrouw) vertelt hij dat hij een vrouw en kinderen heeft. Charmante man hoor!

Mijn verliefdheid zou gelijk over zijn, want gebaseerd op een illusie en leugen.
Loslaten? Je had hem niet eens vast. Eerst had zijn vrouw en een vriendin en daarnaast jou. Toen zijn vrouw en jou (en misschien nog tig anderen).

Als je hem niet wil vergeten (ik vertik het om het loslaten te noemen ) lukt het niet. Aangezien jullie beiden je hand niet omdraaien voor stiekem gedoe, en het in eerste instantie zelfs grappig vinden weet je vast wat het met je gaat doen als je hier mee door wil gaan. Ik snap niet waarom je dit dus zo graag wil doorzetten.

Wraak nemen maakt iemand heel erg lelijk trouwens. Niet meer aan denken, gedachten verzetten en niet meer reageren dus.

En wat VC zegt; Wat een rust inderdaad.

En als het met slapen te maken heeft kun je beter een ander matras proberen (het matras van iemand die niet gebonden is bedoel ik uiteraard, maar een nieuwe uit de winkel helemaal voor jezelf).
@TO; ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken en niet bij hem. Hij heeft niet 'iemand van je gemaakt die je absoluut niet wilde zijn'. Lekker makkelijk, jij bent verantwoordelijk voor je eigen keuzes en de consequenties daar van. Dus als je besluit met hem door te gaan, maak je van jezelf iemand die het doet met een getrouwde man en niet hij.
The time is now
quote:Claire01 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:06:

doet even pijn, neem een bon bon bloc en stop met jezelf zo zielig te vinden.
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 19:03:

Ja ik weet dat het een lul is, zeker voor zijn vrouw, maar helaas ook tegen over mij.

Gossie ja, dat hij een lul was tegenover jou is vele malen erger dan dat hij een lul was tegenover zijn vrouw.

Hij was geen lul tegenover jou, hij was tegenover jou je neukertje.

En ik wil hem eigenlijk ook laten gaan, omdat ik verstandelijk weet dat dit beter is. Maar het gevoel he. Zucht. En hoe??

Zoals ik zei, je hebt hem niet dus hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon doorgaan met je leven zoals het was voordat je hem ontmoette, alleen dan deze keer een beetje beter.

Very Cherry, de rust voelde ik telkens als hij bij me sliep. niet te omschrijven als je na jaren slecht slapen eindelijk kan slapen. en dat terwijl je met zn 2en in een 1 persoonsbed ligt.
quote:Turkooiss schreef op 10 oktober 2010 @ 19:08:

Mijn verliefdheid zou gelijk over zijn, want gebaseerd op een illusie en leugen.Precies wat ik dacht inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven