ik was (ben??) die ander

10-10-2010 18:57 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Hier een berichtje van iemand waar iedereen een hekel aan heeft (incl mijn persoontje).

Maar ik moet mn verhaal kwijt. Onlangs ben ik zelf gestopt met mijn relatie. Waarna ik vrij snel wat begonnen ben met een ander. Wat begon als een grapje, werd heel intens. Hij had in t begin een vriendin. Maar dat was al snel uit. En dacht ik dat we een toekomst zouden kunnen hebben. Helaas nadat hij een nachtje bij mij had doorgebracht kreeg ik ineens een smsje van hem. Hij is al heel lang getrouwd en heeft kinderen. Mijn ene kant zegt niets meer mee doen. Hij is immers getrouwd en heeft kinderen. Mn andere kant zegt dat ik heel veel voor hem voel. En kan ik hem daardoor ook niet loslaten. Aan de ene kant wil ik wraak. Maar hij zal wel genoeg problemen hebben aangezien zij het weet. Maar om niets te doen met de gevoelens die ik heb... t is zo moeilijk.

Hij heeft me in een positie, iemand van mij gemaakt die ik absoluut niet wil zijn. Maar toch, het voelde zo goed. Ik had mn rust bij hem gevonden.

Iemand tips of hoe ik hem kan loslaten... (wat denk ik toch het beste is)
hoeveel drama wil je creëren in je leven? Na 1 nacht ben je al verloren aan hem? en wil je wraak? Je hebt niks te zoeken bij die man en dat weet je zelf ook wel. Zoek een hobby
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:40:

Tenzij hij voor TO kiest.

Gebeurt ook nog wel eens.. En dat is altijd maar tijdelijk of ongelukkig, want de basis zal niet bestaan uit vertrouwen en als dat mist sloopt de relatie zich uiteindelijk vanzelf.
Het is een vriendin van mij overkomen. Hij heeft voor haar gekozen en heeft zijn vrouw en 3 kinderen verlaten. Het kan dus wel, maar er zitten veel keerzijden aan. Zoals alles maar pikken omdat zij bang is hem kwijt te raken. Dat als het nieuwe eraf is dat hij weer om zich heen gaat kijken etc. Om op die manier je relatie te beginnen terwijl er zoveel mensen gekwetst door zijn lijkt mij persoonlijk erg zuur. Liefde moet iets moois zijn vreugdevol en op die manier blahh
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:45:

[...]

En dat is altijd maar tijdelijk of ongelukkig, want de basis zal niet bestaan uit vertrouwen en als dat mist sloopt de relatie zich uiteindelijk vanzelf.

Dat is niet juist en dat weet je zelf ook wel.

Het gebeurt niet vaak, dat geef ik toe.

Maat per definitie tijdelijk of ongelukkig?

Nee, dat heb je mis (geloof me)
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:47:

[...]

Dat is niet juist en dat weet je zelf ook wel. Dat is wel juist en dat wil jij niet weten heb ik door.

Nee, dat heb je mis (geloof me)

Oke, een aanname door je; geloof me.

Jij hebt een relatie met iemand die gebonden was voordat jullie samen kwamen. Vertel eens; Is hij betrouwbaar? Is hij trouw?

Blijkbaar niet he Maar hij zal wel beter uitkijken dan dat jij daarachter komt.
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:49:

[...]

Oke, een aanname door je; geloof me.

Jij hebt een relatie met iemand die gebonden was voordat jullie samen kwamen. Vertel eens; Is hij betrouwbaar? Is hij trouw?

Blijkbaar niet he Maar hij zal wel beter uitkijken dan dat jij daarachter komt.Betrouwbaar, trouw en heerlijk in bed
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:47:

[...]

Dat is niet juist en dat weet je zelf ook wel.

Nee, dat heb je mis (geloof me) in ieder geval zo enorm zeldzaam (2%) dat ik er nog geen euro op in zou zetten, laat staan mijn levensgeluk
quote:meds schreef op 10 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

in ieder geval zo enorm zeldzaam (2%) dat ik er nog geen euro op in zou zetten, laat staan mijn levensgelukHet percentage ligt wel wat hoger, hoor.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:54:

[...]

Geen tips, het gaat allemaal vanzelf.

Dacht misschien mis ik iets, magisch woord wat je moet uitspreken ofzo

En je denkt dat dat in de situatie van TO ook wel gaat werken?
quote:Lienemien schreef op 10 oktober 2010 @ 20:53:

[...]

Nou kom maar met de tips dan, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.Geen tips, het gaat allemaal vanzelf.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Betrouwbaar, trouw en heerlijk in bed

En omdat hij zo betrouwbaar en trouw is heb jij hem nu als partner!

Blijkbaar zit dat trouw niet in hem, maar in je hoofd. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk.

Wat ik me wel afvraag dan, is hoe jij je over jezelf voelt. Ik zou me niet eens durven verlaten op mijn eigen trouw als ik iemand op zo'n manier toelaat in mijn leven. Ik zou me vies voelen, en ik denk niet dat dat weggaat, want trots zou ik er niet op kunnen worden.
quote:meds schreef op 10 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

in ieder geval zo enorm zeldzaam (2%) dat ik er nog geen euro op in zou zetten, laat staan mijn levensgeluk

Meds, van die 2%, hoeveel worden er daarvan later ook weer bedonderd op dezelfde manier?

Volgens Ksenija ligt het percentage hoger, maar dat zal uiteraard zijn in de leefomgeving van mensen die elkaar bedriegen.
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:54:

[...]

En omdat hij zo betrouwbaar en trouw is heb jij hem nu als partner!

Wind je toch niet zo onnodig op, zeg.

Je komt wel erg gefrustreerd bedrogen over, hoor.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Betrouwbaar, trouw en heerlijk in bed

Joepie, TO heeft een medestander gevonden.

Moedig TO vooral aan omdat het jou wel 'gelukt' is. Dus voor alle vrouwen die bezig zijn met een gebonden man: vooral doorgaan met het vernaggelen van die relatie, het is Ksenija ook gelukt!
quote:Pink_lips schreef op 10 oktober 2010 @ 20:57:

[...]

Joepie, TO heeft een medestander gevonden.

Moedig TO vooral aan omdat het jou wel 'gelukt' is. Dus voor alle vrouwen die bezig zijn met een gebonden man: vooral doorgaan met het vernaggelen van die relatie, het is Ksenija ook gelukt!Tuurlijk, ik sta al te springen met tips
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:56:

[...]

Je komt wel erg gefrustreerd bedrogen over, hoor.En jij komt niet al te slim over..en niet al te vriendelijk..
even min of meer on topic en off topic. In ieder geval niets met mijn keuze te maken.

Wat is het verschil tussen een partner waarbij vreemd wordt gegaan en die blijft bij zijn/haar vreemdgaander tussen de gene waarmee wordt vreemdgegaan terwijl de eerdere relatie uit gaat en ze dus met degene doorgaan met wie ze vreemd gingen.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:56:

[...]

Je komt wel erg gefrustreerd bedrogen over, hoor.

Ik wind me niet op.

En ik ben voor zover ik weet nog nooit bedrogen. Omdat ik oprecht geloof echt nooit bedrogen te zijn voel ik me ook absoluut niet bedrogen, en heb ik dus ook daar geen last van.

Edit; Het valt me wel op dat je "om je heen gaat slaan"/ gaat steigeren op het moment dat er nadrukkelijk wordt genoemd dat je partner zo ontzettend betrouwbaar en trouw is. Toch een beetje angst misschien?

Dat zou ik me best kunnen voorstellen. En dit is absoluut niet lullig bedoeld. Volgens mij kunnen alleen puur stoicijnse mensen zoiets werkelijk 100% achter zich laten en over het hoofd zien.
Je denkt jezelf afhankelijk met 'het is zo moeilijk' en 'het gevoel is te sterk' en 'ik probeer wel, maar...'; je creëert je eigen machteloosheid door dat soort dingen over jezelf te geloven omdat je toe wilt geven aan je gevoel voor hem.

De oplossing?

Een besluit nemen en daaraan vasthouden. Contact met hem is geen optie meer. Elke keer dat je jezelf betrapt op gedachten die je naar hem toedrijven jezelf toespreken: nee. Ik ben geen bedrieger. Desnoods hardop. Je op andere dingen richten, een hobby nemen, je huis schoonmaken, met vriendinnen iets gaan doen, weetikveel.

Je bent de baas over jezelf en hou jezelf niet voor de gek: elk contact met hem is een keuze van jou.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:54:

[...]

Geen tips, het gaat allemaal vanzelf.

Ach gossie, het is hem overkomen, en jou ook. Hij viel met zijn stijve in je en is toen gewoon niet meer losgekomen.

Vandaar dat je zo makkelijk kunt geloven dat je partner nu wel trouw is, want daar helpt dat blok beton waar die parkeergarage van is gebouwd aan mee.
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:59:

[...]

Ik wind me niet op.

En ik ben voor zover ik weet nog nooit bedrogen. Omdat ik oprecht geloof echt nooit bedrogen te zijn voel ik me ook absoluut niet bedrogen, en heb ik dus ook daar geen last van.Nou, ON toppic dan maar!
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 21:01:

[...]

Ach gossie, het is hem overkomen, en jou ook. Hij viel met zijn stijve in je en is toen gewoon niet meer losgekomen.

Precies, zo ging het.

Vandaar dat je zo makkelijk kunt geloven dat je partner nu wel trouw is, want daar helpt dat blok beton waar die parkeergarage van is gebouwd aan mee.Klopt als een bus.
De eerste vreemdganger kiest ervoor om bij zijn/haar partner te blijven. In het tweede geval is het iemand die in staat is om vreemd te gaan en de partner te verlaten voor iets 'lekkerders'.

Zoiets?
quote:Pink_lips schreef op 10 oktober 2010 @ 21:02:

De eerste vreemdganger kiest ervoor om bij zijn/haar partner te blijven. In het tweede geval is het iemand die in staat is om vreemd te gaan en de partner te verlaten voor iets 'lekkerders'.

Zoiets?

Er vanuitgaande dat de man vreemd gaat.

Vrouw A, kiest er voor om willens en wetens bij een vreemdganger te blijven.

Vrouw B kiest er voor om willens en wetens bij een vreemdganger te blijven,

of zie ik dit verkeerd?

nogmaals heeft niets met mij te maken, maar iets wat ik me wel afvraag.
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:59:

even min of meer on topic en off topic. In ieder geval niets met mijn keuze te maken.

Wat is het verschil tussen een partner waarbij vreemd wordt gegaan en die blijft bij zijn/haar vreemdgaander tussen de gene waarmee wordt vreemdgegaan terwijl de eerdere relatie uit gaat en ze dus met degene doorgaan met wie ze vreemd gingen.

Is dit een raadsel? Dan ga ik even googlen.

Is dit serieus? Dan snap ik je vraag niet.

Ik denk; dat zijn vrouw hem een schop onder zijn hol richting buitendeur moet geven en beter verdiend, maar dat ze hem eigenlijk nog even moet houden om jou te stangen omdat jij van haar bestaan wist en hier mee door wil gaan (maar uiteraard ondertussen haar eigen leven en geluk moet opbouwen zonder hem en daarmee hem dadelijk flink en sterk kan dumpen).

En hij is gewoon een smeerlap samen met jou (want jij wil niet stoppen).

Het verschil;

Zij kiest hier niet voor (maar ze hebben kinderen dus wellicht vind zij haar huwelijk en kinderen WEL belangrijk en wil ze dat redden, dat maakt haar des te liever eigenlijk, al is ze nog net zo lief als ze zich zo niet laat behandelen door zo'n lapzwans).

Hij kiest hier wel voor.

Jij kiest hier ook voor.

Of bedoel je;

Het verschil tussen de partner verlaten en doorgaan met de zaadcontainer en door de partner verlaten worden en daarom met de zaadcontainer doorgaan?

In het eerste geval ben je zaadcontainer geweest, in het tweede geval gepromoveerd tot hotelhouder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven