ik was (ben??) die ander

10-10-2010 18:57 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Hier een berichtje van iemand waar iedereen een hekel aan heeft (incl mijn persoontje).

Maar ik moet mn verhaal kwijt. Onlangs ben ik zelf gestopt met mijn relatie. Waarna ik vrij snel wat begonnen ben met een ander. Wat begon als een grapje, werd heel intens. Hij had in t begin een vriendin. Maar dat was al snel uit. En dacht ik dat we een toekomst zouden kunnen hebben. Helaas nadat hij een nachtje bij mij had doorgebracht kreeg ik ineens een smsje van hem. Hij is al heel lang getrouwd en heeft kinderen. Mijn ene kant zegt niets meer mee doen. Hij is immers getrouwd en heeft kinderen. Mn andere kant zegt dat ik heel veel voor hem voel. En kan ik hem daardoor ook niet loslaten. Aan de ene kant wil ik wraak. Maar hij zal wel genoeg problemen hebben aangezien zij het weet. Maar om niets te doen met de gevoelens die ik heb... t is zo moeilijk.

Hij heeft me in een positie, iemand van mij gemaakt die ik absoluut niet wil zijn. Maar toch, het voelde zo goed. Ik had mn rust bij hem gevonden.

Iemand tips of hoe ik hem kan loslaten... (wat denk ik toch het beste is)
quote:Zamirah schreef op 10 oktober 2010 @ 19:58:

Weer een LDB??Waar staat dat voor?
Lul De Behanger
ik vind het inderdaad ook niet snel.... (na 2 maanden heel intens) contact. Op alle manieren...

Maar ik zit eigenlijk om jullie berichten te lachen (vat het niet verkeerd op) Het is eigenlijk fijn om je eigen gedachtes, door een ander op dit forum geschreven, te lezen.

Ik heb m laten weten hoe ik over hem denk, dat ik boos ben etc...

Ik heb zn nr gewist en helaas weer opgezocht (Dus dat heeft ook geen zin, helaas)

Ergens werd gezegd dat ik geen contact meer met hem heb. Ik heb hem daarna niet meer gezien, maar nog wel contact met hem. En ja ik ga weer zijn nr wissen en proberen niet te reageren op zijn smsjes/telefoontjes.
wat voor vragen TO?

en proberen? ik zou het doen, deze kerel heeft je belogen en bedrogen, nu al..... dat is toch geen relatie materiaal?

Kijk nou hoe hij met zijn huidige relatie omgaat? Ook niet echt aantrekkelijk toch? zo'n loser die buiten de deur neukt en niet eerst thuis de dingen oplost die opgelost moeten worden...
Daar heeft ze toch zelf voor gekozen?
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:04:

ik vind het inderdaad ook niet snel.... (na 2 maanden heel intens) contact. Op alle manieren...

Maar ik zit eigenlijk om jullie berichten te lachen (vat het niet verkeerd op) Het is eigenlijk fijn om je eigen gedachtes, door een ander op dit forum geschreven, te lezen.

Ik heb zn nr gewist en helaas weer opgezocht (Dus dat heeft ook geen zin, helaas)

Ergens werd gezegd dat ik geen contact meer met hem heb. Ik heb hem daarna niet meer gezien, maar nog wel contact met hem. En ja ik ga weer zijn nr wissen en proberen niet te reageren op zijn smsjes/telefoontjes.

Klinkt niet alsof je er zelf van overtuigt bent, dat je werkelijk het contact met hem stopt.

weet je, je kan denken ach, spreek nog eens met hem af, dan voel ik me even goed. En de politiek correcte antwoorden die je krijgt; hij is bezet, dus niet aankomen, maken dan even niks voor je uit. Maar meer respect dan hij je vanaf het begin hebt gegeven, ga je niet meer van hem krijgen. En natuurlijk is dat rot. Maar jij bent ook de enige die ermee kunt stoppen, maar dan moet je het natuurlijk wel echt willen.
Liselore, het zijn allemaal hele stomme vragen. Hoe het dan zat met dit.... En hoe het dan zat met dat... Ik kan daar hier niet te diep op in gaan. Als ik hem kwaad zou willen doen wel, maar ik vind dat niet terecht tegen over zijn vrouw en kids.

Niet dat dat voor mij uit zou maken om wel of niet terug te nemen. (nee zolang ik goed nadenk wil ik dat niet). En nee hij is inderdaad (achteraf) geen relatiemateriaal.
Ik zou echt willen stoppen. Maar ik weet (en nee dit is niet zielig doen) dat ik toch terug zal smsen. Of dat het me in ieder geval veel moeite zal kosten. (tja je bent sms verslaafd of niet)

Het is moeilijk uit te leggen.
quote:liselore schreef op 10 oktober 2010 @ 20:03:

Lul De Behanger sjezus, dat had ik kunnen weten.
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:12:

Ik zou echt willen stoppen. Maar ik weet (en nee dit is niet zielig doen) dat ik toch terug zal smsen. Of dat het me in ieder geval veel moeite zal kosten. (tja je bent sms verslaafd of niet)

Je weet het allemaal prima dat hij niet goed voor je is, maar toch, toch maak je wel een uitzondering.

Kan je alleen maar zeggen dat je veel tijd hieraan kunt gaan verspillen, dat je die andere leuke mannen niet gaat zien, zolang je met hem bezig blijft. En dat je verscheurd gaat worden met gedachtes over hem en zijn gezin, zodra hij uit je bed stapt en de deur achter hem dicht trekt.

tjonge... 'ik zou echt willen' komt niet echt overtuigend over TO

Denk je nou werkelijk dat het zo bijzonder was tussen jullie?

Hij heeft je in het ooitje genomen, hoe bijzonder ben je voor de ander als je belogen wordt en per smslaat weten dat hij getrouwd is nota bene......

Het heeft volgens mij niets met sms-verslaafd te maken, meer met een verslaving aan die vent!

Het zal inderdaad best moeilijk zijn, maar denk alsjeblieft aan de leugens die hij je (nu al!!!) heeft verteld. Hij is een loser en niet meer dan dat! Een eikel die geen respect heeft voor zijn vrouw, noch voor jou! Ik hoop echt dat je dat in ziet. Ben jij zo'n slecht persoon dat jij zo iemand verdient of verdien jij iemand die jou met respect en eerlijkheid behandeld? Aan jou de keuze...
Je komt erachter dat je lover een vriendin heeft, maar toch ga je met hem door. Hij vertelt je dat het uit is met zijn vriendin. Weer een tijdje later kom je erachter dat zijn vriendin eigenlijk zijn vrouw is en dat er twee kinderen zijn. En nog ga je ermee door. Uitgekookte mannen als hij lopen er legio rond, en nog wel een graadje erger kan ik je zeggen. Maar ik wil het over jou hebben. Waar de neuk ben jij mee bezig?
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:04:

Ergens werd gezegd dat ik geen contact meer met hem heb. Ik heb hem daarna niet meer gezien, maar nog wel contact met hem. En ja ik ga weer zijn nr wissen en proberen niet te reageren op zijn smsjes/telefoontjes.quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:12:

Ik heb medelijden met je, je bent echt heeeeeel erg zielig. En je kunt er zo totaaaaaal niets aan doen, je bent hulpeloos, machteloos. Jij bent het echte echte echte slachtoffer hier.

En je hoeft ook vooral je eigen verantwoordelijkheid niet te nemen. Maar stop dan alsjeblieft met je sneue gepiep. Smsverslaafd? Mag ik een bakje?
quote:sjorsensjimmie schreef op 10 oktober 2010 @ 20:09:

Liselore, het zijn allemaal hele stomme vragen. Hoe het dan zat met dit.... En hoe het dan zat met dat...

Wil je antwoorden? Ik geef je antwoorden;

Hij was geil, hij was geil, hij wilde zijn ego gestreeld, wilde zijn zaad kwijt, hij vond het wel grappig, hij was geil, wilde zijn ego nog eens gestreeld, en hij was hartstikke geil.

Niet eens door jou, dat geile, maar door het idee dat het kon. Dat dus.

quote:Ik kan daar hier niet te diep op in gaan. Als ik hem kwaad zou willen doen wel, maar ik vind dat niet terecht tegen over zijn vrouw en kids.Maar je vindt het wel terecht tegen over zijn vrouw en kinderen om zijn nummer opnieuw op te zoeken, het contact niet te verbreken, terug te smsen en te stoppen met normaal nadenken zoals een volwassen vrouw zou doen en hier gewoonweg mee stoppen?
Ah ja, de man na die komt na het stoppen van een relatie. De pijnstiller die al je sores oplost eventjes. Niet doen, ook al slaap je weer rustig naast hem, dat is ook maar voor even.

Hoe charmant en aardig hij ook is, het levert alleen nog maar 3 dubbel veel problemen op. Het slapen komt vanzelf wel weer als je rust hebt gevonden en je leven weer een beetje op orde hebt.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
misschien eens stoppen met bedenken 'dat het je allemaal maar overkomt ' en beginnen met jezelf bij elkaar te rapen en te gaan voor wat je echt wil?

en als dat betekent gaan voor een getrouwde vent, tja, veel succes, maar stop tenminste met jezelf als een soort oermens te zien, je bent geen willoos slachtoffer van je eigen driften, je bent beschaafd (?) en dat betekent in staat tot keuzes maken die niet altijd goed voelen maar wel goed zijn.

je hebt maar 2 keuzes:

gaan of niet gaan, niet gaan is de beschaafde oplossing, wel ervoor gaan is de doortrapte willens en wetens oplossing, by all means, kies zelf, meer smaken zijn er niet.
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:26:

[...]

Hij was geil, hij was geil, hij wilde zijn ego gestreeld, wilde zijn zaad kwijt, hij vond het wel grappig, hij was geil, wilde zijn ego nog eens gestreeld, en hij was hartstikke geil.

Niet eens door jou, dat geile, maar door het idee dat het kon. Dat dus.En het mooie is dat dit het enige antwoord is op elke vraag die je hem zou stellen. Als hij eerlijk zou zijn...maar oh, dat was hij niet natuurlijk..
quote:Madhe schreef op 10 oktober 2010 @ 20:26:

[...]

Niet eens door jou, dat geile, maar door het idee dat het kon. Dat dus.

[...]

Maar je vindt het wel terecht tegen over zijn vrouw en kinderen om zijn nummer opnieuw op te zoeken, het contact niet te verbreken, terug te smsen en te stoppen met normaal nadenken zoals een volwassen vrouw zou doen en hier gewoonweg mee stoppen?

Prima, je wilt er dus mee doorgaan. Zal ik je puntgewijs even een beeld schetsen?

- Kerst: je zit alleen, want hij zit bij zijn vrouw, je wacht vergeefs op een sms'je

- Sinterklaas: je zit alleen, want hij zit bij zijn vrouw, je wacht vergeefs op een sms'je

- Nieuwjaar: je zit alleen, want hij zit bij zijn vrouw, je wacht vergeefs op een sms'je

- Verjaardagen: je zit alleen, want hij zit bij zijn vrouw, je wacht vergeefs op een sms'je

- Weekenden: je zit alleen, want hij zit bij zijn vrouw, je wacht vergeefs op een sms'je

Hee, hij heeft tijd, je krijgt een sms want hij wil neuken en daarna naar zijn vrouw en zijn kinderen en jij zit alleen.

Jij zegt al je afspraken maar af want hee, nou kan hij!

Zo zal jouw leven eruitzien.

Zijn vrouw weet ervanaf? Dat zegt hij, dat weet je dus niet zeker.

Waar is de smoezenlijst ook alweer?
Huts!
Tenzij hij voor TO kiest.

Gebeurt ook nog wel eens..
Ik zou die die smamang aan de dijk zetten.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 20:40:

Tenzij hij voor TO kiest.

Gebeurt ook nog wel eens..

Geloof in wonderen... weleens meegemaakt dan?

Hij heeft haar voorgelogen vanaf het begin, hij laat haar per sms weten dat hij een vrouw en kinderen heeft. Hij wil niet verder met haar i.p.v. zijn vrouw. Hij wil alleen af en toe in haar bed.
weer een nieuw woord! smamang?
Oeps!
Weer oeps! sorry vervuil het topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven