De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:06:

[...]



Heel verstandig! Ik ga even schoon schip maken over dit forum.jamaarjamaarjamaar...ik deed niks! Hunnie deejehet!
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:06:

Heel verstandig! Ik ga even schoon schip maken over dit forum.*siddert van angst*
Alle reacties Link kopieren
Wel gezellig zo trouwens, al die tonguitstekende jongetjes onder elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:06:

[...]



Heel verstandig! Ik ga even schoon schip maken over dit forum.Ja maar... ja maar...
Alle reacties Link kopieren
Jammer alleen dat die Angel666 er tussendoor kwam met haar afwijkende avatar.



Edit: en Soleil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara schreef op 11 oktober 2010 @ 00:09:

Wel gezellig zo trouwens, al die tonguitstekende jongetjes onder elkaar!

Ja, best hè. Ik zeg: allemaal dezelfde ava! Ik zeg: Doen!



Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara schreef op 11 oktober 2010 @ 00:09:

Jammer alleen dat die Angel666 er tussendoor kwam met haar afwijkende avatar.



Edit: en Soleil.Misschien moet je eens op F5 duwen
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 11-10-2010 08:47
Reden: provocatie
% gewijzigd
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Jeej, nog iemand erbij met een tonguitstekerT!
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara schreef op 11 oktober 2010 @ 00:09:

Jammer alleen dat die Angel666 er tussendoor kwam met haar afwijkende avatar.



Edit: en Soleil.Pas op hè......!
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 11-10-2010 08:47
Reden: provocatie
% gewijzigd
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:13:

[...]



Pas op hè......!
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:13:

[...]



Pas op hè......!Jaja, provocerend! Ik snap het hoor 666
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 11 oktober 2010 @ 00:13:

[...]



Pas op hè......!Sorry 666, ik zal het niet meer doen *doet haar laptop uit en gaat naar bed om nog meer waarschuwingen te voorkomen*
Alle reacties Link kopieren
*hoopt stiekem dat Djezzy de schuld krijgt door verwarring met avatars*
Alle reacties Link kopieren
Godsakke meiden, ik moet echt naar bed. Hoe gezellig ik het ook vind....

Slaap lekker allemaal!
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 oktober 2010 @ 00:15:

*hoopt stiekem dat Djezzy de schuld krijgt door verwarring met avatars*tsssk trut rot kind!
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 11 oktober 2010 @ 00:17:

[...]





tsssk trut rot kind!





Zeszeszes!!! Djessy doet gemeen!



Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook vandoor. Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie toch met ballen de laatste tijd
Alle reacties Link kopieren
Gatver Djessy, wat is dat nou voor plaatje? (stond die er gisteren ook al? Kan ik me niet herinneren)
Alle reacties Link kopieren
Djessy ik hoop dat je pc/account gehackt is door Claudio of een andere ransaap anders vind ik dat je een vreselijk ranzig plaatje hebt geplakt.

Goeiemorgen zeg, er kijken kinderen mee hier!!!!!!!



Ik heb gestaft!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet bijna zeker dat die plaatjes er vannacht nog niet stonden, en zeker niet twee keer. Maar de berichten zijn ook niet aangepast, dus het lijkt inderdaad een of andere bug te zijn. Getsie! Ik had ook al gestaft vanochtend vroeg, ik wil dat soort dingen niet zien als ik net uit bed kom.

En eigenlijk ook niet als ik niet net uit bed kom.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het opeens! Djessy had het plaatje van dat tonguitstekende jongetje geplakt, maar blijkbaar heeft iemand dat smerige plaatje aan die link gekoppeld! Ik zie nu namelijk weer dat jongetje, wat er gisteren inderdaad ook stond.
Die plaatjes stonden er pertinent zeker niet vannacht! Wat is dit voor gekkigheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven