De ballenbak!
maandag 11 oktober 2010 om 08:22
Ik weet bijna zeker dat die plaatjes er vannacht nog niet stonden, en zeker niet twee keer. Maar de berichten zijn ook niet aangepast, dus het lijkt inderdaad een of andere bug te zijn. Getsie! Ik had ook al gestaft vanochtend vroeg, ik wil dat soort dingen niet zien als ik net uit bed kom.
En eigenlijk ook niet als ik niet net uit bed kom.
En eigenlijk ook niet als ik niet net uit bed kom.