Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
maandag 4 oktober 2010 om 22:19
Ik heb alleen Joppie geproefd en die vond ik best lekker, beetje kruidig en zurig en dat smaakte wel. De andere twee lijken me niet zo heel lekker, ik hou niet van zoete chips.
Totala afrader is trouwens satechips van Croky. ik dacht dat het satesaussmaak was maar het is dus sojasaus smaak en dat was echt viessss
Totala afrader is trouwens satechips van Croky. ik dacht dat het satesaussmaak was maar het is dus sojasaus smaak en dat was echt viessss
maandag 4 oktober 2010 om 22:43
maandag 4 oktober 2010 om 23:08
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:53
Na een uitvoerige test (vonden de kinderen hier niet erg ) komt er geen zinnig woord uit. De een lust ze allemaal niet (maar als hij toch moet kiezen neemt hij de Joppie), de ander allemaal wel, weer een ander alleen de babi pangang en weer een ander alleen de Joppie. En dan nog een batterij die van alles een beetje lusten. Alleen de Mango word door 95% afgefikt.
dinsdag 12 oktober 2010 om 00:23
quote:elninjoo schreef op 06 oktober 2010 @ 09:07:
Allerlekkerst vind ik:
Lays hickory smoke bbq (USA)Hee. Deze had ik ingestuurd als een van de 451 smaken, in de wedstrijd. Ik dacht, die gaat zeker winnen. Maar nu weet ik dus waarom niet; hij bestaat al
Allerlekkerst vind ik:
Lays hickory smoke bbq (USA)Hee. Deze had ik ingestuurd als een van de 451 smaken, in de wedstrijd. Ik dacht, die gaat zeker winnen. Maar nu weet ik dus waarom niet; hij bestaat al
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 12 oktober 2010 om 15:39
He he, ik heb ze eindelijk weten te bemachtigen ik heb ze nog niet geproefd wel gekocht de joppie en de mango/chillie de babi pangang lag er ook, die heb ik niet meegenomen, omdat ik hier las dat die gewoon echt vies is, dus waarom iets betalen waarvan ik het dan alsnog meteen de aval emmer kan inkiepen, ook niet zo benieuwd naar, ben niet zo'n chinees eetster ja zelfmaken
Ben benieuwd wat ik ervan vind!
Ben benieuwd wat ik ervan vind!
donderdag 14 oktober 2010 om 09:43