Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
Oja zwup, helaas is er hier geen Jumbo en de AH verkoopt hem niet.
Mango Red Chilli geef ik een 6.

Babi Pangang chips geef ik een 3. Bah, niet lekker.

Nu patatje Joppie nog....

Daarna ga ik stemmen.
Ik heb alleen Joppie geproefd en die vond ik best lekker, beetje kruidig en zurig en dat smaakte wel. De andere twee lijken me niet zo heel lekker, ik hou niet van zoete chips.

Totala afrader is trouwens satechips van Croky. ik dacht dat het satesaussmaak was maar het is dus sojasaus smaak en dat was echt viessss
Gister alle smaken eens getest, en we zijn eruit! De mango red chilli is veruit de lekkerste!
quote:schorpioentje29 schreef op 04 oktober 2010 @ 22:19:

Totala afrader is trouwens satechips van Croky. ik dacht dat het satesaussmaak was maar het is dus sojasaus smaak en dat was echt viessssIk ben zo ziek geweest van die chips Echt niet lekker gewoon.
Ik vond de Joppie best oké. Niet mijn lievelingssmaak, maar ben sowieso heel saai als het op chips aankomt. Geef mij maar gewoon naturel of paprika.

De andere smaken uit de wedstrijd heb ik nog niet geproefd, maar misschien dat ik de mango chili ook eens ga proberen.
I choose happy!
Na een uitvoerige test (vonden de kinderen hier niet erg ) komt er geen zinnig woord uit. De een lust ze allemaal niet (maar als hij toch moet kiezen neemt hij de Joppie), de ander allemaal wel, weer een ander alleen de babi pangang en weer een ander alleen de Joppie. En dan nog een batterij die van alles een beetje lusten. Alleen de Mango word door 95% afgefikt.
Ik heb eindelijk alle smaken geproeft.

Voor mij is de winnaar Joppie!!! Best lekker!

Dikke verliezer is Babi Pangang.
ik denk ook dat Joppie gaat winnen. Omdat babi pangang gewoon hèt niet is en omdat niemand blijkbaar mango-chili lekker vind

Ik moet maar wat zakken inslaan voor de finale voorbij is.
Wat veel mensen vinden de staechips van crocky niet lekker. ik vind die juist héérlijk!
wij hebben ze gehaald bij de c...

mijn man zijn favorieten:

1. patatje joppie

2. mango chili

3. babi pangang

mijn top3:

1. patatje joppie

2. babi pangang

3. mango chili
Ik zit op dit moment aan de Joppie, maar toch... de paprikachips blijven toch de allerlekkerste.
de allerlekkerste chips blijft naturel met een zelfgemaakt dipsausje.
Allerlekkerst vind ik:

Lays hickory smoke bbq (USA)

Red rock sweet chili & sour cream (Australie)

Lays shrimp, sweet chili & garlic (Thailand)

In Nederland:

Heartbreakers! Kettle sweet chili, Lays cheese onion, Croky Bolognaise
Normaal ben ik groot voorstander van chips proeven maar als ik jullie verhalen zo hoor sla ik een beurt over met die 3 'toppers'...
Getver de getver, afgelopen weekend alledrie de smaken geprobeerd maar wat SMERIG! Houd echt van chips en lust bijna alle smaken maar deze....! Ben nog nooit zo misselijk geweest! :S

Geef mij maar Sour Cream & Onion!
Ik heb die Joppie geprobeerd en ik vond ze echt vies.

Wat een teleurstelling.

Zo zurig, bah.

M'n man vond ze wel lekker en normaal houdt hij niet van chips.

Gelukkig was mijn chipsvoorraad niet leeg en kon ik de vieze smaak wegeten.
quote:elninjoo schreef op 06 oktober 2010 @ 09:07:

Allerlekkerst vind ik:

Lays hickory smoke bbq (USA)Hee. Deze had ik ingestuurd als een van de 451 smaken, in de wedstrijd. Ik dacht, die gaat zeker winnen. Maar nu weet ik dus waarom niet; hij bestaat al
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Die babi pangang is echt te misselijkmakend. Alleen de geur al!!!!!!Rechtstreeks de kliko in~!
He he, ik heb ze eindelijk weten te bemachtigen ik heb ze nog niet geproefd wel gekocht de joppie en de mango/chillie de babi pangang lag er ook, die heb ik niet meegenomen, omdat ik hier las dat die gewoon echt vies is, dus waarom iets betalen waarvan ik het dan alsnog meteen de aval emmer kan inkiepen, ook niet zo benieuwd naar, ben niet zo'n chinees eetster ja zelfmaken

Ben benieuwd wat ik ervan vind!
Ik heb nog een driekwart-zak Babi Pangang-smaak over, gratis af te halen...

Bah :puke:

(mag de kotssmilie nog? )
Nog! Steeds! Geen! Joppie! geproefd! Ik struin al weken de Amsterdamse supermarkten af en steeds is er alleen maar een leeg schap. Schande! Dan moet ik maar op de mango chili stemmen, die vond ik best te nassen.
Ik vind de tortillachips met de smaak Sweet Chili (C1000) erg lekker, een glas drinken tegen het pittige is niet overbodig
Nou ik heb ze getest, de mango/chilli blegh !! raar zoet en nee dat is het echt niet hoor. De joppie vond ik wel lekker, maar of dat een hit gaat worden ? ik maak liever een joppie saus en dan lekker ribbel natuelle chips erin dopen, dat is pas lekker
is er trouwens ergens een tussenstand te zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven