3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
AR, waar ben jij gebleven? Of hebbie alleen maar gezwaaid?
Ben d'r weer

Ik ben een ongelofelijke kletskous en vertel veel maar sommige dingen praat ik liever niet over, dit was er 1 van, in een opwelling gooide ik het eruit maar toen las ik het en stond het daar *pats* *boem* auw, iets te pijnlijk
Bi!
voor de liefhebbers, Purple Rain nu op net5
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pop, dat is het fijne dat je het ook weer kunt wissen

Bianc lekker gegeten?
Pop, ik heb het niet gevolgd maar

Roos.. ja was lekker maar ik heb zin om Bianco te slaan!
Haai Bianca.

Ohh je mag Bianco niet slaan!

Pop nog een voor jou.
Haaai Friezzzje...

ik ga ook niet slaan hoor, maar de neiging is wel sterk aanwezig
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2010 @ 00:23:

Haaai Friezzzje...

ik ga ook niet slaan hoor, maar de neiging is wel sterk aanwezig Das gemeen Bi een tandeloze slaan....
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 00:25:

[...]

Das gemeen Bi een tandeloze slaan....

Ik bedoelde ook niet met mn volle vuist maar gewoon met mn vingertoppen een klets langs zn hoofd. Of even bij zn schouders pakken, door elkaar schudden en zeggen: En nu zitten en normaal praten!!
Wat hebt die gedaan of niet gedaan dan?
Tjee Bi, nu ben ik ook wel nieuwsgierig waarom je hem wilt slaan
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 00:27:

Wat hebt die gedaan of niet gedaan dan?bami besteld bij de chinees en dat zitten opslurpen met zijn tandloze mond. Bi die zich kapot geschaamd heeft en Bianco die de hele tijd sssssambals sbij? heeft geroepen.
Hij doet raar Moos... heeft commentaar op alles wat ik zeg, geeft kortaf reacties en kijkt dan heel geirriteerd. Maar er is niks zegt ie!

En ik heb zo geen zin om er weer over te gaan praten, ik ben nu in de modus: we zien wel waar het schip strandt. En het interesseert me op dit moment nog geen fuck ook.
Waarom wil je Bianco slaan ?
En ik heb vanavond nog gezegd dat ik we even moeten babbelen, vervolgens blijft ie stug naar de teevee kijken. Want babbelen is eng toch? Dat zou weleens kunnen uitmonden in praten... ieeeuwww!
Na ons laatste 'avontuur' (die van het andere topic) waren we zo close, en dat voelde zo goed! Ik was bijna zelfs dankbaar voor het avontuur. Bijna he... nog lang niet helemaal natuurlijk
Ja, dat is frustrerend Bi, kan ik me voorstellen.

Dat van die bami vind ik dan wel weer grappig (van een andere man dan die van mezelf:)
Maar hij heeft het moeilijk momenteel Bi, zijn gezondheid, geen tanden. Zal zijn lontje daardoor niet korter zijn?
Ja die was grappig Moos

En... ik ratel nog even door heur... ik merk gewoon dat ik niks nodig heb om me kut te voelen. Dat heb ik hem ook gezegd en waar hij me het hardst mee raakt is stilzwijgen en alleen over koetjes en kalfjes praten terwijl hij ook weet dat ik me ff kut voel.

Kortom: Ik trek de 'teleurgesteld-kaart'!!
Mocy, dat van die bami heb ik zelf bedacht hoor!
Misschien is die gewoon bang voor wat gaat komen?

Maar zou wel eerlijker zijn tav jou dat hij het uitspreekt.
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 00:35:

Maar hij heeft het moeilijk momenteel Bi, zijn gezondheid, geen tanden. Zal zijn lontje daardoor niet korter zijn?

Dan kan hij dat zeggen, dan moet ie niet net doen alsof ik irritant of over-aanwezig ben.

Wat ik eigenlijk het ergste vind is dit:

Ik: Schat, ik voel me echt kut de laatste week. Wil je er een beetje rekening mee houden dat je niet moet snauwen tegen me want het hakt er gewoon teveel in.

Hij: Ah joh.. dat valt wel mee

Ik: Nee dat valt niet mee, want ik voel me gewoon echt kut

HIj: Welnee joh, er is toch niks?

Haha Friez, zie nu pas dat jij dat schreef (hoe kan het ook anders....) en niet Bi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven