Good Luck
zondag 17 oktober 2010 om 12:23
Jin, Ceetje gaat pas in februari beginnen met zwemles, tegelijk met/in hetzelfde bad als Maatje.
Ja was alleen met C.
Mag Jongste nog steeds niet zwemmen?
Juud, ik was naar Verschrikkelijke Ikke, echt wel heel grappig. Popcorn uiteraard
Starman heeft ook een hekel aan HP, maar die moet gewoon mee. Nog maandje en dan mag ie weer
Ja was alleen met C.
Mag Jongste nog steeds niet zwemmen?
Juud, ik was naar Verschrikkelijke Ikke, echt wel heel grappig. Popcorn uiteraard
Starman heeft ook een hekel aan HP, maar die moet gewoon mee. Nog maandje en dan mag ie weer
zondag 17 oktober 2010 om 12:33
nog een maand HP? Yeahhh
Verschrikkelijke Ikke? hmm misschien optie voor de herfstvakantie!
Juul had gisteren zijn 1ste kinderfeestje en was helemaal hyper toen hij terug kwam. Hij had het zo leuk gehad.
Hij kende alleen de jarige, dus ik wist niet helemaal wat ik er van moest verwachten, maar makkelijke henkie deed er niet moeilijk over
Ze hadden een griezelfeestje, en hebben een pompoen gemaakt, helemaal leuk!
Verschrikkelijke Ikke? hmm misschien optie voor de herfstvakantie!
Juul had gisteren zijn 1ste kinderfeestje en was helemaal hyper toen hij terug kwam. Hij had het zo leuk gehad.
Hij kende alleen de jarige, dus ik wist niet helemaal wat ik er van moest verwachten, maar makkelijke henkie deed er niet moeilijk over
Ze hadden een griezelfeestje, en hebben een pompoen gemaakt, helemaal leuk!
zondag 17 oktober 2010 om 13:14
Bam, heb gesmst! Dank je wel. Zodra ik antwoord heb kunnen we gaan trekken . Wat leuk een kinderfeestje. Klinkt als een geslaagd feest. Juul is niet verlegen zo te lezen! Het is ook veel, maar hij kan het allemaal wel goed aan, hij vindt alles leuk en we kunnen hem van alles best een keertje thuishouden. Zolang het loopt gaan we er maar voor. Oudste heeft heel veel afleiding en sport en uitdaging nodig, en zo hebben we wel een volle, maar zeer gestructureerde week. Nou ja, we zullen zien. Cursus wordt alleen twee keer per week aangeboden, zo heeft iedereen hier zwemles. Gek he? Ergo doe ik twee keer per week om acht uur, net voor hij naar de kita gaat, en dan kont hij ietsje later op de kita. In de tussentijd dat oudste bij ergo is sjees ik jongste naar de kita, anders komt hij ook twee keer per week later en dat wil ik niet voor hem. Voor mij is het best veel, ik sjees heel wat af, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Wel lastig dat jongste vaak ook mee moet, arm schaap. Heb je het druk met de giraf?
Star, oh wat leuk zeg, samen met Maatje. Dat is nog eens gezellig! Zijn er lange wachtlijsten bij jullie? Film klinkt helemaal leuk. Ken ik niet.
Star, oh wat leuk zeg, samen met Maatje. Dat is nog eens gezellig! Zijn er lange wachtlijsten bij jullie? Film klinkt helemaal leuk. Ken ik niet.
zondag 17 oktober 2010 om 13:47
Het klinkt heel erg druk, maar jij kent je kind het beste en jezelf. gestructureerd is het in elk geval wel.
Petje voor je af! Ik vind namelijk een kind al druk en dan heeft deze geen "gestructureerde gebruiksaanwijzing" ( je snapt vast wat ik bedoel).
Juul kan wel heel verlegen zijn, maar het is ook maar net wie het is en welke situatie. De moeder is hij heel vertrouwd mee en ik had hem iets eerder gebracht dan op het kaartje stond, dus er was nog maar 1 vreemd kindje. Als alle kindjes er al waren geweest had hij waarschijnlijk de eerste 10 minuten niet achter mijn rug vandaan gekomen .
Ja druk met Giraf, als in nieuwe producten online zetten & alles uitzoeken met nieuwe apparatuur. Nieuwe winkel/ logo ( al hoef ik dat niet zelf te maken dat laatste) etc etc.
Oktober ( is alle jaren al zo geweest) is vergeleken met andere maanden qua drukte met klanten vrij rustig.
Ik loop dus een beetje over met mijn hoofd, doe 1001 ding tegelijk en dat werkt niet helemaal flex
dat is ook de reden dat ik hier wat rustig/afwezig ben
Petje voor je af! Ik vind namelijk een kind al druk en dan heeft deze geen "gestructureerde gebruiksaanwijzing" ( je snapt vast wat ik bedoel).
Juul kan wel heel verlegen zijn, maar het is ook maar net wie het is en welke situatie. De moeder is hij heel vertrouwd mee en ik had hem iets eerder gebracht dan op het kaartje stond, dus er was nog maar 1 vreemd kindje. Als alle kindjes er al waren geweest had hij waarschijnlijk de eerste 10 minuten niet achter mijn rug vandaan gekomen .
Ja druk met Giraf, als in nieuwe producten online zetten & alles uitzoeken met nieuwe apparatuur. Nieuwe winkel/ logo ( al hoef ik dat niet zelf te maken dat laatste) etc etc.
Oktober ( is alle jaren al zo geweest) is vergeleken met andere maanden qua drukte met klanten vrij rustig.
Ik loop dus een beetje over met mijn hoofd, doe 1001 ding tegelijk en dat werkt niet helemaal flex
dat is ook de reden dat ik hier wat rustig/afwezig ben
zondag 17 oktober 2010 om 17:00
zondag 17 oktober 2010 om 17:45
quote:mamax schreef op 17 oktober 2010 @ 17:00:
Weten jullie die vriendin nog waar ik over schreef? Die een Amalia deed? Had 2 zoons, wilde graag nog een derde, vriend eerst niet toen uiteindelijk wel en is nu 6 mei uitgerekend? Ze had gisteren de eerste echo, ze krijgt een tweeling... Vriendin is euforisch, vriend nog in shock.
Grappig, arme vriend
Gaaf hoor, twee babies erbij!
Weten jullie die vriendin nog waar ik over schreef? Die een Amalia deed? Had 2 zoons, wilde graag nog een derde, vriend eerst niet toen uiteindelijk wel en is nu 6 mei uitgerekend? Ze had gisteren de eerste echo, ze krijgt een tweeling... Vriendin is euforisch, vriend nog in shock.
Grappig, arme vriend
Gaaf hoor, twee babies erbij!
zondag 17 oktober 2010 om 17:45
zondag 17 oktober 2010 om 19:02
Wat heb je voor schoentjes gekocht? Rampenplan vind ik dat, schoenen kopen voor de ventjes hier (laatste keer hebben we echt het dieptepunt van schoenen kopen bereikt, oudste heeft de verkoopster geschopt, echt pijnlijk). Werkte de freule een beetje mee? Ik tag op hyves dat ze al langzaam stapjes zet langs de muren .
zondag 17 oktober 2010 om 19:22
Een beetje sneakerachtige schoentjes, bruin met paars, wel geinig.
Oei, dus eerst ging Oudste haar knuffelen en toen kreeg ze vervolgens een schop? Getver, praat dat maar weer eens recht
(Gisteren hier weer gedoe met die kleine kletsmajoor in de bios; ze bleef maar tegen de opa naast ons praten en wist er nog een deal uit te onderhandelen ook, ruilde haar popcorn voor een Sultana. Zucht)
Freule werkte totaal niet mee, tenen krommen enzo
Oei, dus eerst ging Oudste haar knuffelen en toen kreeg ze vervolgens een schop? Getver, praat dat maar weer eens recht
(Gisteren hier weer gedoe met die kleine kletsmajoor in de bios; ze bleef maar tegen de opa naast ons praten en wist er nog een deal uit te onderhandelen ook, ruilde haar popcorn voor een Sultana. Zucht)
Freule werkte totaal niet mee, tenen krommen enzo
zondag 17 oktober 2010 om 19:32
Proest van die kromme tenen, toch beter dan lange tenen .
Oh jee, slimme meid met dat onderhandelen (lastig voor jou ja), en toch vinden de meeste mensen het heel gezellig he zo´n kletsertje. Maakt het extra lastig. Klinkt leuk die schoenen!
Nee, de eerste verkoopster heeft ie geknuffeld en een week later een ander paar nodig en die had ie geschopt (echt, ik haat schoenen kopen met hem).
Oh jee, slimme meid met dat onderhandelen (lastig voor jou ja), en toch vinden de meeste mensen het heel gezellig he zo´n kletsertje. Maakt het extra lastig. Klinkt leuk die schoenen!
Nee, de eerste verkoopster heeft ie geknuffeld en een week later een ander paar nodig en die had ie geschopt (echt, ik haat schoenen kopen met hem).
zondag 17 oktober 2010 om 19:49
Wel grappig star.
Ah foto van de snekaertjes?
Jinny: Auw voor verkoopster, lijkt me heel genant ook.
Hier net na 4 jaar uitstellen eindelijk de voicemail ingesproken van giraf, erg fijn ook om jezelf terug te horen
Logo wordt door enka gemaakt Jinny, heb ik ook wel eens verteld volgens mij! en hij wordt leukkk!
Ah foto van de snekaertjes?
Jinny: Auw voor verkoopster, lijkt me heel genant ook.
Hier net na 4 jaar uitstellen eindelijk de voicemail ingesproken van giraf, erg fijn ook om jezelf terug te horen
Logo wordt door enka gemaakt Jinny, heb ik ook wel eens verteld volgens mij! en hij wordt leukkk!
zondag 17 oktober 2010 om 20:56
Hai!
Mamax: zooooo! Dat is even een schok!
Jij knapt goed op? Fijn! Heb je nog nacontrole of zo?
Star: foto? Leuk! Ai slimme dame bij jou dus met onderhandelen...
Jin: oei klinkt niet goed nee, qua schoenen. Gelukkig hoef je niet te vaak hè...
Bam: ben benieuwd naar nieuwe logo! Leuk! Gek is dat hè, in tijden van drukte werk je vaak efficienter, grappig. (Althans, ik wel...)
Rest weer even vergeten. Ben druk. Wel bijgelezen maar teruglezen om te reageren even volgende keer...
Mamax: zooooo! Dat is even een schok!
Jij knapt goed op? Fijn! Heb je nog nacontrole of zo?
Star: foto? Leuk! Ai slimme dame bij jou dus met onderhandelen...
Jin: oei klinkt niet goed nee, qua schoenen. Gelukkig hoef je niet te vaak hè...
Bam: ben benieuwd naar nieuwe logo! Leuk! Gek is dat hè, in tijden van drukte werk je vaak efficienter, grappig. (Althans, ik wel...)
Rest weer even vergeten. Ben druk. Wel bijgelezen maar teruglezen om te reageren even volgende keer...
zondag 17 oktober 2010 om 21:46
quote:mamax schreef op 17 oktober 2010 @ 17:00:
Zo ik schrik echt man, krijg er kippenvel van! Ik wilde dat ook altijd heel graag, 2 kinderen en dan nog een 2ling. Men, ik was zo blij dat er maar 1 kind in mijn buik zat bij de echo!!
Ach arm vriendinnetje van je..
Maar wel heel gaaf hoor. En helemaal als het straks 2 meisjes blijken te zijn
Lootje ingeleverd!
Zo ik schrik echt man, krijg er kippenvel van! Ik wilde dat ook altijd heel graag, 2 kinderen en dan nog een 2ling. Men, ik was zo blij dat er maar 1 kind in mijn buik zat bij de echo!!
Ach arm vriendinnetje van je..
Maar wel heel gaaf hoor. En helemaal als het straks 2 meisjes blijken te zijn
Lootje ingeleverd!