3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Haai Bi, hoe ist met jou??
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 16:40:

[...]

Ze is donderdag 2 geworden

Ik heb ook nog een grote pop en die is 8Leuk, gezellige boel dus
a docter a day keeps the apple away
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 16:41:

Hoe oud ben jij eigenlijk marmul?23 lentes jong
voor choco en appel
4 op een remia,

nu terug naar het eten wat staat te pruttelen
Gaat redelijk Friez... over een dag of 2 ben ik weer mn ouwe ikkie, dat heeft bij mij altijd wat tijd nodig

En met jou? En met de badkamer?
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 18:21:

[...]

23 lentes jong Ik ben maar 4 jaar ouder hoor!
Choco ik ga straks even goed bijlezen en een antwoord geven oke? Mn bloemkool is bijna gaar dus die moeten we eerst even verorberen
Ukkepop is aan het rennen met d'r poppenwagen door de kamer en roept daarbij heel hard TOET-TOET! heel lachwekkend
dan was je nog een jong ding toen grote Pop werd geboren, Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik was 18 Roos, is idd heel jong.... gelukkig is alles goed gekomen maar het was niet helemaal de bedoeling
rosanna08, 46 minuten geleden

maar houdt de hele groep op of hebben ze de periode verkort? Bij ons zijn er wel geluiden dat ipv max 9 maanden, ze terug moeten naar max 6 maanden

De hele groep word opgeheven

apppel, 36 minuten geleden

ik kom net bij psych vandaan.

het is officieel: het is geen dipje maar een depressie.

chooc, mag ik bij je cluppie komen?

Jahoor, nog 7 weken en dan zijn we dakloos
Update badkamer speciaal voor Bi: afvoer van wc en wastafel zijn klaar, luchtkoker voor ventilatie is klaar en afvoergoot van douche is klaar. En vloer is weer volgestort.
En ok Bi, ik hoop dat er een tijdelijke oplossing is. Dan vertel ik dat morgen wel ff aan de loodgieter

Ik ga eten, tot later!

(en zoals jullie merken hup ik af en aan binnen, ben ff te niet gefocust om hier langere tijd te zijn)
Dat geeft niks Choco, en vliegt maar heen en weer
Eetse allen die nog moeten eten!
ik zal zo eens kijken, waar ik onder de douche mag springen.
Dankje friez

voor je badkamerT
friezinnetje, 39 seconden geleden

ik zal zo eens kijken, waar ik onder de douche mag springen.

Niet hierboven, dat weet ik wel
ik ga eerst douchen, tot later!
Zo.... burp..... de bloemkool zit er in

Choco... als het alleen is als ze douchen dan zijn het de voegen of de afvoer. Waarom weet jij zeker dat het de voegen zijn? Hebben ze al geprobeerd met een slang water in de afvoer te laten lopen zonder de voegen te raken?

Als het de voegen zijn moet het uitgekrabt en opnieuw gevoegd worden, of alle voegen afplakken met Ducktape

Friezzz... het gaat goed met je badkamer he? Wanneer gaan ze beginnen met tegelen? Je vloer moet nu zeker wel even drogen?
Bi, ben je vandaag met Bianco bij de huisarts geweest?
Bi omdat wij het ook hadden, net als ruim 20 andere woningen in deze flat. Het is gewoon te oud dus niet goed meer..

*verder met eten*
Effe nog een paar knuffels voor iedereen die 'm nodig heeft. Heb jullie even een beetje erg verwaarloosd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven