Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Ha allemaal!

Frut en Pipo: Ik duim heel hard dat het niet alleen darmkrampjes zijn die jullie voelen!

Romo: Ik duim vandaag de hele dag voor je, weet niet hoe laat je gesprek hebt, maar heel veel succes in elk geval!

VK: Ah, lekker, verlof! Dus nog vier weekjes en je bent mama. Mama! Daar doe je het allemaal voor toch?!?

Spring: Oh wat leuk! Een kater (nou ja, straks dus niet echt meer..) erbij! Heerlijk, ik ben echt een dieren-meisje! Wij hebben ook twee katten, en een hond, en hadden ook nog een konijn. En ja, je mag best in blijde afwachting zijn van je kater! En wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met S-man, een goed begin is het halve werk Dus, wel braaf studeren he?

Orchis: wel fijn toch, dat jullie gepraat hebben? Ben je nu dan wel uit je dipje, over of je partner wel geschikt is als papa? Ik hoop van wel, hij wordt vast fantastisch! Maar ja, ook treurig nieuws. Hopelijk kunnen ze het allemaal beschaafd regelen, dat is het beste voor iedereen, zeker voor dat kleintje.

Saartje: Wat leuk dat ze allemaal zo enthousiast reageerden! Lijkt me een heel emotioneel moment, en ik kan me er nu al op verheugen dat later ooit ook te mogen vertellen!

Frutje: En, gaat het nu iets beter op je werk? Heb je al een beetje je grenzen kunnen aangeven, of was het gewoon een vervelende dag vrijdag (het was toch vrijdag?)?

Janine: Superleuk zeg, die kaartjes, en die boom is ook hartstikke leuk! En wat krijg je een mooie buik! Voel je je nu ook beter nu je halve dagen werkt?

En Nukje, voel jij je ook nog goed? En gaat het weer wat beter met Nukmans? Wel irritant hoor, die brulburen!

Moimoi: Misschien een beetje laat en ik weet ook niet zeker of ik het al een keertje heb gezegd, maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je zo voelt, en je hoeft je er ook niet voor te schamen hoor! Dat gevoel betekent niet dat je het iemand anders misgunt, je wilt het gewoon zelf ook heel graag! voor jou...

Voor iedereen die ik heb gemist:

Nou, ik heb het donderdag en vrijdag dus heel druk gehad, we hadden van het werk een soort congresje, dus erg vermoeiend maar wel interessant. Zaterdag lekker gewinkeld met een vriendinnetje, en zondag hout gezaagd voor de kachel. Tsja, wij wonen dus heel landelijk, ergens in het zuiden van het zuiden van het land

Ik ben nog altijd erg moe, al sinds de Mirena eruit is, maar ik ben weer trouw begonnen aan de multivitamientjes en ik hoop dat het dus een beetje snel over gaat, want dit is best irritant.

Oei, da's wel weer een hele lap tekst, sorry!
Springstof! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie huisdier. Kun je ook lekker over moederen

Maarre, ik denk dus echt dat ik gek word . Vannacht gedroomd dat ik borstvoeding gaf. Ja ik weet het dat klinkt obsessed, oooooooow! Hoezo ermee bezig zijn
Allereerst: Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, ik hoop dat dat duimen zometeen heeeel goed gaat helpen, maar dat kan niet anders meer nu toch? ! Gesprek is rond de middag!

@ Springstof: Dat gesprek klinkt goed zeg! Het is misschien nog niet helemaal concreet, maar jullie hebben het er in elk geval wel weer eens goed over gehad en je weet nu precies waar hij zich zo druk om maakt en dat je gewoon extra hard je best moet doen om snel klaar te zijn ! Fijn dat je werk zo goed bevalt en dat er goede secundaire arbeidsvoorwaarden zijn (*gaat heeeel snel kijken of dat hier ook zo is...*) en lief van Sman dat hij er nu ook goed naar gaat kijken en dat hij het al heeft over een Papadag, hij is er wel mee bezig!!!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe kindje!! Tuurlijk mag je je daar 'zwanger' van voelen! Hier ook een kater van een aantal jaar oud en das echt mn kindje hoor haha, altijd bij me als ik thuis ben en hij bespringt me zo ongeveer als ik na een dag weg thuis kom hier, ben verliefd op m haha!

Ik woon trouwens helemaaal niet ver ook van die stad met die toren... grappig, we wonen met een aantal dus eigenlijk best dicht bij elkaar!!

@ Pipo: Het moet toch niet gekker worden met jou als je daar toch al over gaat dromen... hihi je bent er lekker mee bezig in elk geval!! Ik denk ook elke keer van alles te voelen... moe, honger, meer plassen, buikpijn, rugpijn... maar ben toch weer zo ongesteld als t maar zijn kan... We zijn hier natuurlijk best voorzichtig nu zonder pil, maar toch... haha! Jullie hebben natuurlijk wel extra je best gedaan afgelopen maand, dus wie weet...

@ Frutje: Fijn dat het gister een leuke dag was, ik hoop dat je vandaag de tijd krijgt om er even in alle rust met je baas over te praten! Hier vorig jaar ook een keer een goed gesprek gehad met een collega in de auto (had nogal wat problemen op mn vorige werk, mede ook omdat ik niet goed genoeg mn grenzen aangaf en teveel over me heen liet komen) en dat luchtte toen zo op! Succes!

@ Pauley: Dat betekent vast dat jullie een open haard hebben, hoe lekker is dat!! Hadden wij vroeger thuis ook en ik vond het altijd heeerlijk om naar die vlammen te staren!! Zo gezellig ook!! Hoop dat de multivitamientjes snel hun werk doen! Ik neem ze ook dagelijks en ik heb wel het idee dat het werkt, vriend was de hele vorige week mega verkouden en snotterig en heb er zelf geen last van gehad! Moet zeggen dat ik ook veel vaker en eerder moe ben sinds ik met de pil gestopt ben, maar of dat daarmee te maken heeft durf ik niet te zeggen?

@ Janine: Succes vandaag weer!

Dames, ik ga me eens even netjes maken voor zometeen, nogmaals dank voor al jullie geduim en ik laat snel iets weten!

Fijne dag vandaag!
Pipo: Wanneer kun je testen? Oh wacht, 26-10 is NOD. Nog even geduld dus! Enne, ik heb laatst ook gedroomd dat ik mijn schoonmoeder vertelde dat ik zwanger was, dus ik verbaas me nergens over
Hallo dames,

Ik heb even een tijdje niet meer ingelogd, dus het is de hoogste tijd......maarre.....3 pagina's bijlezen....pfffttt

Even de belangrijkste reacties:

Verkademeisje: bijna mama!!!!! Je mag het vaak genoeg zeggen hoor. Volgens mij moet je ook nog steeds aan het idee wennen als die kleine er eenmaal is. Om dan hardop te zeggen dat je moeder bent van een zoon/dochter

Geniet in ieder geval van je verlof! Nu nog even tijd voor jezelf en straks lekker met z'n drietjes.

Pipo en Frut; ik duim hier ook heel hard mee hoor. Laten het vooral geen darmkrampjes zijn

Oei, en nu gaat het fout. Ik kan niet tegelijkertijd terugbladeren om gepaste reacties te typen .....

Dan maar even mijn eigen verhaal.

Gisteren uiteindelijk een gesprek gehad (natuurlijk met tranen en al) met Assieman. In eerste instantie niet over baby's, maar over mijn gevoel dat er een afstand tussen ons zat. Hij bijvoorbeeld in bed sneller omdraait en me 'negeert'. Dat kwam, omdat hij door had dat ik de laatste tijd veel (in stilte) aan het huilen was in bed.......dus lekkere vicieuze cirkel.;-)

Uiteindelijk direct daaraan gelinkt het onderwerp kinderen. Mijn taktiek om hem de ruimte te geven aan het idee te wennen, was duidelijk niet de juiste taktiek. Ik moet het gewoon vaker met hem bespreken, samen nadenken hoe het zal zijn.....en hem een beeld geven van een gezinnetje hebben. Hij kon zich het gewoon niet goed voorstellen en was dus helemaal niet bezig om aan het idee te wennen....pfft mannen!

Dus, in ieder geval mijn hart gelucht en vanaf nu maar gewoon vaker bespreken. Hebben gelukkig direct veel dingen besproken (ook mijn droombeelden, hoe ik hoopte dat hij me op mijn verjaardag zelf zou verrassen, etc).

Beiden opgelucht dat er niet iets ernstigs aan de hand was, dus volop goedmaak seks, zonder condoom (kan want het is de niet vruchtbare periode en we zijn het erover eens dat dat lekkerder is)...haha

Dusss.....hopelijk binnenkort meer concreet nieuws.

Doeg!!
@Assie: goed bezig! Zie je nou wel dat je Assieman juist iets minder ruimte moet geven? Nog over een eventuele startdatum gesproken....?

@Pauley: pfff, misschien ga ik ook wel eerder testen hoor...zondag ofzo? Ik word nu al knettergek namelijk.
@assie: go, assie! Een man moet je laten wennen door juist af en toe het onderwerp aan te snijden (niet te vaak natuurlijk)... En geef aan dat jij graag in jan zou willen beginnen... en vraag hem of hij daar over na wil denken. (zo heb ik het gedaan).. Wens je succes!

@pipo: ik heb bij de tweede ronde 1 dag voor menstr. getest en ik dacht geen streepje te zien.. pas nadat ik was gedoucht zag je een mini mini mini tweede streepje..

Net terug uit ziekenhuis.. baby's doen het goed.. en wat ben ik dan trots op ze!!! Ze hebben voldoende vruchtwater, placentatoevoer is goed, ze groeien volgens hun eigen curve goed door en mijn bloeddruk was ok! Op naar volgende week dan gaan mijn ouders mee.. whoehoew.. vandaag en morgen weer vrij (wat een luxe he).

@springstof: ah, gezellig een kater in huis...!
Ja Springstof: een kat in huis!!! Is echt super gaaf (vind ik dan....haha). Wij hebben er twee en het zijn zulke schatjes. Daar kan ik inderdaad heel wat liefde aan kwijt en 1 piept ook altijd enthousiast als ik thuis kom (kan niet echt miauwen).....dat betekent dat ik als de sodemieter moet gaan zitten, want meneer wil op schoot.

Hij ligt ook altijd heeeeeeel erg lekker op schoot, net als een baby "hangt" ie om je heen.....in de raarste posities, maar des te schattiger.

En Janine: ik heb al aangegeven dat ik graag in januari wil beginnen....maar zal het nog eens in een apart gesprek doen. Nieuwe tactiek: lang leve de herhaling

Denk dat het ook tijd is om het boek van Mariel Croon aan te schaffen. Kan hij zelf passages lezen.

Dames: dat was toch het boek dat je ook heel goed aan de mannen kan laten lezen?
dubbel
@romo: duimduimduimduimduimduimduimduimduim

duimduimduimduimduimduimduimduim.

Hoe ging het?!?

@pauley: heerlijk he, hout hakken en zagen! Zo zag onze zondag er ook uit . We wonen in het mid/zuidoosten van het land, wel in de stad, maar toch plek genoeg voor een houtstapel. Helaas geen kachel binnen, dus hebben we de hele middag en avond de vuurkorf aan gehad, ook heerlijk voor een nazomeravond!

De dip is idd weer over, gelukkig. Soms moet je gewoon even dingen bespreken... Heb er wel weer vertrouwen in.

@janine: joehoe! Mooi zo! Op naar de volgende positieve controle, en dan op naar een bevalling van twee gezonde schattige kleine meisjes!

@ pipo: haha, heerlijk! Kun je ook nog aan iets anders denken?

@frutje: die darmen, echt hilarisch! Waarschijnlijk speelden ze ook nog op omdat je zo gespannen bent, en dan interpreteer je dat meteen als 'iets'. Lollig hè hoe je lijf je voor de gek kan houden

@springstof: gefeliciteerd met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap van je katertje! Ik vind katten echt heel gezellig, ben er helaas nogal allergisch voor. En de vent is meer een hondenman. Pfff, dat uitlaten en zo, dat lijkt me zo'n gedoe! Maar zo'n lief spinnend beestje dat op je schoot op de bank in slaap valt... leuk!

@assie: hèhè, eindelijk! Die mannen ook. Denk je een goede tactiek te hebben, werkt het precies niet. Dus: praten! Samen fantaseren! Steeds concretere ideeën krijgen met z'n twee! Niet alleen huilen, maar met z'n tweetjes praten en lachen!

Ik heb het er in ons gesprek ook over gehad dat ik benieuwd ben hoe ik zal zijn als ik met de pil stop. Overmand door hormonen? En dan als je zwanger bent, dan ben je helemaal een hormonenmonster! Vriendlief heeft al even aangegeven daar geen rekening mee te gaan houden. Hij zal me dan extra met mijn neus op de feiten drukken dat ik onredelijk ben en hysterisch. Want hij waardeert het juist zo aan mij dat ik een hele redelijke en zeurarme vrouw ben, en dat moet vooral zo blijven. Tja... da's weer echt mijn vent . Maar hij is verder wel lief hoor! En hij ziet er goed uit, ook niet onbelangrijk
En ja.....ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het boek besteld Eens kijken hoe hij reageert op deze actieve houding .....haha

Janine: fijn dat de echo goed was en natuurlijk jouw bloeddruk. Hoeveel weekjes nog??

Orchis; ja, ik zeg veel mensen in mijn omgeving ook dat ze me een schop onder mijn kont moeten geven, als ik zou veranderen in een overzorgzame, beschermende moeder, een zeurende vrouw, etc. Veel mensen weten dat ik daar helemaal niet van hou en willen me daar met veel plezier aan herinneren als het nodig is

Daarom vond ik het misschien ook zo moeilijk toch het gesprek met Assieman aan te gaan......omdat het bij mij te hoog was opgelopen, word ik toch een persoon die ik liever niet zie
@Assie: ik weet nog dat Pman een beetje chaggo werd van dat boek. Ik ging steeds feiten voorlezen uit dat boek en daar werd hij een beetje kriegel van (ow, je moet trouwens wel echt stoppen met roken en wijde boxers aantrekken hoor) Maar je weet waar we nu zijn aanbeland, dus dat hoeft helemaal niks te zeggen. Wat ik vooral een goed stuk vind uit dat boek is dat erin staat: bij twijfel altijd doen (en snel ook!) Hopelijk brengt dat Assieman weer een stukje in de goede richting!
Oke hier even een kort meeeeegaaa ego bericht:

IK HEB EEN BAAAAAAN!!!!

Zooo das eruit en wat voelt het goed!! Ze waren super enthousiast en hebben me direct een contract aangeboden. Ik zal wel nog een opleiding intern moeten gaan volgen direct, maar daar zat ik niet zo mee... ik ben zooo blij! Start: 1 november!!!

Net een heerlijke fles champagne gekocht en nu wachten tot vriend thuis is om het saampjes te vieren!

Ben zeiknat geregend onderweg naar huis dus stap nu even lekker onder de douche en dan kom ik later nog wel even op jullie reageren!!!
Oh Romo.........Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

En wat is het voor iets? Helemaal naar je wens?

En direct een contract......super!

Geniet van de champagne vanavond.
Heee Romo, CONGRATS. Hebben ze goede ouderschapsverlof arbeidsvoorwaarden?
Wow Romo, wat geweldig!!! Heel erg gefeliciteerd, ik ben zoooo blij voor je! En wat goed zeg, direct een contract aangeboden gekregen!

Geniet lekker van de champagne!
Dubbel
Romo! Gefeliciteerd wat geweldig! Das nog eens goed nieuws!

Laat de champagne maar knallen!
@Romo

Wat goed, gefeliciteerd! Laat die champagne maar knallen!

@Janine

Wat fijn dat de echo goed was.

@Assie

Ik vond het iig een erg informatief boek .

@Pipo

Moest zo lachen om je droom! Ik heb namelijk vannacht ook gedroomd over zwanger zijn. Hoezo, ik probeer er niet mee bezig te zijn. Zucht...
@Springstof

Thanks! En wij hebben twee lieve jeweetwelkaters. Ben dol op ze! Dus gefeliciteerd met je in verwachting zijn .

@Pauley

Wat irritant van je weinig energie. Ik slik in de winter altijd multivitamine. En nu aangevuld met foliumzuur...

@Assie

Waar een goed gesprek al niet goed voor is. Wat fijn! Het is nooit goed wanneer de één voor de ander gaat denken, laat staan als je stiekem huilt in bed. Wil je dat niet meer doen?

@orchis

Jij blijft vanzelfsprekend erg nuchter haha. Ik vind eerlijk gezegd de meeste dames op dit topic vrij nuchter (behalve als het op kwaaltjes aankomt haha). Nee ff serieus: volgens mij kunnen we allemaal wel ons mannetje staan en zijn we van nature geen klagers. Daar houd ik ook helemaal niet van.

Net weer een goed gesprek gehad met man. Helaas niet met baas vanmorgen. Meer gezellig gebabbeld, er kwam niet echt een ingang voor een gesprek en ik dufde niet zo goed. Net dus met man alles nog maar eens besproken en afgesproken dat ik gewoon verder ga en het aankijk. Man zei dat ik niet moet vergeten waar ik goed in ben en wat ik leuk vind, dat ik geen verlengstuk van hen ben. En waarom ik eigenlijk niet voor mezelf begin. Dus misschien moet ik dat tzt (na een baby) gewoon gaan doen. Twee vrienden van me hebben het ook gedaan, ik speel al langer met het idee maar door de bruiloft was er geen ruimte om een financiele buffer op te slaan. Hmm, ik ben geinspireerd. Maar we hebben afgesproken dat ik hier sowieso een half jaar blijf. En dat ik in dat half jaar zoveel mogelijk probeer te leren.
Romo, goed gedaan meiske!!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat ga je precies doen? Dit forum is niet alleen goed voor zwangerschappen, ook voor carrièremogelijkheden heb ik het idee!

smaakten de bubbels lekker?

Assie, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je er achter bent welke manier wél werkt bij manlief. En lieverd toch, stilletjes huilen in bed. Hoop dat die tijden voorbij zijn en dat je voortaan alleen nog maar baby's ligt te maken met Assieman sasmen wegdroomt bij een gezinnetje in bed.

Orchis, fijn dat de lucht geklaard is tussen jullie en dat ook jij al lekker kan dromen over de periode als-er-straks-kindjes zijn!

Janine, ik be blij dat alles goed gaat met je meiden daarbinnen. Ben je inmiddels al minder gaan werken? Hoe is het gesprek gegaan? (sorry als je het al gepost had, ben het ff kwijt)

Haha Pipo, misschien heb je de feitjes uit dat boek een tikje te vaak opgelezen? (zou ik ook doen, Zeg schat, eet dat maar niet, da's niet goed voor de zaadjes ) Hoe voel je je verder vandaag?

Frut, als je de mogelijkheden hebt om voor jezelf te beginnen: zeker doen! Ik droom er ook van, maar moe van mezelf nog even een tijdje leren hoe het wel moet/niet moet binnen een bedrijf. Over een jaar of 10 hoop ik ook lekker mijn eigen onderneming te hebben. lekker combineren met de kinderen Tot die tijd gewoon proberen bij je huidige werkgever en precies wat Frutjeman zegt: verlies jezelf niet. Je bent hartstikke leuk zoals je bent, en dat blijf je, ook als je regelafstanden niet kloppen!

Ik ga maar weer eens aan de studie, moet vanavond een opdracht afmaken voor bestuurskunde * boring *
Romo, wat goed! Gefeliciteerd! En al zo snel beginnen, super zeg. Geniet van de champagne!

Orchis, gelukkig is je dip weer over. Uiteindelijk gaat het erom dat jij gelukkig bent met deze man. Het is fijn dat je ouders nu achter jullie relatie staan, maar verder heeft iedereen wel zijn of haar apartheden, denk ik. En zolang jullie allebei het gevoel houden dat jullie bij elkaar horen, zit het wel goed.

Wel naar dat zijn broer gaat scheiden, zeker met kleine kindjes. Die zijn er in de meeste gevallen toch het dupe van, al heb ik op school ook wel voorbeelden gezien van ouders die het zo goed samen regelen, dat de kinderen gelukkiger zijn dan veel ouders die nog wel samen zijn. Het hoeft dus niet meteen negatief te zijn, als ze nog maar samen kunnen praten. Hopelijk gaat dat over een tijdje (weer) goed. Maar een relatie die zo dichtbij verbroken wordt, zet je wel weer even aan het denken, he? Het maakt wel dat je even kritisch naar je eigen relatie kijkt.

Trouwens, ik denk dat wanneer er tussen jullie veel liefde is, dit ook goed is voor jullie kindje. Tuurlijk zul je allebei dingen doen die je achteraf anders had willen doen, maar geeft dat? Dat hebben mijn ouders ook gedaan, maar wat mij voor altijd bijblijft is dat vooral mijn moeder enorm veel van mij hield en altijd achter mij stond.

Oh, en over die hormonen. Toevallig heb ik het er van het weekend nog met m'n vriend over gehad. Hij vond mij eigenlijk niet anders dan anders. Ik vond zelf al dat ik weinig last had van de hormonenmonsters, maar gelukkig hij ook. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Je kunt nog prima jezelf blijven, zelfs met 36 weken zwangerschap

Assie, wat goed dat je het gesprek bent aangegaan. Het blijkt dus dat hij aan de ene kant meer doorhad dan jij misschien dacht, en aan de andere kant dus nog niet gillend wegholt, wanneer je erover begint. Hopelijk geeft 't weer een beetje rust in je hoofd.

Frutje, wat een goed idee, om het nog een half jaar aan te kijken en dan kun je idd voor jezelf gaan beginnen. Fijn dat je er zo goed met je man over kunt praten.

Nu het duimen hier zo goed werkt, kunnen jullie dan morgenochtend vanaf negen uur duimen? Mocht onze uk nog in stuit liggen, gaan ze het dan proberen te keren. Ik kan niet zo goed voelen hoe het nu ligt, ik voel de romp en de voetjes, maar het hoofdje even niet. Dus (duim-duim-duim) hopelijk ligt het al ingedaald in mijn bekken. We wachten af!
Oh, ik hoop echt dat het zelf gekeerd is. Ik voelde net de hik duidelijk onderin mijn buik, dus wie weet! Ik reken nergens op, maar hoop natuurlijk wel. Als het gekeerd is, of ze kunnen het morgen in het zh keren, dan gaan ze me volgende week strippen, als het kan. 't Komt snel dichterbij zo! Maar dat mag ook van ons, hoor. Had het er net onder het eten nog met vriend over, van ons mogen de weeën starten
Oh ja, en Janine, wat een goed nieuws! Gelukkig doen je meiden het nog steeds zo goed, dat moet je toch iedere keer weer een geruststellend gevoel geven. Super zeg, laat ze zo nog maar heel wat weken doorgaan.

En springstof: gefelciteerd met jullie gezinsuitbreiding. Vast oefenen
@Vk

Ik zal zeker voor je duimen. Hoop het zo! En dan zou je zomaar volgende week al mama kunnen zijn, Wauw...

Enne, ik probeer me voor te stellen hoe het voelt als je voelt dat je kindje de hik heeft in je buik. Zwijmel... (jaja, roze wolk wegdenken).

@Sprinstof

Hihi moest hardop lachen vanwege je regelafstandopmerking . Ik hoor tzt wel of we iets voor elkaar kunnen betekenen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven