Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Haha Miffy, niets werkt beter tegen opspelende babyhormonen dan dat soort nachten. Hopelijk verloopt het thuis allemaal goed. Arme Pluis zeg. Lukt het nog een beetje met werken vandaag na zo'n rotnacht?

Ik had het er pas met mijn baas nog over op het werk. Dat ik Egypte, Indonesië, Turkije en dat soort landen altijd overleefd heb zonder buikgriep. En sinds ik kinderen heb is het standaard een paar keer per jaar mis. Dieptepunt was 1 keer toen ik 2 kotsende kinderen had, ikzelf om het uur boven de pot hing en A-man ergens in het buitenland zat in een comfortabel hotel.... Toen was ik niet blij (understatement of the year). Achteraf hoorde ik dat de volledige groep op het kdv van Maby (dus inclusief ouders en leidsters) ziek was geweest. Agressief virusje dus...
Ach wat een prutnacht zeg. Zielig voor Pluis ook. Hopelijk blijft er vandaag wat in. Sterkte met wakker blijven vandaag

Het bestaan van de tregging is aan mij voorbij gegaan, alhoewel ik geloof dat Remma het er al een keer over gehad heeft, of was dat de jegging?

Succes met het feestje Pammie!

Vanmorgen ging het even mis met Limoen, ze vergat even dat ze niet meer zou schreeuwen, maar al met al is 1x schreeuwen sinds gisterochtend een zeer goed resultaat te noemen
Stopte ze met gillen toen je haar eraan herinnerde?

Er zijn best veel mensen die zo nu en dan naar Nino's foto's kijken. Ik krijg regelmatig te horen "goh, ik zag op de foto's dat ...." en dat vind ik juist wel grappig. Er staan ook alleen maar foto's die de hele wereld mag zien.

Jij hebt Nino ooit als favorite ingesteld. Al die notificaties die je dan krijgt, kun je in je eigen profiel uitzetten.
Arme Mif, sterkte vandaag met je ogen openhouden. Misschien is het wel een zegen dat je vandaag op je werk zit. Een hele dag met zieke Pluis thuis na zo'n nacht lijkt me ook wat veel gevraagd. Blijven je ouders nog lang?

Remma, hoe hoog is hoog? Deze laars is halverwege mijn kuit. Ik vind enkellaarsjes niet leuk bij mij omdat ik van die korte pootjes heb. Die trend gaat mooi aan mij voorbij

Ik heb gelukkig een geweldige weerstand, ben zelden ziek en al helemaal niet tegelijk met de kinderen. Behalve dan dat gekwakkel van een paar maanden terug, dat ik 2,5 week vanalles had. Dat was me nog nooit gebeurd.

Ik zit met kopje koffie 2, huis is opgeruimd, boven gezogen, bedden zijn weer vers en wasje draait. Zo nog even wat boodschapjes doen en dan het grut weer halen.
Alle reacties Link kopieren
Halverwege kuit is prima, hoog is tot net onder knie. Overigens met korte pootjes juist enkellaarsjes dragen Halverwege onderbeen breekt, en maakt korter. Ik ken ut weten, heb ook korte pootjes.

Ik ook goed weerstand, gelukkig. Allerlei collega's zitten hoesten en proesten voor de klas, ik heb alleen klein beetje verstopte neus en wat kriebel in de keel. Maar echt ziek, nee. De lijst zieke collega's is elke dag behoorlijk lang. De leerlingen vinden dit overigens geen enkel probleem
Heb je ook korte pootjes zonder enkels en met plofkuiten? Volgens mij niet

Ik zag net mooie enkellaarsjes, de eerste
Ja zijn leuk Ik vind het 4e plaatje erg leuk. De laarsjes dan
Ik hou niet zo van een sleehak. De tweede vind ik ook mooi maar die hebben ze helaas niet in het zwart.
Sleehak is hip Pammie
De eerste ook niet meer in mijn maat
quote:remma schreef op 20 oktober 2010 @ 11:38:

Sleehak is hip Pammie Dat weet ik. Misschien over een jaar of 3
Ik vind die sleehaklaarzen ook mooi, al weet ik niet of ik het zou kopen. Heb ooit sleehaklaarzen gehad en die heb ik weggedaan want vond het toch geen succes. Maar om te zien vind ik ze wel mooi. En ik ben toch meer van de hoge laarzen, de grijze die ik nu pas heb gekocht draag ik ook lang, net onder de knie, je kunt ook de bontrand omslaan, dan zijn ze iets korter, maar dat vind ik nu nog te winters. Dan maar niet hip, is geen ramp

Man reageerde "verkeerd" en toen gilde ze nog even door, ik deed het blijkbaar goed en toen stopte ze.
Ik wil zwarte laarzen die ik ook onder jurkjes aan kan, dus enkellaarsjes worden het niet. Alleen is het vreselijk moeilijk om mooie laarzen met een hoge hak te vinden, alles is plat, ik wil juist wat hoger worden met schoenen aan Verder heb ik cognackleurige laarzen met hak die ik erg veel draag, een 'slouch' variant zonder hak en donkerbruine met hoge hak met een soort van gerimpelde schacht.

En nu ga ik echt naar de bakker. Later.
We zijn al een paar huilende kinderen, een ruzie tussen de dames en eentje die naar huis wil verder... maar het is wel gezellig hoor. Ze krijgen nu ijs, altijd goed.
Nah, so far for Limoen's goede voornemens, ze was vanavond in tranen want het ging niet zo goed vandaag met lief zijn, kind helemaal wanhopig want ze kon het niet. Heb haar maar weer moed ingepraat, jawel, je kan het wel, gisteren deed je het hartstikke goed, enz. enz.

Zij had een vriendinnetje te spelen en broertje is van Mandarijn's leeftijd dus die was ook maar gezellig gebleven. Mandarijn is anders best jaloers en gaat dehele tijd de meiden lopen plagen dus was goed geregeld zo.

Hoe is't afgelopen Pammie?

En ben jij nog wakker gebleven vandaag Miffy? Hoe is hetmet Pluis?

Ik durf niets over geweldige weerstand te zeggen, dat is vragen om moeilijkheden.
Och wat een prul. Zo zit ik Mini ook altijd te coachen als ze weer eens in haar hoofd heeft gehaald dat ze iets niet kan. Feestje was leuk maar wel te merken dat het bijna vakantie is. Ze waren allemaal moe. Mannie is nog gewond geraakt door één of ander rotjong en toen de pleisters geplakt werden snikte hij tegen de medewerker 'en het is nog wel mijn feestje!' manneke.
Och die mannie ... Dus blij toe dat jullie buiten de deur hadden gevierd? Oudste is zondag op een verjaardag in Sea Life uitgenodigd en moet daarnaar direct door naar zwemles. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken.

Wat sneu van Limoen. Maar eigenlijk ook wel goed dat ze zelf door heeft dat er iets niet goed loopt, en dat ze zelf toch eigenlijk anders wil. En inderdaad, focussen op wat er wel goed gaat.

Oudste plast trouwens sinds een week of wat weer elke nacht in z'n bed. Daar staat wel tegenover dat hij nu weer doorslaapt (gelukkig). Dus we doen er luchtig over, ben allang blij dat hij weer doorslaapt. Ik heb van die goede Moltons, dus hoef ik niet het hele bed te verschonen. Jongste sliep nu ook al twee nachtjes door, we wisten niet wat ons overkwam. Zijn allemaal zo uitgerust als we in jaren niet zijn geweest, het lijkt alsof ik opeens een bril op heb en alles en stukje scherper zie en alles meer kleuren heeft. Wat een verschil. Kinderen ook (met name in de ochtend) veel relaxter. Zal helaas maar en fase zijn, dus genieten zolang ze het doen!

Miffy, gaat het weer een beetje?
meurning!

hier een mannetje met de Thomastrein en ik ga wat klusjes doen; later
Toen ik Nino gisteren ophaalde, had hij net 80ml gedronken, bij thuiskomst was Man, die er weer was, met een lepeltje water aan het voeren aan Pluis en dat bleef binnen, en ik lag om negen uur in bed; betere avond dan een dag eerder dus.

Nitro, doorslapen maar wel een plasongeluk? Hoe verenig je dat met elkaar?

Arme Mannie met zijn mijn feestje.
oeps, Miffy, hij doet het nog niet echt lekker, he? wel fijn dat man terug is en Pluis lijkt op te knappen. tis een fase he, tis een fase. enne ik haal het mantra nog maar eens uit de kast: utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed ben je nu je ogen proberen open te houden aan het werk?

heb net mijn klerenkast opgeruimd: alle t-shirts liggen nu min of meer op kleur(paars, wit, grijs, blauw) en op lange/korte mouwen en ik ontdekte weer vanalles waarvan ik vergeten was dat ik het had
oja, ik heb weer eens een lading tomatensaus op staan, van de laatste lichting tuintomaten
Mif, klinkt nog niet ideaal thuis (vooral Nino's drinken), maar hopelijk een stijgende lijn! Plasongeluk en doorslapen: Hij slappt gewoon in een natte broek verder. En dat molton neemt veel op.
Sok, we moeten eens ruilen: Ik heb nog veel jam, ruilen tegen zelfgemaakte tomatensaus? Super zeg. Ik heb een paar maanden geleden ook een paar keer saus gemaakt (met tomaten uit blik), maar mijn kroost wil alleen ketchup op pasta. Stomme gewoonte overgenomen van man (die ook wel saus neemt, maar overal ketchup op pleurt. Zelfs op sla. Grom). Ze moeten van mij ook twee hapjes pasta met saus proberen, maar dat levert iedere keer drama op, ongeacht welke saus. Maar goed, ze hebben allebei sowieso een moeilijke eetfase. Jongste vertikt alle groente behalve "boom" (broccoli).
Ik was juist heel blij met die 80ml Vorige week dronk hij bijna niets, nu een redelijke hoeveelheid in 1 keer (en 's ochtends ook al twee keer een beetje), dus we gaan vooruit.

Nitro, dat is wel doorslapen, maar of je daar nou gelukkig van moet worden?
80 ml begint inderdaad ergens op te lijken Miffy. Heeft het oefenen toch nog effect.

Wat fijn dat ze doorslapen Nitrogen. Met een ander soort nachtrust ziet de wereld er gelijk heel anders uit inderdaad.

Hier ook vandaag de laatste tomaten geoogst. En je gelooft het niet: aan mijn pompoenplant waar zeggen en schrijven 1 pompoen aan gegroeid is (wel een mega-exemplaar) zitten nu zeker 15 kleine pompoentjes. Maar ja, die groeien nu natuurlijk never nooit meer groot.

Ik ga nog even snel wat doen. Kinderen zijn uit spelen, dus alleen thuis en dat moet ik even benutten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven