Napraat topic.
zondag 24 oktober 2010 om 00:22
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:15:
[...]
We zijn de forummers, we moeten dit zelf ook weer doorbreken. Ik denk dat het zal helpen als Naomi alle vragen ineen beantwoord. En de akties van 2 helpen even niet mee maar morgen zal ze vast met haar goede been uit bed stappen.
Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.jeumig........... ik val effe stil, hoor.
[...]
We zijn de forummers, we moeten dit zelf ook weer doorbreken. Ik denk dat het zal helpen als Naomi alle vragen ineen beantwoord. En de akties van 2 helpen even niet mee maar morgen zal ze vast met haar goede been uit bed stappen.
Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.jeumig........... ik val effe stil, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 oktober 2010 om 00:24
zondag 24 oktober 2010 om 00:24
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:15:
[...]
Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.
We hebben dit niet veroorzaakt. Dus we kunnen dit ook niet doorbreken.
Ik ga er vanuit dat je het allemaal goed bedoeld, maar ik kan je loyaliteit niet goed plaatsen.
Desalniettemin wens ik je veel succes het hier weer gezellig te maken!
[...]
Morgen gaan we er weer gezellig tegenaan.
We hebben dit niet veroorzaakt. Dus we kunnen dit ook niet doorbreken.
Ik ga er vanuit dat je het allemaal goed bedoeld, maar ik kan je loyaliteit niet goed plaatsen.
Desalniettemin wens ik je veel succes het hier weer gezellig te maken!
zondag 24 oktober 2010 om 00:29
zondag 24 oktober 2010 om 00:35
zondag 24 oktober 2010 om 00:37
quote:a_mi_manera schreef op 24 oktober 2010 @ 00:35:
Ondanks dat de (voorlopige?) permaban door een willekeurig engeltje vaag blijft, wij zijn dressed to kill en gaan de kroeg(en) onveilig maken. We zullen er echter geen aanstootgevend en banwaardig topic voor openen. Als het leuk wordt, lezen jullie dat wel tussen de regels door,Geniet lekker.
Ondanks dat de (voorlopige?) permaban door een willekeurig engeltje vaag blijft, wij zijn dressed to kill en gaan de kroeg(en) onveilig maken. We zullen er echter geen aanstootgevend en banwaardig topic voor openen. Als het leuk wordt, lezen jullie dat wel tussen de regels door,Geniet lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 00:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 00:29:
[...]
Ik heb van de week antwoord gekregen op mijn mail naar Annerieke, dezelfde dag dat ik het verzond.
Dan moeten we misschien alle vragen maar naar Annerieke sturen, want naomi loopt blijkbaar errug achter.
Ik wacht al 13 dagen op een antwoord
[...]
Ik heb van de week antwoord gekregen op mijn mail naar Annerieke, dezelfde dag dat ik het verzond.
Dan moeten we misschien alle vragen maar naar Annerieke sturen, want naomi loopt blijkbaar errug achter.
Ik wacht al 13 dagen op een antwoord