Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:31:

[...]

Welnee. Om de paar dagen roept iemand dat hij (zij) weggaat. Meestal met veel poeha, bombarie en de nodige dramatiek. Een aantal openen er zelfs (aandachtsgeil) een heel topic over. Bijna niemand blijft echt weg. In sommige gevallen: gelukkig, in andere gevallen: jammer.Precies.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:31:

[...]

Beter laat dan nooit.Dat is waar, maar zoals je het net post komt het op mij nogal lullig over. Eerst een beetje de schuld aan de angels geven en nu at niet lukt is het tijd om onszelf de schuld te geven (even heel zwart wit gezegd)
Alle reacties Link kopieren
Het is hier net een stamkroeg. Eens in de zoveel tijd vertrekken er een boel stamgasten, wordt er gejammerd en getreurd, en de kroeg draait door. Sommigen komen na een tijdje weer terug in hun oude kroeg, anderen blijven weg en hun unieke plekje wordt na verloop van tijd ingenomen door een nieuwe garde.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 21:24:

Rider, iemand zonder humor als moderator moet het kunnen redden hier tegenwoordig...ja toch? leek mij nou ook een plusje
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 21:37:

Het is hier net een stamkroeg. Eens in de zoveel tijd vertrekken er een boel stamgasten, wordt er gejammerd en getreurd, en de kroeg draait door. Sommigen komen na een tijdje weer terug in hun oude kroeg, anderen blijven weg en hun unieke plekje wordt na verloop van tijd ingenomen door een nieuwe garde.Inderdaad, en zo draait de wereld maar door en door
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 21:35:

[...]

Dat is waar, maar zoals je het net post komt het op mij nogal lullig over. Eerst een beetje de schuld aan de angels geven en nu at niet lukt is het tijd om onszelf de schuld te geven (even heel zwart wit gezegd)

Nee, ik zie nu gewoon dat het een beetje Angels-stangen wordt met Bloederige Angels, Engelen poëzie en talloze andere Engelentopics. Dat vind ik een zwaktebod. Kom gewoon met argumenten, daar zijn er zat van.

Kortom: het huidige beleid deugt in mijn ogen niet, maar de sfeer verpesten we nu zelf.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 21:29:

[...]

Maar met "eigen boezem" bedoel je eigenlijk de boezem van anderen, of interpreteer ik dat verkeerd?handen in andermans boezem steken kan op een vrouwenforum ernstige gevolgen hebben.

Het is hier net een stamkroeg. Eens in de zoveel tijd vertrekken er een boel stamgasten, wordt er gejammerd en getreurd, en de kroeg draait door. Sommigen komen na een tijdje weer terug in hun oude kroeg, anderen blijven weg en hun unieke plekje wordt na verloop van tijd ingenomen door een nieuwe garde.Zo gaat het niet altijd. Mijn voormalige stamkroeg is niet meer omdat de kastelein geen zin meer had in zijn oude klanten. Tja, vernieuwing betekent soms ook verarming.

Het is hier net een stamkroeg. Eens in de zoveel tijd vertrekken er een boel stamgasten, wordt er gejammerd en getreurd, en de kroeg draait door. Sommigen komen na een tijdje weer terug in hun oude kroeg, anderen blijven weg en hun unieke plekje wordt na verloop van tijd ingenomen door een nieuwe garde.Eens en juist dat houdt het levendig. Voor degenen die dat niet leuk vinden is er een eigen forum
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 21:39:

[...]

handen in andermans boezem steken kan op een vrouwenforum ernstige gevolgen hebben.Juist. Er zijn er voor minder met pek en veren achterna gezeten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ach kom, Iris.

Die argumenten zijn toch ook veelvuldig gegeven?

En die overstemmen in aantal echt wel de bloederige dan wel plagerige angel-"pest"-topics.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

[...]

handen in andermans boezem steken kan op een vrouwenforum ernstige gevolgen hebben.Precies! En dan kun je nog zo'n mooi pak aan hebben! ..
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 21:35:

[...]

Dat is waar, maar zoals je het net post komt het op mij nogal lullig over. Eerst een beetje de schuld aan de angels geven en nu at niet lukt is het tijd om onszelf de schuld te geven (even heel zwart wit gezegd)Mutter Courage.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:39:

[...]

maar de sfeer verpesten we nu zelf.Niet iedereen hoor. Er zijn er genoeg die amper weet hebben van wat er aan de hand is.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 21:41:

Ach kom, Iris.

Die argumenten zijn toch ook veelvuldig gegeven?

En die overstemmen in aantal echt wel de bloederige dan wel plagerige angel-"pest"-topics.Eens, maar nu zie ik gewoon een tendens waar ik niet aan mee wil doen. Met goede argumenten vind ik niets mis.
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 21:41:

[...]

Precies! En dan kun je nog zo'n mooi pak aan hebben! .. Daarom heb ik als gouden regel: wanneer in pak, géén handen bij boezems!

[...]

handen in andermans boezem steken kan op een vrouwenforum ernstige gevolgen hebben.Alleen kijken, Rider, alleen kijken is al voldoende.
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 21:40:

[...]

Zo gaat het niet altijd. Mijn voormalige stamkroeg is niet meer omdat de kastelein geen zin meer had in zijn oude klanten. Tja, vernieuwing betekent soms ook verarming.Tsja, en daar profiteert dan weer een andere kroeg van en zo blijft de wereld levendig. Of gaat er bij jullie niemand meer naar een kroeg?
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:42:

[...]

Niet iedereen hoor. Er zijn er genoeg die amper weet hebben van wat er aan de hand is.Dat is waar, "we" mogen onszelf graag belangrijker maken dan we zijn op dit topic .
quote:fleurtje schreef op 24 oktober 2010 @ 21:43:

[...]

Alleen kijken, Rider, alleen kijken is al voldoende.Op fora kijk ik ook liever niet naar boezems. Sterker nog, die boezem rechts van dit forum mag van mij ook weg. Ik wil het niet zien!

[...]

Nee, ik zie nu gewoon dat het een beetje Angels-stangen wordt met Bloederige Angels, Engelen poëzie en talloze andere Engelentopics. Dat vind ik een zwaktebod. Kom gewoon met argumenten, daar zijn er zat van.

Kortom: het huidige beleid deugt in mijn ogen niet, maar de sfeer verpesten we nu zelf.Sja, dat zal allemaal wel, maar aan bovenstaande doe ik niet mee. Wel ben ik een aantal keer kritisch geweest aangaande het werken van Sanoma met vrijwilligers. En Voila, een ban om niks.
Stressed is just desserts spelled backwards
Male, jouw motto!

[...]

Nee, ik zie nu gewoon dat het een beetje Angels-stangen wordt met Bloederige Angels, Engelen poëzie en talloze andere Engelentopics. Dat vind ik een zwaktebod. Kom gewoon met argumenten, daar zijn er zat van.Kortom: het huidige beleid deugt in mijn ogen niet, maar de sfeer verpesten we nu zelf.

Die zijn al wekenlang genoemd, maar daar is niet op gereageerd.

Ik denk dat dat de reden is waarom met enige regelmaat de ergernis t.a.v. de angels de kop op steekt. omdat het iedere keer, al jarenlang, steeds weggepoetst wordt, maar er nooit inhoudelijks iets mee gedaan wordt.

en aangezien de angels en naomi voor ons de aanspreek figuren zijn, komt de moppers ook bij hen terecht.

Zo gaat dat op mijn werk ook en bij vele anderen denk ik zo.

Wie de spreekbuis is, is het eerst de lul voor frustraties van anderen.
Actie = reactie.

Er zal toch vroeg of laat iemand moeten inbinden om de schade te beperken.

In dit geval lijkt het me dat viva de hand in eigen boezem mag steken, waardoor de reacties vanzelf minderen.

Dan kan er verder gegaan worden met een leuk forum.
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:fleurtje schreef op 24 oktober 2010 @ 21:41:

[...]

Mutter Courage.Ik heb even gegoogled en ik heb werkelijk geen idee wat je hier mee wilt zeggen. Deze dame ging met 50 broden door de vijandige linie. Relevantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven