Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:36:

[...]

Misschien, maar het speelt bij een aantal zeker een rol. Ik vind het niet fair dat zij daar dan last van hebben.Verleg het dan zelf ook niet, en verwijs zelf dan ook niet, en.....vestig er zelf geen aandacht op !
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:35:

[...]

Die TO is de onnozelheid zelve maar jullie kritiek was onnodig hard, dus ik snap Angel 1 wel.

Jullie in de zin van, wie bedoel je dan?

namen graag
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:34:

[...]

Minny, HPL.die zijn al jaren weg.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:35:

Wat vind je lullig dan Iris?

Als je nou echt denkt dat kritiek van anderen op jullie topic of hier op dit topic eigenlijk allemaal komt omdat men de pik heeft op jou, dan is dat een béétje hoogmoedig.Ik lees Iris in het algemeen juist graag. Vind het topic waar ik het over had (het kinderloze gebeuren) echter belachelijk en in de stukjes die ik gelezen heb beledigend. Zonder dat ik op de hoogte ben wie er schrijven eigenlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 22:36:

[...]

Dapper, hoor...... die komen hier niet meer. Al had Minny laatst een oprisping.

Maar ik dacht dat je doelde op mensen die dit weekend nog geband zijn, of die zich vrijwillig uit laten schrijven?Nee. Daar doelde ik niet op. Aanleiding van mijn opmerking was dat iemand schreef dat er zoveel forummers weggaan. Ik vind dat wel meevallen omdat het merendeel dat met veel poeha vertrekt, vaak binnen een week weer terug is. Een deel van hen haalt dat trucje zelfs regelmatig uit. Het valt dus wel mee met het aantal forummers dat echt wegblijft. Van een aantal vind ik dat echt heel jammer. DGS vond ik altijd - ondanks (of misschien wel dankzij) de any-key - heel lief, en ik mis haar. Anderen mis ik niet op het forum, of ze nu gepermaband zijn (HPL) of zelf ervoor kiezen (Minny). Dat is geen sneer, dat is gewoon mijn mening. Net zoals anderen hun mening mogen/kunnen geven dat zij hen wel missen.
quote:krokusje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:41:

[...]

Vind het topic waar ik het over had (het kinderloze gebeuren) echter belachelijk en in de stukjes die ik gelezen heb beledigend. Mee eens! Ik keek er net even en zag dat borstvoeden in het openbaar vergeleken wordt met aftrekken in het openbaar.
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 22:39:

[...]

De wijze waarop ik je vaker lees is dat je ergens een mening over hebt en dan niet zo flexibel bent over forummers met een andere mening en/of ander gedrag. Je wordt dan behoorlijk persoonlijk.

Misschien lees ik het verkeerd. Maar het komt zo over. Ik lees dat o.h.a. als vervelend.

O, dat vind ik heel vervelend om te horen. Niet dat je het niet kan zeggen, maar ik vind het nogal confronteren. Zo wil ik namelijk helemaal niet zijn. Je hoeft hier nu geen voorbeelden te gaan zoeken , maar zou je als je dat weer eens tegenkomt een reactie kunnen geven op mijn in de trant van: @ Chris: je doet het weer

Kan ik dan weer iets van leren.

Edit: maar weet je zeker dat het over mij gaat? Verwar je me niet met een ander?

[...]

Die TO is de onnozelheid zelve maar jullie kritiek was onnodig hard, dus ik snap Angel 1 wel.

Heb je je eigen posting over de keuteltjes van 22-10 in betreffende topic nog even nagelezen. Pot verwijt de ketel enzo.

Dit vind ik echt een beetje slap van je.
quote:liez75 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:44:

[...]

Mee eens! Ik keek er net even en zag dat borstvoeden in het openbaar vergeleken wordt met aftrekken in het openbaar.

Tja, het lijkt ook best op elkaar.

Er worden ritmisch bepaalde intieme zones gestimuleerd, met explosie van hormonen en uitscheiden van lichaamsvocht tot gevolg.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:45:

[...]

O, dat vind ik heel vervelend om te horen. Niet dat je het niet kan zeggen, maar ik vind het nogal confronteren. Zo wil ik namelijk helemaal niet zijn. Je hoeft hier nu geen voorbeelden te gaan zoeken , maar zou je als je dat weer eens tegenkomt een reactie kunnen geven op mijn in de trant van: @ Chris: je doet het weer

Edit: maar weet je zeker dat het over mij gaat? Verwar je me niet met een ander?Leuke posting!
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 22:41:

[...]

die zijn al jaren weg.Wie waren dat?
Minny er zelf voor gekozen om weg te gaan? Christiane, meid, écht.. je hebt geen idee............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:47:

[...]

Tja, het lijkt ook best op elkaar.

Er worden ritmisch bepaalde intieme zones gestimuleerd, met explosie van hormonen en uitscheiden van lichaamsvocht tot gevolg.
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 22:48:

[...]

Wie waren dat?twee oude mopperende muppets op een balkon
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2010 @ 22:48:

Minny er zelf voor gekozen om weg te gaan? Christiane, meid, écht.. je hebt geen idee............Ze heeft een ban voor een half jaar. Maar op Libelle heeft ze met heel veel woorden uit de doeken gedaan dat het V-forum voor haar helemaal heeft afgedaan en dat ze na haar ban niet meer terugkomt. Ik zie dat als - uiteindelijk - zelf weggaan.
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:51:

[...]

Maar op Libelle heeft ze met heel veel woorden uit de doeken gedaan dat het V-forum voor haar helemaal heeft afgedaan en dat ze naar haar ban niet meer terugkomt. Nou, ze is ondertussen al meerdere keren terug gekomen hoor

[...]

"Haha, is Ilske weer eens bezig? Die laat overal keuteltjes achter...."

Jij verpakt het iets beter bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Maleficent schreef op 24 oktober 2010 @ 22:51:

[...]

Nou, ze is ondertussen al meerdere keren terug gekomen hoor Ik vrees dan ook dat zij in de categorie 'met veel bombarie zeggen dat je weggaat' valt om vervolgens weer terug te komen.
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 22:50:

[...]

twee oude mopperende muppets op een balkon

haha ja rechts is HPL
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:51:

[...]

Ze heeft een ban voor een half jaar. Maar op Libelle heeft ze met heel veel woorden uit de doeken gedaan dat het V-forum voor haar helemaal heeft afgedaan en dat ze na haar ban niet meer terugkomt. Ik zie dat als - uiteindelijk - zelf weggaan.Met Minny bedoel je die schrijfster in het paars die ik al 3X heb zien terug komen sinds haar half jaar ban? Ach, uiteindelijk zal ze wel weggaanblijven !
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 22:55:

[...]

Met Minny bedoel je die schrijfster in het paars die ik al 3X heb zien terug komen sinds haar half jaar ban? Ach, uiteindelijk zal ze wel weggaanblijven !Nu wordt er weer over haar geschreven, dus grote kans dat ze zich weer even komt melden
quote:Christiane04 schreef op 24 oktober 2010 @ 22:45:

[...]

Edit: maar weet je zeker dat het over mij gaat? Verwar je me niet met een ander?

Sorry, maar ik bedoel echt jou.

Mocht ik het weer zo lezen, zal ik je erop wijzen. Nogmaals het kan ook aan mij liggen, hoe ik het lees.

quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 22:54:

haha ja rechts is HPLJa he? Je ziet het vooral aan dat haar vind ik.
quote:juliaana schreef op 24 oktober 2010 @ 22:56:

[...]

Sorry, maar ik bedoel echt jou.

Mocht ik het weer zo lezen, zal ik je erop wijzen. Nogmaals het kan ook aan mij liggen, hoe ik het lees.

Graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven