3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik omdat je vingers pijn deden pop.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij een ander pincet Appel?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vingers zijn pijnlijk en stijf door de weersverandering denk ik (hoop ik) Ik heb daar ieder jaar last van als het kouder wordt helaas
Alle reacties Link kopieren
ik sluit eerst hier, mss nog tot straks en anders tot morgen

Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 20:06:

[...]



Wat gaaaf!!!! Als ik mn leven over mocht doen dan zou ik ook zoiets gaan doen!!das leuk om te horen! Ik zou ook niks anders willen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
maar ik ga ff gezellig met wat vrienden wat drinken

spreek jullie misschien later nog en anders tot morgen



a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik kijke een film op rtl8 maar de ondertiteling loopt een paar seconden achter, heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb er ok zo een pop.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 20:37:

Nee, ik heb er ok zo een pop.Ik hoopte stiekum dat je een wonderpincet had
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker douchen, het moddermasker mag er af inmiddels! tot zo!
Alle reacties Link kopieren
bah! de mango red chili chips vind ik niet lekker!



die gaat de vuilnisbak in! dan ga ik de babi pangang proberen
Alle reacties Link kopieren
nu is er helemaal geen ondertiteling meer.
Mango Red Chili is lekker!!!





En we zijn bij de buurman (Griek) geweest. We moesten wat vieren... namelijk dat mn vader vandaag een Alzheimer en Parkinson onderzoek heeft gehad, en dat gebleken is dat hij niets mankeert! Ik heb hem zojuist gesproken en dat hij niet meer wist dat zn club met 10-0 heeft verloren afgelopen zondag is dus gewoon gespeeld !



Vanaf nu heeft ie geen excuses meer!



Pfjew... ik ben echt blij, ik dacht echt dat ik na mn moeder, ook mn vader langzaam kwijt ging raken!
Alle reacties Link kopieren
en de babi pangang smaakt niet naar babi pangang...



ben nu toch wel benieuwd naar de joppie smaak!
Alle reacties Link kopieren
kom hem hier mast uit de vuilnisbak halen bi!



en das goed nieuws voor je vader!
Appel... al doe je 100 x les 1 van Evy... maakt niks uit, voorlopig ben je lekker bezig, en ik vind het knap dat je de discipline hebt om het te doen!
Alle reacties Link kopieren
Pop, je kunt het beste zo'n pincet gebruiken





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ja is echt goed nieuws he! Ook voor mn lieve stiefmams, want ook zij maakte zich echt zorgen. Hij wordt dus wel wat vergeetachtig, maar dat hoort bij zn leeftijd en is niet zorgwekkend dus.
quote:rosanna08 schreef op 26 oktober 2010 @ 20:50:

Pop, je kunt het beste zo'n pincet gebruiken





[afbeelding]Deze is beter hoor Pop...

Alle reacties Link kopieren
goed nieuws Bianc

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ben stiekem ook wel een heul klein beetje trots op mezelf bi.. shttt...
Dat mag je best heeeel hard roepen hoor Appel!!
Volgens mij heb je best een soort van opluchting sinds 'de diagnose' is gesteld Appel... of vergis ik me?
Alle reacties Link kopieren
die zijn idd het beste roos!



en heb jij die echt nodig bi? is het zo'n oerwoud bij jou?
Ik heb heel natuurlijke wenkbrauwen Appel Maar het hoort bij me dus ook toen ik nog regelmatig naar de schoonheidsspecialiste ging mocht ze van mij nooit van die strakke strepen maken, dat past gewoon niet bij me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven