3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 18:58
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 18:47:
...
Ps. en dat begrijpen is dus niet invullen, maar doorvragen. Jij kunt niet voor mij voelen en ik niet voor jou.Maar wanneer mogen we nou wel of niet doorvragen? Dat bedoelde ik met mijn post. Ik heb gemerkt dat hoe meer ik open ben, hoe meer mensen mij begrijpen. En dat is dus een advies/vraag/suggestie van mij naar jou omdat ik niet weet hoe ik jou moet begrijpen. En er is nou eenmaal geen handleiding maar jou negeren werkt ook niet dus wat moet ik nou doen?
...
Ps. en dat begrijpen is dus niet invullen, maar doorvragen. Jij kunt niet voor mij voelen en ik niet voor jou.Maar wanneer mogen we nou wel of niet doorvragen? Dat bedoelde ik met mijn post. Ik heb gemerkt dat hoe meer ik open ben, hoe meer mensen mij begrijpen. En dat is dus een advies/vraag/suggestie van mij naar jou omdat ik niet weet hoe ik jou moet begrijpen. En er is nou eenmaal geen handleiding maar jou negeren werkt ook niet dus wat moet ik nou doen?
woensdag 27 oktober 2010 om 18:59
woensdag 27 oktober 2010 om 19:05
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:01:
Chooc, gewoon jezelf zijn en accepteren wanneer een ander aangeeft dat iets niet lekker valt en kijken hoe je dat kunt veranderen.
Lieve Roos, dit is mijn hele punt.
Ik heb mezelf moeten opvoeden dus ik heb mezelf foute dingen aangeleerd. Ik heb aangegeven na het eerste voorval dat ik graag wil dat ik op slechte dingen aangesproken word zodat ik die kan veranderen. Dat is niet in 1 keer gebeurd. En dat is wat ik zwaar kaauutee vind. Dat ik niet gewoon aangesproken kan worden maar meteen een hoop stront over me heen krijg. Want dan ga ik in de aanval terwijl het belangrijke punt dan teniet gedaan word.
Chooc, gewoon jezelf zijn en accepteren wanneer een ander aangeeft dat iets niet lekker valt en kijken hoe je dat kunt veranderen.
Lieve Roos, dit is mijn hele punt.
Ik heb mezelf moeten opvoeden dus ik heb mezelf foute dingen aangeleerd. Ik heb aangegeven na het eerste voorval dat ik graag wil dat ik op slechte dingen aangesproken word zodat ik die kan veranderen. Dat is niet in 1 keer gebeurd. En dat is wat ik zwaar kaauutee vind. Dat ik niet gewoon aangesproken kan worden maar meteen een hoop stront over me heen krijg. Want dan ga ik in de aanval terwijl het belangrijke punt dan teniet gedaan word.
woensdag 27 oktober 2010 om 19:06
Maar tegelijkertijd begrijp ik dan weer wel dat het voor Spuuk misschien lastig is. De ene keer wil je gein maken en even nergens over praten, de andere keer wil je je ei kwijt.
Spuuk, correct me if I'm wrong oke?
Maar feit blijft dat we via een beeldscherm nu eenmaal moeilijker aan kunnen voelen wat op welk moment gewenst is.
Spuuk, correct me if I'm wrong oke?
Maar feit blijft dat we via een beeldscherm nu eenmaal moeilijker aan kunnen voelen wat op welk moment gewenst is.
woensdag 27 oktober 2010 om 19:08
Er zit een verschil tussen dagelijks en om de 3 dagen, ik noem maar even een termijn en ik kan me best voorstellen dat wanneer je een posting hebt gedaan dat je er van baalt dat men je genegeerd heeft en iedereen (even gechargeerd) gaat dan iedere keer dat je online komt vragen hoe het met je gaat, het ook niet helemaal lekker voelt. En dat is misschien niet redelijk, maar wel menselijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best