3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Spookie, je woorden raken me, je hebt zo gelijk en ik erken dat ik dat ook niet altijd doe, luisteren



sorry voor degenen die het aangaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bianc, wat gaat er niet goed? Spuuk spreekt haar gevoelens uit en volgens mij is dat nou juist wat iedereen hier wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Teveel verwachtingen, teveel zeggen wat er mis gaat, te weinig zien dat alles goed bedoeld wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerst even weg, kom straks weer1



Doei!
Alle reacties Link kopieren
maar het feit dat dingen goed bedoeld worden, wil niet zeggen dat ze geen pijn doen en als je dat niet uitspreekt, kan de ander dat ook niet veranderen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Te weinig vertrouwen op het inlevingsvermogen van de mede-meiden hier. Kortom... teveel TE
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 18:47:



...



Ps. en dat begrijpen is dus niet invullen, maar doorvragen. Jij kunt niet voor mij voelen en ik niet voor jou.Maar wanneer mogen we nou wel of niet doorvragen? Dat bedoelde ik met mijn post. Ik heb gemerkt dat hoe meer ik open ben, hoe meer mensen mij begrijpen. En dat is dus een advies/vraag/suggestie van mij naar jou omdat ik niet weet hoe ik jou moet begrijpen. En er is nou eenmaal geen handleiding maar jou negeren werkt ook niet dus wat moet ik nou doen?
Dat klopt Roos... maar sommige dingen moet je niet bij een ander willen veranderen, juist omdat het goed bedoeld is. En uitleggen dat het niet zo goed overkomt... natuurlijk wel. Maar een complete gebruiksaanwijzing geven over wat wel en niet en wanneer wel en niet kan haalt alle spontaniteit weg.
Alle reacties Link kopieren
Bianc, is dat niet een beetje logisch als een duidelijke post die juist om inleving vroeg genegeerd wordt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En wees eerlijk Spuuk... als ik volgende keer door ga vragen, dan krijg ik misschien de melding dat je er niet over wilt praten?

Of ik krijg de melding dat het niet spontaan is dat ik doorvraag omdat je er nu om vraagt?
Alle reacties Link kopieren
Chooc, gewoon jezelf zijn en accepteren wanneer een ander aangeeft dat iets niet lekker valt en kijken hoe je dat kunt veranderen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee want de posts zijn tegenstrijdig. Ik krijg de neiging om te vragen: wat wil je nou?
Als ik te horen krijg dat iets wat ik gezegd heb niet lekker zou zijn gevallen, zou ik blij zijn om dat te horen, en ik zou er zeker volgende keer rekening mee houden. Maar dat rekening houden lukt niet als iets de ene keer wel, en de andere keer niet gewenst is.
Het spijt me Spuuk, maar ik ben de draad kwijt.



Alle reacties Link kopieren
volgens mij heeft Spuuk met haar post duidelijk aangegeven wat ze wil, letterlijk wat ze vraagt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
In een eerder post Roos... gaf Spuuk juist aan dat ze het niet fijn vindt als er steeds gevraagd wordt hoe het met haar gaat. Vandaar dat ik de draad kwijt ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:01:

Chooc, gewoon jezelf zijn en accepteren wanneer een ander aangeeft dat iets niet lekker valt en kijken hoe je dat kunt veranderen.



Lieve Roos, dit is mijn hele punt.



Ik heb mezelf moeten opvoeden dus ik heb mezelf foute dingen aangeleerd. Ik heb aangegeven na het eerste voorval dat ik graag wil dat ik op slechte dingen aangesproken word zodat ik die kan veranderen. Dat is niet in 1 keer gebeurd. En dat is wat ik zwaar kaauutee vind. Dat ik niet gewoon aangesproken kan worden maar meteen een hoop stront over me heen krijg. Want dan ga ik in de aanval terwijl het belangrijke punt dan teniet gedaan word.
Maar tegelijkertijd begrijp ik dan weer wel dat het voor Spuuk misschien lastig is. De ene keer wil je gein maken en even nergens over praten, de andere keer wil je je ei kwijt.

Spuuk, correct me if I'm wrong oke?

Maar feit blijft dat we via een beeldscherm nu eenmaal moeilijker aan kunnen voelen wat op welk moment gewenst is.
Ik ga even bruine-bonensoep eten... tot laterrrr
Alle reacties Link kopieren
Er zit een verschil tussen dagelijks en om de 3 dagen, ik noem maar even een termijn en ik kan me best voorstellen dat wanneer je een posting hebt gedaan dat je er van baalt dat men je genegeerd heeft en iedereen (even gechargeerd) gaat dan iedere keer dat je online komt vragen hoe het met je gaat, het ook niet helemaal lekker voelt. En dat is misschien niet redelijk, maar wel menselijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ff eten, ben er straks weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:07:

Ik ga even bruine-bonensoep eten... tot laterrrr Eh.. vind je het héél erg dat ik na jouw eten een beetje uit de buurt blijf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 oktober 2010 @ 19:24:

[...]





Eh.. vind je het héél erg dat ik na jouw eten een beetje uit de buurt blijf?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:27:

Zo, ik zit!Ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven