3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:15:

muts is al weer weg Bianc



Oke, Jackass weer terug.



Trusten Pop!
Muts met roze jurk?? Ze zit er nog hoor, alleen ze zegt niks.
Ik zeg m wel op 4.. secret miljonair... Ik hoop nog steeds dat Bianco ineens zegt: Surprise!!!! Ik ben stiekem een miljonair
Alle reacties Link kopieren
ja, ze zit er nog wel, maar ze houdt gelukkig haar kwek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
niet dat er nu veel opwekkends gezegd wordt hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Popp.
Ik ben moe... nog 1 dagje en dan lekker weekend!!



Vandaag 2 zieken, en met zn zevenen op de afdeling voel je dat best! Dat is toch al gauw zo'n ehh... ehh... bijna 20 procent
Ow sorry... truste Pop





En 2 van de 7 is meer dan 20%.. duhh!
Alle reacties Link kopieren
Nou ga er ook een eind aan breien. Ben d'r klaar mee.

Graaf is er nog niet.



Verrek en daar gaat de deur.
Alle reacties Link kopieren
Is maar goed dat je niet op de financiele administratie zit Bi.
Ow dan ga ik dat ook even zeggen Vin.. misschien komt Bianco dan ook binnen.





Nou ga er ook een eind aan breien. Ben d'r klaar mee.

Bianco is er nog niet.



Verrek.. en daar gaat niet de deur!
Alle reacties Link kopieren
Mijnus is er ook nog niet.

Trustuh Vin.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Bi. Het was niet Bianco hoor die binnenkwam hier. Het was mijn eigenste Graaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me rot maar zit me te pletter te lachen om Jackass.
Lekker dat ie weer thuis is Vin





...tap tap tap... waar blijft Bianco??



Is die van jou aan t werk Moos?
Alle reacties Link kopieren
Bi nog 4 minuten, Bianco kwam op 23.34.
Ik zit constant naar de overkant te gluren... via de grote ruiten van het pand aan de overkant kan ik de verlichte etalage van de winkel onder ons zien. En dan zie ik altijd of Bianco aan komt lopen. Dan kan ik nog snel:

- asbak legen

- marsepein schoteltje wegzetten

- port bijvullen

- biertje voor hem pakken

- schoenen van PuberT in de gang zetten

- jas van PuberT ophangen



Dat red ik precies voordat hij boven is
Ja maar Graaf was 4 minuten te vroeg... dus zal Bianco wel 4 minuten te laat zijn
Alle reacties Link kopieren
Wie zit er onder jou? En hebben jullie een dakterras?
Alle reacties Link kopieren
Nu dus.



Welkom thuis Bianco!
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 23:34:

Wie zit er onder jou? En hebben jullie een dakterras?

Wie zit er onder mij? Op het moment niemand!!



De schoenenwinkel... en ja we hebben een dakterras.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, Graaf lacht gezellig mee met Jackass. Alleen vind ik het nu een beetje vies en zit ik met mijn sjaal voor mijn gezicht....
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 23:35:

Nu dus.



Welkom thuis Bianco!

Nope... die man doet nooit wat ik verwacht. En ook daarom issie lief!



Ex deed altijd wat ik verwachtte... en daarom is hij nu ook mn ex
Alle reacties Link kopieren
Oh die schoenenwinkel die eerst een apotheek was? Gelukkig zit er niemand onder je, anders zou je zo in Jackass kunnen.
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 23:36:

Oeps, Graaf lacht gezellig mee met Jackass. Alleen vind ik het nu een beetje vies en zit ik met mijn sjaal voor mijn gezicht....Ik ga echt niet kijken, die gasten zijn soms zo smerig! Ik kan daar echt kok-neigingen van krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven