Indigokinderen
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:07
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:32
quote:VeroniqueVanBerlo schreef op 12 oktober 2010 @ 16:30:Ik heb zelf één prachtig kindje die Sven heet!
Misschien een tip voor de vrouwen die nog geen leuke naam weten? Mijn leven is op een positieve manier veranderd sinds ik een kindje heb, echt een fantastisch leven!quote:VeroniqueVanBerlo schreef op 14 oktober 2010 @ 16:23:Mijn kindje heet Carl Maar ik vind Sven ook een hele mooie naam!Het is natuurlijk veel belangrijker om de kleur van je kind te kennen, maar voor de buitenwereld is het wel zo praktisch als je ook de naam van je kind kent, me dunkt...
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:20
Dit is echt ouwe doos 1970 geklets die Indigo kinderen. Weet dat mijn moeder in de jaren 70 is aangesproken door iemand op straat dat ik een echt Indigo kind was en dat onze generatie de wereld zal verlichten en naar een nieuwe dimensie zou leiden. Mijn moeder is hard weggerend van de markt. Tja misschien dat de generatie van nu ons eindelijk naar deze nieuwe fase gaat brengen
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:26
Maar Ava... ben jij dan niet bezig met de wereld beter maken??? Oh.... ik ben diep teleurgesteld dat je niet je persoonlijke doelen hebt behaald en de indigo/kristal/ster in jezelf naar buiten laat komen. Daar ga je last van krijgen hoor! Echt waar.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:29
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:33
quote:Avaeyebrow schreef op 29 oktober 2010 @ 16:29:
Hasse ik zit hier met een bon bon block het gaat hier niet meer goed komen, veel te veel suiker in dat lijf! Mijn kristallen ( had ooit zo'n rozekwarts steen ) heb ik per ongeluk opgezogen en had geen zin om die zak open te halen. Sorry van mij moet je niets meer verwachten.Dat is maar goed ook. Als jij het in je eentje voor elkaar had gekregen de hele wereld te verlichten, dan had God met pensioen gekund en had zich heel nederig aan jou moeten verantwoorden waarom Hij dat niet even heeft gedaan.
Hasse ik zit hier met een bon bon block het gaat hier niet meer goed komen, veel te veel suiker in dat lijf! Mijn kristallen ( had ooit zo'n rozekwarts steen ) heb ik per ongeluk opgezogen en had geen zin om die zak open te halen. Sorry van mij moet je niets meer verwachten.Dat is maar goed ook. Als jij het in je eentje voor elkaar had gekregen de hele wereld te verlichten, dan had God met pensioen gekund en had zich heel nederig aan jou moeten verantwoorden waarom Hij dat niet even heeft gedaan.
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:35
Misschien heeft God ons Ava wel geschonken he? Maar nu zal ik mijn hoop vestigen op de Sven of Carl (welke van de twee is het nu??) van TO... All hail the new jesus
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:39
quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 16:35:
Misschien heeft God ons Ava wel geschonken he? Maar nu zal ik mijn hoop vestigen op de Sven of Carl (welke van de twee is het nu??) van TO... All hail the new jesus
Ach, waarom een afgezant sturen als je het zelf in een knipoog kan.
Of zou er dan toch gezocht worden naar een opvolger? Hhmm?!?!
PS. Ik kan me voorstellen dat Sven/Carl niet uit die twee namen kan kiezen, als indigo zijnde.
PS. Ik kan me voorstellen dat Sven/Carl niet uit die twee namen kan kiezen, als indigo zijnde.
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:04
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 16:39:
[...]
PS. Ik kan me voorstellen dat Sven/Carl niet uit die twee namen kan kiezen, als indigo zijnde.Hey, nieuw programma-idee! So you think you can do a Jesus? Offeh: Hollands next top-jesus? Ja, daar moet Sven-Carl zich zeker voor opgeven!
[...]
PS. Ik kan me voorstellen dat Sven/Carl niet uit die twee namen kan kiezen, als indigo zijnde.Hey, nieuw programma-idee! So you think you can do a Jesus? Offeh: Hollands next top-jesus? Ja, daar moet Sven-Carl zich zeker voor opgeven!
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:24
quote:Vlammetje1203 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:15:
[...]
Da's toch alleen als ze elkaar in de staart bijten?
Maarreh, ik fiets EN ik heb Lego! Ben ik nu dubbel-blauw? En dat al voor ik goed en wel aan de vrijmiboto begonnen ben??Ach, mij is weleens verweten dat ik dacht dat ik Jezus was. Ik denk dat ik daar maar van uit ga, op water lopen doe ik zowieso twee keer in de week, als ik het huis gemopt heb, dus wie maakt mij wat.
[...]
Da's toch alleen als ze elkaar in de staart bijten?
Maarreh, ik fiets EN ik heb Lego! Ben ik nu dubbel-blauw? En dat al voor ik goed en wel aan de vrijmiboto begonnen ben??Ach, mij is weleens verweten dat ik dacht dat ik Jezus was. Ik denk dat ik daar maar van uit ga, op water lopen doe ik zowieso twee keer in de week, als ik het huis gemopt heb, dus wie maakt mij wat.
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:34
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:44
quote:khemam schreef op 29 oktober 2010 @ 17:42:
En ik maar denken dat een bruin kindje nu in de mode was. Moeten ze ineens weer blauw zijn. Leuke neger vinden lukt nog wel.
Maar een smurf?????
Oh god, *hasse probeert uit alle macht haar fantasie uit te zetten, maar faalt miserabel*
Welke smurf zou je dan kiezen? Brilsmurf, Moppersmurf, Grote Smurf?
En ik maar denken dat een bruin kindje nu in de mode was. Moeten ze ineens weer blauw zijn. Leuke neger vinden lukt nog wel.
Maar een smurf?????
Oh god, *hasse probeert uit alle macht haar fantasie uit te zetten, maar faalt miserabel*
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:47
quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:44:
[...]
Het lijkt me wel een vreemde gewaarwoording.
Loopt die smurf naar binnen, pakt een zaadje uit zijn zak, legt het netjes in je baarmoeder neer en wandelt weer naar buiten.
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie.
[...]
Loopt die smurf naar binnen, pakt een zaadje uit zijn zak, legt het netjes in je baarmoeder neer en wandelt weer naar buiten.
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie.
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:49
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 17:47:
[...]
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie. Twee zielen Cateautje! Dat was precies wat ik voor me zag.... Ieuw!!!
[...]
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie. Twee zielen Cateautje! Dat was precies wat ik voor me zag.... Ieuw!!!