Indigokinderen

29-10-2010 13:07 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding

Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!

Liefs,

Veronique
En zo lossen Sven en/of Carl een conflict op:

quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:49:

[...]

Twee zielen Cateautje! Dat was precies wat ik voor me zag.... Ieuw!!!Ach, zolang zijn muts niet blijft hangen, brrrr!
quote:Guinevieve schreef op 29 oktober 2010 @ 17:55:

[afbeelding]

Deze zin leest een beetje schizofreen, maar wat wil je.
Ik denk dat ik mijn kind voortaan ook maar als Indigo kind door het leven laat gaan. Ik schaf gewoon dit T-shirtje aan:

En tadaaa, Indigo-kind, met alle bijbehorende excuus-truusen erbij. Scheelt weer een hoop opvoedingsproblemen en ik kan dan mooi op de kosten voor de orthopedagoog besparen.

.
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:50:

[...]

Jij toch ook.Damn, je hebt mijn geheim ontdekt! OK, ik erken, ik ben een smurf.
quote:Vlammetje1203 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:15:

[...]

Da's toch alleen als ze elkaar in de staart bijten? Ja, dan óók!
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 17:24:

[...]

Ach, mij is weleens verweten dat ik dacht dat ik Jezus was. .Misschien andere schoenen kopen dan sandalen?
Let niet op de spellingsfouten, het is gekopieerd van heksjewaterland.

Aquamarijn: Tegen voorhoofdholte ontsteking, tranende ogen, allergieen. Sterkt de lever en maag.

Goed voor de slijmvliezen, schildklier. Maakt de geest helder en bevorderd de paranormale vermogens.

Rozenkwarts: Bevordert de liefde en de kunst, geestelijke groei, ontvankelijkheid en het scheppend denken.

Maakt creatief. Helpt bij heimwee, verliefd worden.

Verzacht het gevoelsleven. Helpt tegen verbittering, angsten, buikkrampen, duizeligheid. Versterkt de darmen.

Een goede steen voor kinderen.

Kijk, die stenen werken dus compleet tegen elkaar in. Hélemaal fout.

Ik raad je aan om haar te laten ontgiften m.b.v. een paardenmelkkuur.
quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

Let je er dan wel op dat ze geen plastic speelgoed in handen krijgt? Dat is bijzonder slecht voor het derde oog, dat ook rond deze tijd moet ontwikkelen he? Ik zou gaan voor gender-neutraal houten speelgoed, met alleen de basiskleuren, om haar aura niet te verstoren...De basiskleuren zijn rood, geel en blauw, dat is véél te hard. Ik raad tertiaire kleuren aan.
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 17:47:

[...]

Het lijkt me wel een vreemde gewaarwoording.

Loopt die smurf naar binnen, pakt een zaadje uit zijn zak, legt het netjes in je baarmoeder neer en wandelt weer naar buiten.

Bepaald geen kunstzinnige inseminatie.

Okee, dit was dus mijn tena-momentje.

Denkt aan Knutselsmurf, die gaat klussen.

Als ik mag kiezen dan potige smurf maar. Wel ruig zo'n blauw ventje met een tattoo.

Zie hem al gaan met zijn mijnhelmpje, klimschoenen en medische kaarten. Grote smurf!!! Is het nog ver????
Ja !! Het is nog héél ver !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven