smoothiemaker

29-10-2010 23:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

de titel zegt het eigenlijk al. Ik wil een smoothiemaker kopen en vroeg mij af of jullie tips hebben waar ik op moet letten of dat jullie misschien wel een goed merk weten?
Je kunt ze heel goed maken met een goedkope blender
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Helemaal met tickel eens, gewone ordinaire blender gebruiken. Doen ze het in de horeca ook mee hoor.
Blenders zijn ideaal daaarvoor. Ik heb een Kitchen Aid (staat ook nog eens mooi) en maak daar heerlijke smoothies mee!
Wat voor soort apparaat is een smoothiemaker eigenlijk ( als het geen blender is)? Hier de goedkope blender van de hema en die voldoet prima voor smoothies.
wel even kijken naar het vermogen...zou wel kiezen voor eentje met een hoog vermogen, dan maakt ie wat fijnere smoothies. Daarnaast even kijken welke makkelijk in de vaatwasser past
@borderwalk

ik neem ook aan dat ze een blender bedoelt....
GDLT,

Hoe bevalt de KitchenAid blender jou? Ik heb hem in bestelling en kan niet wachten tot ie binnen komt. Mag ik vragen waar jij hem allemaal voor gebruikt?
http://www.kieskeurig.nl/blender/populair
Even gegoogeld: Er zijn schijnbaar ook speciale smoothiemakers

Heel Amerikaans de Cathy Mitchell 10 Second Smoothie Maker

http://www.youtube.com/watch?v=HQRMu7LrI8M
Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan
Dan heb je Hier alvast wat recepten voor smoothies en shakes
Ik heb deze ooit een keer gekregen: blender

Niet te groot en te duur en je maakt er heerlijke milkshakes en smoothied mee.
Deze heeft iets meer vermogen
Ik mask vooral ijskoffie, sapjes, smoothies en drankjes ermee. Met crushed ice.

De Kitchen Aid is echt een topding. Naast mooi ook heel degelijk.
Dankjewel Tickel alvast voor de recepten. Heerlijk! Ik ben geneigd om alles te blenden wat ik tegen om en soms krijg je dan echt verrassende maar ook lekkere dombinaties :-)

Die kitchen Aid ... pff, duur maar ik word er wel hebberig van
quote:Elizaar schreef op 29 oktober 2010 @ 23:36:

Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?
quote:Elizaar schreef op 29 oktober 2010 @ 23:36:

Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 30 oktober 2010 @ 00:02:

[...]

Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?Zal iig niet aanzienlijk minder zijn dan een staafmixer. Je hebt toch altijd een soort container voor de vloeistof en een haksel gedeelte nodig. Het kan qua vaatwasmachinebestendigheid wel schelen misschien.
Ja ik bedoel ook meer dat ik gewoon een vervelende staafmixer heb, een vervelende kan waarin ik dan moet mixen, de staafmixer kan niet zoveel hebben dus mijn kwart appel moet ik zelf al in 6 stukjes snijden (niet dat ik in de blender een hele appel zou gooien hoor ) enz enz. Ik haak dan meestal af om aan een sapje te beginnen. En ik denk dat als je zo'n blender na gebruik schoonspoelt met water je hem daarna makkelijk schoon kan maken omdat niks is aangekoekt.
en mn staafmixer spettert me altijd onder! Gelof dat dat nog t meest ergerlijke is
Let erop dat, als je dat wilt en het is heul fijn, ook een stand erop hebt - icecrusing. Ideaaaaaal! Coctails zijn no problemo meer!

;)
Heel belangrijk is het aantal watt van je apparaat

Met 500 watt krijg je veel minder goeie smoothies als bijv met 1200 watt..........

Lekker hoor,krijg er weer zin in!
Ik gebruik gewoon een staafmixer. Ruimt makkelijker op.
Hmm over het aantal watt. Daffyduck welke blender heb jij dan? Want hier hebben "veel" mensen de Kitchen Aid waar ze enthousiast over zijn maar die heeft maar een vermogen van 550 watt. Vinden jullie dat te weinig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven