3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:28
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:38
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:32:
Gezellig, Anne er ook bij.
Vind het wel bijzonder Bi, dat jullie geen bank hebben. Heel leuk, omdat je dan meer contact hebt denk ik, als je met zijn allen rond de tafel zit. Hoe is dat eigenlijk zo gekomen?
In ons vorige huis hadden we een grote woonkeuken, en een woonkamer waar een bank stond. 'De' tafel stond in de woonkeuken en in de praktijk zaten we daar altijd... echt altijd. Visite die binnenkwam schoof daar ook gewoon aan.
De bank werd ondertussen verziekt door een nichtje die tijdens oud en nieuw er op in slaap was gevallen en in haar broek had geplast... zo goed als we konden hebben we het schoongemaakt.
Vervolgens besloot onze poes er op te gaan bevallen... daarna was de bank niet meer te redden, hebben we hem weggedonderd om gewoon nooit meer een nieuwe te kopen omdat we er toch nooit op zaten
Gezellig, Anne er ook bij.
Vind het wel bijzonder Bi, dat jullie geen bank hebben. Heel leuk, omdat je dan meer contact hebt denk ik, als je met zijn allen rond de tafel zit. Hoe is dat eigenlijk zo gekomen?
In ons vorige huis hadden we een grote woonkeuken, en een woonkamer waar een bank stond. 'De' tafel stond in de woonkeuken en in de praktijk zaten we daar altijd... echt altijd. Visite die binnenkwam schoof daar ook gewoon aan.
De bank werd ondertussen verziekt door een nichtje die tijdens oud en nieuw er op in slaap was gevallen en in haar broek had geplast... zo goed als we konden hebben we het schoongemaakt.
Vervolgens besloot onze poes er op te gaan bevallen... daarna was de bank niet meer te redden, hebben we hem weggedonderd om gewoon nooit meer een nieuwe te kopen omdat we er toch nooit op zaten
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:40
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:49
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:42:
Bi, maar hoe moet ik me de verdere inrichting dan voorstellen? Is er dan niet veel loze ruimte over?
Voorkamer is ongeveer 30 m2... daar staat:
- ouwe gokkast
- wand met elpees, singles, dvd's etc... met platenspeler, mengpaneel en biertender.
Woonkamer is ook ongeveer 30 m2, daar staat:
- tafel van 2 m2, schuin vanaf de hoek de kamer in. Aan het einde van de tafel een plateau met flatscreen en surround-geval.
- ouwe piano
- ouwe theetafel met pathefoon er op (zo'n platenspeler met grote koperen hoorn)
- ouwe potkachel in de hoek
- nog een pathefoon, in kastje
- tafeltje met prachtige knop-accordeon
- ouwe grote tuba
Geen loze ruimte dus
Bi, maar hoe moet ik me de verdere inrichting dan voorstellen? Is er dan niet veel loze ruimte over?
Voorkamer is ongeveer 30 m2... daar staat:
- ouwe gokkast
- wand met elpees, singles, dvd's etc... met platenspeler, mengpaneel en biertender.
Woonkamer is ook ongeveer 30 m2, daar staat:
- tafel van 2 m2, schuin vanaf de hoek de kamer in. Aan het einde van de tafel een plateau met flatscreen en surround-geval.
- ouwe piano
- ouwe theetafel met pathefoon er op (zo'n platenspeler met grote koperen hoorn)
- ouwe potkachel in de hoek
- nog een pathefoon, in kastje
- tafeltje met prachtige knop-accordeon
- ouwe grote tuba
Geen loze ruimte dus
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:51
Als ik dan toch bezig ben:
op de tafel staat:
- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..
- schaaltje met choco-toffs
- vissenkom met goudvis en kikker
- laaf-asbak
- blikje redbull van PuberT
- bouwpakket van PuberT
- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter
- 3 x afstandsbediening
- glaasje port
- blikje bier van Bianco
- laptop
Ook geen loze ruimte over dus
op de tafel staat:
- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..
- schaaltje met choco-toffs
- vissenkom met goudvis en kikker
- laaf-asbak
- blikje redbull van PuberT
- bouwpakket van PuberT
- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter
- 3 x afstandsbediening
- glaasje port
- blikje bier van Bianco
- laptop
Ook geen loze ruimte over dus