Nog steeds maagd!

14-09-2010 20:44 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 31 jaar oud en nog steeds maagd. Ik ben niet super lelijk of zo, maar omdat ik altijd verlegen was kwam ik weinig in contact met vrouwen (ik ging bijvoorbeeld nooit uit). Het is door verschillende omstandigheden nooit van gekomen een relatie te hebben. Ook door mijn terughoudende, verlegen, onzeker gedrag straalde ik naar vrouwen volgens mij iets uit van desinteresse.

De laatste jaren ben ik socialer geworden naar anderen toe. Maar een relatie met een vrouw is nog een grote struikelblok. De eerste paar dates gaan goed, daarna een en al onzekerheid. Vind ze je echt leuk? Wanneer zoen je haar? etc... Dat soort vragen die iemand van 31 al eigenlijk behoort te weten. Ik vind 't ook moeilijk om daar met anderen (vrienden, collegas) over te praten, want zij zullen de conclusie trekken: geen relatie gehad = geen seksuele ervaring hebben.

Nou mijn vraag aan de vrouwen hier. Stel je heb een 31-jarige partner. Hij vertelt je dat hij nog maagd is. Wat zou je daarvan vinden? Zou je bijvoorbeeld liever hebben dat hij als eerste keer betaalde seks had gehad? (dan heeft hij in ieder geval ervaring!)
Wat is heftig? Als ik hier vertel dat bungeejumpen niks voor mij is, is dat dan ook heftig?

En ja hoor, weleens kriebels gehad, maar gewoon niks mee gedaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En ja hoor, weleens kriebels gehad, maar gewoon niks mee gedaan.[/quote]

waarom niet?
Volgens mij zei Tonkje al de reden: "Omdat ik me heel onprettig voel als iemand te dichtbij me komt, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik klap dan helemaal dicht."

Ik heb gisteren die snackbarvrouw gezien. Wat geouwehoerd, maar verder niet. Er waren veel klanten die nogal wat besteld hadden. Dan moet ze haar aandacht er wel bijhouden.

Het is wel zo dat ze matter reageert op andere mannen dan op mij. De meest voor de hand liggende reden is dat ze eenmalig die snackbar bezoeken, en ik met enige regelmaat. Niet elke week, want ik ga alleen naar een snackbar als ik niet kan koken (door omstandigheden) of als ik de dag daarvoor of daarna ergens anders gegeten heb (geldt niet voor zaterdag t/m maandag).
World of Warcraft: Legion
Hoi ik denk dat het juist hartstikke spannend is samen dingen uit proberen ,alles nieuw en misschien vindt de nieuwe vriendin het ook wel fijn om je eerste te zijn,zelf was ik ook bijna 30 en ik weet dat het super is .lijkt me heel leuk om zo`n vent te krijgen.succes dus.
quote:hans66 schreef op 02 november 2010 @ 14:11:

Volgens mij zei Tonkje al de reden: "Omdat ik me heel onprettig voel als iemand te dichtbij me komt, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik klap dan helemaal dicht."

Dank je, Hans. Dat is inderdaad de reden.

Een beetje aan iemand laten merken dat je hem/haar meer dan gewoon leuk vindt, hou op!, dat is 10 stappen te dichtbij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Ik heb gisteren die snackbarvrouw gezien. Wat geouwehoerd, maar verder niet..

Het is wel zo dat ze matter reageert op andere mannen dan op mij.

De meest voor de hand liggende reden is dat ze eenmalig die snackbar bezoeken, en ik met enige regelmaat. .

Hoe weet jij nou hoe vaak die andere mannen die snackbar bezoeken? Je zit weer dingen in te vullen.

Je maakt het jezelf wel erg gemakkelijk met dit doemdenken.

Ik heb gisteren die snackbarvrouw gezien. Wat geouwehoerd, maar verder niet. Er waren veel klanten die nogal wat besteld hadden. Dan moet ze haar aandacht er wel bijhouden.

Wat had je dan verwacht? Een huwelijksaanzoek?

Ik ouwehoer zoveel met mensen, 'meer niet'. Niks mis mee. En goed voor jou om te oefenen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Afgezien van jouw eigen geanalyseer over hoe jij de situatie ervaart enz, denk ook even aan die Snackbar dame, die jou dus wel degelijk ziet zitten maar geen reactie van jouw kant krijgt..

En nogmaals, we hebben het hier niet over huwelijken en pensioensverzekeringen.

Zit er nog een vervolgdeel van '' De Dame van de Snackbar " aan te komen of kunnen we dit drama in Twente vergeten?? Ik was een weekje weg, van het forum dus, en had me al op een leuk en spannend vervolg verheugd, vol verrassingen enz. enz. en nu begin jij opeens over een Cruise dame te praten...???
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 11:45:

Wat had je dan verwacht? Een huwelijksaanzoek?

Ik ouwehoer zoveel met mensen, 'meer niet'. Niks mis mee. En goed voor jou om te oefenen.

En ik ouwehoer ook met collega's, ook zonder verder nog wat van ze te willen, tenzij dat werkgerelateerd is.

Zo ook die snackbardame. Ze zal ook wel ouwehoeren met mij. Waarschijnlijk moet ik inderdaad niet overal wat achter zoeken; een fout die ik in het verleden keer op keer heb gemaakt. Misschien ben ik voor haar een leuke man om mee te ouwehoeren (zoals dat wel voor meer (jongvolwassen) vrouwen zou kunnen gelden), maar een relatie?

HansHier,

Die snackbardame is te jong voor mij denk ik, dus dan is het niet raar dat ik verder kijk/zal kijken.
Ik denk dat Hans wacht tot Sony de ideale programmeerbare gezelschapsdame geproduceerd heeft
quote:Aeolus schreef op 03 november 2010 @ 19:03:

Ik denk dat Hans wacht tot Sony de ideale programmeerbare gezelschapsdame geproduceerd heeft

Ah leuk, dan wil ik graag het (voor) dames-model uitproberen!

Maar ik dacht dat ze in Japan toch al een dame-robot hebben uitgevonden?
En.. en... en.... oh, nog niet zoveel.... Ach ja, kletsen is ook leuk.... doe ik ook vaak!
quote:donderstraal schreef op 03 november 2010 @ 19:55:

[...]

Maar ik dacht dat ze in Japan toch al een dame-robot hebben uitgevonden?Voor de theeceremonie?
quote:donderstraal schreef op 03 november 2010 @ 19:55:

Maar ik dacht dat ze in Japan toch al een dame-robot hebben uitgevonden?

Zoiets als Kelly LeBrock?

Die werd ook uit een machine getoverd. Ja, dat zou mooi zijn!
quote:Aeolus schreef op 04 november 2010 @ 02:28:

[...]

Voor de theeceremonie?

Ahhh, we zijn weer terug bij de Jasmijn-thee!

Maar ik bedoelde natuurlijk dat volgens mij nu in Japan een echte, of in ieder geval op een echte dame lijkende sex-robot is gemaakt. Of in ieder geval bijna is gemaakt.

En nee, die lijkt niet op Kelly Le Brock (brr)

Blijft staan: wanneer komt het (voor) dames model?
quote:hans66 schreef op 04 november 2010 @ 07:08:

[...]

Zoiets als Kelly LeBrock?

[afbeelding]

Die werd ook uit een machine getoverd. Ja, dat zou mooi zijn!Is dat uit 'Weird Science' Hans? Heb die film nooit gezien maar wel reclamevoorstukjes en als 10% asperger kon ik de basispremisse wel waarderen. :-)
Goeiemorgen FW,

Sorry, mijn woordenboek kan basispremisse niet vinden en wikipedia vraagt of je misschien `busremise`bedoelt.

Misschien kan je voor de simpele zielen onder ons jouw woord van de dag verduidelijken.

Alvast bedankt, kus van mij voor jou
premisse

basispremisse is niet goed een premisse is altijd een basis aanname in de logica. dus basis voor premisse is overbodig.

quote:FockeWulf schreef op 04 november 2010 @ 10:48:

Is dat uit 'Weird Science' Hans? Heb die film nooit gezien maar wel reclamevoorstukjes en als 10% asperger kon ik de basispremisse wel waarderen. :-)Dat is uit Weird Science. Ik heb gekeken wat "premisse" was door te klikken op de link van Cortado. Maar welke (basis)premisse bedoel je dan in dit geval?
JAAAA , vertel.

Maar we dwalen af vrees ik.

Vraag me trouwens ineens af.

What iff (premisse) er idd een sex-robot zou komen. Een mannelijke of vrouwelijke, niet van echt te onderscheiden. En je hebt sex/gemeenschap/van dattum, enz met die robot. Ben je daarna nou nog wèl maagd of ben je dan ont-maagd?

mmmm, vraag `t me af. Iemand een idee?
Het is m.i. een seksspeeltje, dus je bent daarna niet ontmaagd. Ook niet als je een fuckingmachine gebruikt.
niet ontmaagd

nothing beats real flesh
hmmm een soort wandelende dildo?

word je ontmaagd door een dildo.
he bah, een wandelende dildo,

Nou is mijn fantasie-beeld van een mooie mannelijke sex-robot-god aan gort.

Dank je wel hoor.
Je bent dan alleen ontmaagd als het er een is zoals Jude Law in A.I.

Jammie ;) Maar anders technisch wel, geestelijk niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven