Cheers!
dinsdag 4 december 2007 om 09:48
En niemand, niemand die eraan gedacht heeft een webcam te plaatsen, zodat we (als in "wij, achterblijvers in het hooge en koude [heb ik me laten vertellen] Noorden") mee kunnen genieten? Hééft Schiphol eigenlijk geen webcam? Ik bedoel maar, wij hebben ook een webcam op de Grote Markt, waarom zou de aankomsthal van Schiphol dan geen webcam hebben? Ze hebben vást wel camera's, kleine moeite die op het net aan te sluiten, toch?
Maarr... lekkere koffie Bloes, bedankt!
en ja, ik was er vroeg bij vanmorgen, maar toch al bijna weer te laat. Moest nog haastjerepje aankleden en weg, gelukkig wind mee Zit nu op andere, verderweg, werkplek, waar het écht nog druk gaat worden, maar nu even niet meer. (ik werk te snel, dat zal het zijn)
Maarr... lekkere koffie Bloes, bedankt!
en ja, ik was er vroeg bij vanmorgen, maar toch al bijna weer te laat. Moest nog haastjerepje aankleden en weg, gelukkig wind mee Zit nu op andere, verderweg, werkplek, waar het écht nog druk gaat worden, maar nu even niet meer. (ik werk te snel, dat zal het zijn)
Later is nu
dinsdag 4 december 2007 om 09:53
Wilt u parttime wekelijks internationale passagiers interviewen in opdracht van Amsterdam Airport Schiphol én beheerst u Nederlands én Engels (3e taal is een pré!), klik dan op "lees verder" en scroll naar de vacatures op Schiphol!!!
en dan klik je bij "lees verder" zoeken ze een student..
maar goed, geen webcam dus bij schiphol.nl
. Webcams Schiphol niet meer beschikbaar
De Schiphol-webcambeelden kunnen sinds enige tijd niet meer worden getoond. De locatie waar tot voor kort de webcams stonden krijgt een andere functie en wordt momenteel hiervoor verbouwd. Een andere alternatieve locatie voor de webcams is nog niet bekend.
en dan klik je bij "lees verder" zoeken ze een student..
maar goed, geen webcam dus bij schiphol.nl
. Webcams Schiphol niet meer beschikbaar
De Schiphol-webcambeelden kunnen sinds enige tijd niet meer worden getoond. De locatie waar tot voor kort de webcams stonden krijgt een andere functie en wordt momenteel hiervoor verbouwd. Een andere alternatieve locatie voor de webcams is nog niet bekend.
dreamer wijzigde dit bericht op 04-12-2007 09:54
Reden: webcam
Reden: webcam
% gewijzigd
Later is nu
dinsdag 4 december 2007 om 12:44
Zooo, heb iets bizars!
Fiets van Yentl is dit weekend gestolen. Beetje eigen schuld, dikke bult verhaal want stond zonder slot, niet verzekerd ofzo dus nou ja, jammerdebammer. Was op zoek naar nieuwe fiets op Marktplaats, zie ik een foto staan van exact DIE fiets (en da's sowieso al toevallig omdat frame in verschillende kleuren in gespoten) maar het is gewoon écht haar fiets, aangezien haar eenden-kop-toeter (laatst bij pannenkoekenrestaurant gekregen) die op haar stuur zat, op de foto op de grond ligt. Politie maar ingeschakeld. Geen idee of die wat kunnen maar bizar is het wel, zo voor je eigen ogen de fiets van je dochter verhandeld zien worden!
Fiets van Yentl is dit weekend gestolen. Beetje eigen schuld, dikke bult verhaal want stond zonder slot, niet verzekerd ofzo dus nou ja, jammerdebammer. Was op zoek naar nieuwe fiets op Marktplaats, zie ik een foto staan van exact DIE fiets (en da's sowieso al toevallig omdat frame in verschillende kleuren in gespoten) maar het is gewoon écht haar fiets, aangezien haar eenden-kop-toeter (laatst bij pannenkoekenrestaurant gekregen) die op haar stuur zat, op de foto op de grond ligt. Politie maar ingeschakeld. Geen idee of die wat kunnen maar bizar is het wel, zo voor je eigen ogen de fiets van je dochter verhandeld zien worden!
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 04-12-2007 12:47
Reden: sgrijve is nog steeds moeluk zo fol kwaathijt.
Reden: sgrijve is nog steeds moeluk zo fol kwaathijt.
% gewijzigd
dinsdag 4 december 2007 om 13:10
Kjong heeft zeker geen tijd om hem 'binnen' te melden?
(hoop dat ze de tampons nog een paar dagen buiten kan houden )
Sjeumig Bambi, dat is écht bizar En enorm brutaal. Je zou met zo'n actie natuurlijk nog even wachten, als fiestendief zijnde. Je snapt toch zelf ook dat mensen, wiens fiets gestolen is, eerst op marktplaats gaan kijken? (vanaf nu helemaal!)
ben ik een 'jumping mood'
maar is slecht voor m'n knieën
(hoop dat ze de tampons nog een paar dagen buiten kan houden )
Sjeumig Bambi, dat is écht bizar En enorm brutaal. Je zou met zo'n actie natuurlijk nog even wachten, als fiestendief zijnde. Je snapt toch zelf ook dat mensen, wiens fiets gestolen is, eerst op marktplaats gaan kijken? (vanaf nu helemaal!)
ben ik een 'jumping mood'
maar is slecht voor m'n knieën
Later is nu
dinsdag 4 december 2007 om 13:28
dinsdag 4 december 2007 om 13:54
Het heeft me veel moeite gekost - je kunt tegenwoordig niet zomaar meer naar een politiebureau bellen, neeeeeeee, dan moet je eerst via landelijke lijn nog tig keer worden doorverbonden en ook nog langs 1 of andere waakhond die selecteert of het inderdaad de moeite is om een agent met mij te laten spreken.. sjongejongejonge- maar Marktplaats-gebeuren doorgegeven en ze gaan er mee bezig. Word teruggebeld door weer iemand anders, vandaag nog. Heb Marktplaats ook gemailt. Ben erg benieuwd. Stelletje sicko's en nog dom ook. Heb inderdaad ook erg de neiging om zelf op die fiets te bieden en hem op te halen. Is onze fiets! En nu moet ik wachten op aktie van pliessie en Marktplaats, toestand allemaal.
Heb maar niks tegen Yentl gezegd. Die zal wel balen als fiets straks terecht is want die had al wensen mbt nieuwe fiets.
Heb maar niks tegen Yentl gezegd. Die zal wel balen als fiets straks terecht is want die had al wensen mbt nieuwe fiets.
dinsdag 4 december 2007 om 14:29
Denk niet dat dat goed plan is, bloes. Mocht er verder niks mee doen van politie-mevrouw want ik stelde al voor om er zelf op te bieden. Kon trouwens de advertentie net niet vinden dus misschien al verwijderd door Marktplaats? Hoor straks wel meer, denk ik. Oooooh wat hoop ik dat ze die losers kunnen traceren!
Ben gelijk genezen van MP trouwens. Had er een kado voor Yentl gekocht (voor sinterklaas) maar tot op heden nog niks ontvangen. Schijnt wel verstuurd te zijn. Nu gedonder met track en trace nummers en telefoontjes naar TNT. En nu kado tekort voor Yentl dus die online besteld bij Bart Smit, moet vandaag geleverd gaan worden.. toestand, toestand, toestand. Lekker laatste moment-akties.
En meer gedoe met TNT want zakelijk iets verkocht wat onder rembours verstuurd is maar van TNT dat geldbedrag nog niet ontvangen. (na 3 weken!)
Kastje-muur-en-weer-terug.
Ben gelijk genezen van MP trouwens. Had er een kado voor Yentl gekocht (voor sinterklaas) maar tot op heden nog niks ontvangen. Schijnt wel verstuurd te zijn. Nu gedonder met track en trace nummers en telefoontjes naar TNT. En nu kado tekort voor Yentl dus die online besteld bij Bart Smit, moet vandaag geleverd gaan worden.. toestand, toestand, toestand. Lekker laatste moment-akties.
En meer gedoe met TNT want zakelijk iets verkocht wat onder rembours verstuurd is maar van TNT dat geldbedrag nog niet ontvangen. (na 3 weken!)
Kastje-muur-en-weer-terug.
dinsdag 4 december 2007 om 15:41
Niks an.
.
.
( Spontaan ongesteld geworden na douanedeuren, want hij was binnen een 20 min na landing zonder geneuzel waardanook ineens de deur door. Sjok. Bijna 2 keer van mijn stokkie gegaan, 3 huilbuien gehad, omdat hij in mijn huis liep, op mijn bank hing, in mijn auto zat, met Kjongen aan mijn lunch zat. En nu ligt hij met Chipita te slapen in mijn bed.)
.
.
( Spontaan ongesteld geworden na douanedeuren, want hij was binnen een 20 min na landing zonder geneuzel waardanook ineens de deur door. Sjok. Bijna 2 keer van mijn stokkie gegaan, 3 huilbuien gehad, omdat hij in mijn huis liep, op mijn bank hing, in mijn auto zat, met Kjongen aan mijn lunch zat. En nu ligt hij met Chipita te slapen in mijn bed.)
dinsdag 4 december 2007 om 17:19