3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Jahoor Vin.. met gemak



En Freak weet dat dat waar is



Ik hou niet van Faithless, ja 1 of 2 nummertjes maar niet een hele avond.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, hele avond is 2 uurtjes.



Ik heb dorst!
2 uurtjes is heul veel meer dan 2 nummertjes.





Neem dan wat te drinken!
Alle reacties Link kopieren
Nee want dan moet ik vannacht plassen.
Alle reacties Link kopieren
Dat nummer van de waterboys ken ik.. duh dacht ik toen ik op het linkje van Roos klikte ( en gelijk pfff niet dom maar wel vergeetachtig tja bijna 41 he! )

Faithless vind ik echt 3 keer niets.. maar ik denk dat Lief het wel zou kunnen waarderen.



En ja ik beaam.... hij past in kinderzitje
Das toch heerlijk Vin... en dan het liefst rond een uur of 2 en dan bedenken hoeveel uurtjes je nog mag slapen



Ik hoef nooit te plassen s nachts... echt nooit! Dus voor mij is de nacht altijd met 1 vingerknip voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga de waterkraan maar even leegtrekken.



Ik vind vooral die Maxi Jazz een charismatische vent.



Bi, het is nooit rond 2 uur maar altijd vlak voordat de wekker gaat.



Ik ga gelijk roken en naar boven. Dag meisjes!



Bi, wil Bianco echt meerijden? Dan moet ik even overleggen hoe en wat we gaan doen. Minigravin gaat namelijk in de middag al uit logeren omdat we haar zaterdagochtend al om half 9 moeten ophalen. Dus we hadden even de tijd voor onszelf en ik weet niet of er dus nog een etentje of film vooraf gaat.
Alle reacties Link kopieren
bianco past in een kinderzitje graafje!
quote:rosanna08 schreef op 10 november 2010 @ 20:06:

Luuntje, geen deet, maar een opruimhulpmeneer Nou stuur die dan ook maar hier effe langs als je met hem klaar bent als die klaar met opruimen is



En de Waterboys zijn Cool....!
Hahaha ja Appeltje weet het ook



Neehoor Vin... ze gaan wel met de trein of met een taxi, ze willen natuurlijk een biertje drinken dus ze gaan zowiezo niet met de auto. Komt goed!! Je bent lief
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het met alle liefde voorleggen hier hoor Bi. Taxi is onwijs duur.
Alle reacties Link kopieren
Msn hiero met Egel en daarna pitten



Kus voor jullie allen
Hoef niet Vin... ga jij lekker met Graaf samen op stap, dat is veeel belangrijker!



En misschien breng ik ze wel voordat ik uit eten ga, zodat ze alleen een taxi terug hoeven te nemen... daar trakteer ik dan wel op van mn eigen zuurverdiende centjes



Truste lieve Freaky
Ik wens jullie ook allemaal Kalinichta



Truste Luuntje



Sjeuuu wat gaan jullie allemaal vroeg vanavond!!
Heej ik hoef geen knuffel hoor Bietje



Effe mijn wijn opdrinken..
Oke Luun.. dan zwaai ik je wel naar bed







Bij naar bed gaan hoort toch gewoon een truste-knuffel?
quote:Bianca40 schreef op 10 november 2010 @ 21:01:

Oke Luun.. dan zwaai ik je wel naar bed







Bij naar bed gaan hoort toch gewoon een truste-knuffel?



Nou vooruut dan maar...



Truste Bietje
Alle reacties Link kopieren
Kalinocha




Kaliwatta
Alle reacties Link kopieren
Kallihatsjoe (ben verkouden).

Nee hoor Luun, kalinichta.
Alle reacties Link kopieren
ja kalimero Luuntje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roos, gelukkig dat het zo mee viel. En idd wat Bi zei.

Josje, onwijs bedankt voor de cd en de moeite. En je gaat lekker met Evy

Friez, lekker aan het afvallen Goed hoor.

Mal, weer een voldoende gehaald. Goed zo.

Anne,niet zo lekker in haar velletje.

Hima, lekker aan het breien geslagen. Brei maar een warme shawl voor Anne.

Bammetje, ook die puinhopen verdwijnen weer

Luun, lekker vakantie nemen van die st... en kalinichta

Vera, nog één dag en dan lekker vakantie.

Vin ook bezig met die st....en lekker veel concerten aan het bezoeken. Gaaf.

Freak is naar Trijntje geweest en ging vannacht zelf ook als een treintje

Appel, ben je alweer geweest?

Bi, is lief want brengt mannen weg en geeft ze geld voor taxi terug.



PS Stomme boerderie
Alle reacties Link kopieren
Mocy, jij bent goehoed met lijstjes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van lijstjes Hima. Op het werk ook, heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven