Storm
donderdag 11 november 2010 om 12:44
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 12:32:
20 kilometer fietsen?? Elke dag?
Ja elke dag op en neer...40 km per dag dus.
Zijn zus doet dat inmiddels al voor het 3e jaar.
Als het heel erg slecht weer wordt krijgen ze een buskaart, maar vooral dochter fietst zo lang als mogelijk is.
Bus rijdt hier maar 1x per uur, en op de heenweg sta je vanaf het begin opgepropt in de overvolle bus, en op de terugweg ben je met de fiets 9 van de 10 x net zo snel...
Maar ik vind het wel goed van ze! Zonder mopperen stappen ze elke dag op de fiets!
20 kilometer fietsen?? Elke dag?
Ja elke dag op en neer...40 km per dag dus.
Zijn zus doet dat inmiddels al voor het 3e jaar.
Als het heel erg slecht weer wordt krijgen ze een buskaart, maar vooral dochter fietst zo lang als mogelijk is.
Bus rijdt hier maar 1x per uur, en op de heenweg sta je vanaf het begin opgepropt in de overvolle bus, en op de terugweg ben je met de fiets 9 van de 10 x net zo snel...
Maar ik vind het wel goed van ze! Zonder mopperen stappen ze elke dag op de fiets!
donderdag 11 november 2010 om 13:28
donderdag 11 november 2010 om 13:29
donderdag 11 november 2010 om 13:32
donderdag 11 november 2010 om 13:34
quote:LolaMontez schreef op 11 november 2010 @ 12:39:
Amsterdam; lekker stormachtig herfstweer met regen. Ik vind het wel zielig voor alle kinderen overal die Sint Maarten gaan zingen met hun lampionnetjes. Het regent en stormt best vaak op 11/11... Ja, een ook voor de marktkooplui hier om de hoek. Wat een job!
Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.Ik ga vanavond ook maar warme chocolademelk aanbieden aan de StMaartenskindertjes.
Amsterdam; lekker stormachtig herfstweer met regen. Ik vind het wel zielig voor alle kinderen overal die Sint Maarten gaan zingen met hun lampionnetjes. Het regent en stormt best vaak op 11/11... Ja, een ook voor de marktkooplui hier om de hoek. Wat een job!
Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.Ik ga vanavond ook maar warme chocolademelk aanbieden aan de StMaartenskindertjes.
donderdag 11 november 2010 om 13:49
donderdag 11 november 2010 om 13:52
donderdag 11 november 2010 om 13:58
Hier in Amsterdam vind ik het nog wel rustig. Ok, het waait en ik ben blij dat ik binnen zit, maar echt storm is het volgens mij niet. Eerder onstuimig.
Wat betreft dat Sint Maarten. Als het echt hard waait en/of regent, vind ik het onverantwoord als de ouders per se toch naar buiten willen. Sint Maarten of niet, niemand wil toch een dakpan of een tak op zijn kop.
Wat betreft dat Sint Maarten. Als het echt hard waait en/of regent, vind ik het onverantwoord als de ouders per se toch naar buiten willen. Sint Maarten of niet, niemand wil toch een dakpan of een tak op zijn kop.
donderdag 11 november 2010 om 14:00
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 13:29:
Nou die appeltaart wordt steeds minder aantrekkelijk hier. Het waait behoorlijk, het regent en toen ik net hout uit het haardhok haalde voelde ik dat het nog ijskoud is ook. bah bah bah
Dus lekker binnen met de houtkachel aan, kopje thee erbij....
en helaas een flinke mand strijk....
Verwen jezelf en doet dat niet vandaag, maar morgen
Of laat het iemand anders doen...
Nou die appeltaart wordt steeds minder aantrekkelijk hier. Het waait behoorlijk, het regent en toen ik net hout uit het haardhok haalde voelde ik dat het nog ijskoud is ook. bah bah bah
Dus lekker binnen met de houtkachel aan, kopje thee erbij....
en helaas een flinke mand strijk....
Verwen jezelf en doet dat niet vandaag, maar morgen
Of laat het iemand anders doen...
donderdag 11 november 2010 om 14:18
Het is bij mijn ouders. En die koken gelukkig op gas. En ze hebben een open haard. Maar goed, het is wel vervelend, ze zaten al een dag zo. Ze konden het eigenlijk niet voor het weekend maken vanwege een ontbrekend onderdeel, maar toen is mijn moeder zelf in de auto gestapt om het onderdeel te halen in de fabriek...
donderdag 11 november 2010 om 14:26
quote:felice71 schreef op 11 november 2010 @ 11:17:
Hier in 071 waait het behoorlijk, het huis kraakt een beetje, wou dat ik appeltaartmix in huis had , is echt warme appeltaartweer...
Het waait hier in de zaanstreek aardig hard!
Net met mijn 3mnd oud zoontje naar buiten, pfieuw wat een onderneming.
En het draadjes vlees staat lekker te pruttelen.
* Arme kindjes vanavond.
Hier in 071 waait het behoorlijk, het huis kraakt een beetje, wou dat ik appeltaartmix in huis had , is echt warme appeltaartweer...
Het waait hier in de zaanstreek aardig hard!
Net met mijn 3mnd oud zoontje naar buiten, pfieuw wat een onderneming.
En het draadjes vlees staat lekker te pruttelen.
* Arme kindjes vanavond.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft