Storm
donderdag 11 november 2010 om 15:42
Ik zet vanavond denk ik de mand met snoep maar in de garage met een lampion voor de deur daar. Dan kunnen de kinderen die langskomen daar schuilen, even ontdooien (zet de verwarming in de garage wel aan) en daar hun liedje zingen en snoepje uitzoeken. Als ze dat buiten moeten doen zijn ze doorweekt voor ze iets uitgezocht hebben. Of weggewaaid met lampion en al.
Zit op het moment in de buurt van Apeldoorn, hier is het grijs donker buiten, het regent flink en het waait stevig. Moet over circa 1,5 de weg weer op, misschien dat ik maar wat eerder weg ga (lees: die afspraak om 16u even snel, snel doen en dan de auto in).
Voor diegene waarvan de CV kapot is, ik zou in bed kruipen!
Zit op het moment in de buurt van Apeldoorn, hier is het grijs donker buiten, het regent flink en het waait stevig. Moet over circa 1,5 de weg weer op, misschien dat ik maar wat eerder weg ga (lees: die afspraak om 16u even snel, snel doen en dan de auto in).
Voor diegene waarvan de CV kapot is, ik zou in bed kruipen!
donderdag 11 november 2010 om 15:43
donderdag 11 november 2010 om 15:50
quote:Olivia1975 schreef op 11 november 2010 @ 15:42:
Ik zet vanavond denk ik de mand met snoep maar in de garage met een lampion voor de deur daar. Dan kunnen de kinderen die langskomen daar schuilen, even ontdooien (zet de verwarming in de garage wel aan) en daar hun liedje zingen en snoepje uitzoeken. Als ze dat buiten moeten doen zijn ze doorweekt voor ze iets uitgezocht. Of weggewaaid met lampion en al.
Wat lief zeg van jou!
Ik woon maisonnette dus bij mij staan ze altijd lekker droog, maar meestal komen ze niet hierboven dus ga toch maar wat lantarens beneden neerzetten.
Wel zielig met dit weer, maar ik ging zelf ook altijd door weer en wind. Eens even zien hoeveel er dit jaar komen hier.
Misschien maak ik wel warme choco ofzo voor ze, of alleen voor de ouders ik denk dat warme choco voor de kinderen net zo teleurstellend is als een mandarijn.
Ik zet vanavond denk ik de mand met snoep maar in de garage met een lampion voor de deur daar. Dan kunnen de kinderen die langskomen daar schuilen, even ontdooien (zet de verwarming in de garage wel aan) en daar hun liedje zingen en snoepje uitzoeken. Als ze dat buiten moeten doen zijn ze doorweekt voor ze iets uitgezocht. Of weggewaaid met lampion en al.
Wat lief zeg van jou!
Ik woon maisonnette dus bij mij staan ze altijd lekker droog, maar meestal komen ze niet hierboven dus ga toch maar wat lantarens beneden neerzetten.
Wel zielig met dit weer, maar ik ging zelf ook altijd door weer en wind. Eens even zien hoeveel er dit jaar komen hier.
Misschien maak ik wel warme choco ofzo voor ze, of alleen voor de ouders ik denk dat warme choco voor de kinderen net zo teleurstellend is als een mandarijn.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
donderdag 11 november 2010 om 16:16
Tongersdei 11 novimber 2010 Fan 'e middei rein en stoarm. De súd-súdwestewyn is krêftich oant hurd, op it Waad stoarmich. De temperatuer leit om de 8 graden hinne. Jûn en fannacht hâlde we rein en stoarm. Minima om de 7 graden. Letter fannacht en moarnier nimt de súdwesterstoarm noch wat ta. Ferkear moat rekken hâlde mei swiere wyntsjitten en min sicht troch de buien.
Kortom, je waait hier tot je verschoning uit
Kortom, je waait hier tot je verschoning uit
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
donderdag 11 november 2010 om 17:12
donderdag 11 november 2010 om 18:41
Hier valt het nog mee, maar wel gezellig! Brievenbus kleppert en het tocht!
Lekker de kaarsjes aan, vnv bonje met de buren kijken met toastjes en salade, en een rosé 'tje
Ik heb niet alle posts gelezen dus ik weet niet of iemand dit al vermeld heeft. Er is een sleep boot omgeslagen, en 3 mensen zijn nog vermist
link: http://www.telegraaf.nl/b ... t_omgeslagen__.html?p=1,1
Lekker de kaarsjes aan, vnv bonje met de buren kijken met toastjes en salade, en een rosé 'tje
Ik heb niet alle posts gelezen dus ik weet niet of iemand dit al vermeld heeft. Er is een sleep boot omgeslagen, en 3 mensen zijn nog vermist
link: http://www.telegraaf.nl/b ... t_omgeslagen__.html?p=1,1
donderdag 11 november 2010 om 19:45
donderdag 11 november 2010 om 19:55
quote:mormelina schreef op 11 november 2010 @ 19:45:
Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...
Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...
Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?
Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...
Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...
Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?
donderdag 11 november 2010 om 20:09
donderdag 11 november 2010 om 20:24