Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 11 november 2010 om 16:41
donderdag 11 november 2010 om 19:44
donderdag 11 november 2010 om 19:47
Tikker geniet van je vakantie ennuh een vliegtuig waait niet zomaar van de baan als het piloot het niet vertrouwt gaan ze niet eens de lucht in. Dus maak je geen zorgen om het weer maar denk aan het weer wat je te gemoet gaat!
Fijne vakantie Tik laat je ons weten hoe het was
Fijne vakantie Tik laat je ons weten hoe het was
Het gras aan de overkant is niet groen.
donderdag 11 november 2010 om 19:49
donderdag 11 november 2010 om 20:01
Tuurlijk laat ik weten hoe het was. Misschien héél misschien als ik toch in een internetcafe mijn vriend mail, waai ik nog even langs. Maar beloof het niet.
Ik ben dinsdag 23 november weer terug dus ben 12 dagen weg.
Marels: vind je dit winderige van de herfst ook lekker dan? Oei nee daar heb ik echt niets mee. Ik vind als het zoals gister koud, maar droog en bijna windstil, heerlijk. Al die mooie kleuren en de paddo's. Maar wind en miezerregen bah! De kat vind het ook niets trouwens die komt beledigd binnen stampen als 'ie weer eens twee spatjes regen op zijn vacht heeft.
Ik ben dinsdag 23 november weer terug dus ben 12 dagen weg.
Marels: vind je dit winderige van de herfst ook lekker dan? Oei nee daar heb ik echt niets mee. Ik vind als het zoals gister koud, maar droog en bijna windstil, heerlijk. Al die mooie kleuren en de paddo's. Maar wind en miezerregen bah! De kat vind het ook niets trouwens die komt beledigd binnen stampen als 'ie weer eens twee spatjes regen op zijn vacht heeft.
donderdag 11 november 2010 om 20:05
Jaaaa, ik vind JUIST die wind zo heerlijk! Uit je jasje waaien en dan binnen komen bij een brandend kacheltje en dan een kop thee zetten.
Heerlijk, wandelen met dit weer.
Waar ging je ook alweer heen?
Denk maar vooral niet teveel aan ons hoor, we zien je wel weer verschijnen. Als je ons maar niet vergeet
Heerlijk, wandelen met dit weer.
Waar ging je ook alweer heen?
Denk maar vooral niet teveel aan ons hoor, we zien je wel weer verschijnen. Als je ons maar niet vergeet
668, the neighbour of the Beast
donderdag 11 november 2010 om 20:11