Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Tuuuurlijk. Ik ben niet zo jaloersig. 't Is je van harte gegund!!
Dames ik duik op de bank met private practice met koffie en een donut dus bij late reactie weten jullie waarom

Ik gun het je hoor Tik geniet ervan!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Tsssk, toe maar.

Ik zit al op de bank. Zonder koffie, want dan slaap ik niet. Ga zometeen thee zetten, maar mijn vriend is voorlopig kwijt. Of althans, die zit boven met de elektrieke gitaar te spelen.

Dus ik forum nog maar even verder.

Donuts heb ik ook al niet, maar nog wel zelfgebakken cake.
Aloha, lees ik dat Tikker naar Curacao gaat??? Ben jaloersssss is alweer ruim 8 jaar terug dat ik daar was, ben 't bijna alweer vergeten!
Haaaaai Miek!

Gezellig druk hier, zo
Ja hoor, net weer terug gewaaid van het Sint Maarten lopen (vliegen?).
En, heb je veel snoepjes in je tasje gekregen?
Ja zeker! De peuter vond het geweldig en bij de meeste kreeg ze hartstikke veel want iedereen ging er van uit dat er niet veel kinderen zouden komen. Wel zonde dat het eerst zo regende.

Lampion is overigens klaar voor de kliko.
Maar een nieuwe lampion kost gelukkig maar een paar rotcenten

En da's leuk, volgend jaar samen uitzoeken.

Hier regent het niet meer trouwens, het waait wel nog.
Hier is 't nu ook droog, peuter ligt uitgeteld in bed. Ik heb nog wel 2,5 zak snoepies over. Maandag maar wat meenemen naar m'n werk. Normaal krijgen we altijd over de 100 kinderen aan de deur maar het weer zat niet helemaal lekker mee.

Doen ze bij jullie ook Sint Maarten lopen Marels?
Honderd kinderen?

Dat zou mij weer wat te ver gaan, geloof ik

Hier doen ze niet aan Sint Maarten. Bij ons mogen de kinders met Halloween langs de deuren, van school uit.

Komen ze ook alleen als je aangegeven hebt dat je het niet erg vindt.
Ja joh, nieuwbouwwijk (staat nu ongeveer 10 jaar dus de vruchtbare grond doet 't goed). Dan komen ze met hordes tegelijk. Heb dus altijd iets van 4 grote zakken met van die uitdeel snoepjes. Meestal hou ik niet zo heel veel over maar nu waaide de kinderen gewoon de straat uit.... ik heb nog even overwogen om de snoepies ook gewoon de wind in te smijten en dan te hopen dat ze goed zouden terecht komen
Ik had het gedaan, die snoepjes gewoon de wind in pleuren. Maar ja, wie ben ik he

Pffft, morgen nog een half dagje werken en dan is het alweer weekend.

En ik ga morgenavond naar de voorpremiere van Harry P!!
Durf 't bijna niet te zeggen, ik had vandaag al weekend, is 't niet schandalig? Leuk, naar een voorpremiere! Ik heb nog niets van Harry P. gezien of gelezen maar 't schijnt wel leuk te zijn he.

Ga je verder nog leuke dingen doen 't weekend?
Ik heb ook bijna niks gezien of gelezen van Harry P.

Wie is dat?

Ik had vandaag ook vrij hoor, feestdag in België. Dus ik had gisteren een half dagje, vandaag vrij, en morgen een half dagje. Zo slecht had ik het deze week dus niet.

Dit weekend ga ik niet zoveel doen, zaterdagmorgen de intocht van Sinterklaas kijken, zaterdagavond naar een verjaardag en verder niet zo veel, denk ik.
Als het weer zaterdag een beetje schappelijk is dan willen we naar Harderwijk gaan voor de intocht. Lijkt me wel erg leuk.

Verder ook geen plannen. Beetje huishoudelijk doen denk ik.
Ik heb net even de voorspelling bekeken voor zaterdag en dat is wel heul slecht. Denk dat we dat gewoon maar 's niet moesten gaan doen. Voor je 't weet waai je uit je verschoning.
Ohja, hij komt in Harderwijk. Woon jij daar in de buurt dan?

Grappig.

Ik ga ook wat huishoudelijks doen. Morgenmiddag even dweilen enzo. Denk dat we vooral ook wat lekker thuis gaan zitten, da's wel eens lekker.

Zit met een half oog bonje met de buren te kijken, wat een gezeik weer.
Hier staat de masterclass met Louis van Gaal aan. Is wel grappig.
Wasda? Noooooit van gehoord.
Ja mijn eerste keus zou het ook niet zijn geweest maar ach, zo op de achtergrond is het best te doen!
Ik heb het rijk alleen, die van mij staat onder de douche.

Ben vandaag mijn herdertjes op wezen halen. Ik heb een houten kerststal, van een houtsnijder, handgemaakt enzo. Voor dit jaar heb ik er een groepje bij van twee herdertjes en twee schaapjes, en ik ben er zoooooo gelukkig mee.

Kost je een godsvermogen, maar ik ben er zó verliefd op
Leuk! Jij kan niet wachten tot de kerst weer in huis mag komen zeker? Ik vind 't ook wel weer gezellig deze tijd hoor. Ook de wind en de regen (als je niet naar buiten hoeft). En dan de Sint en daarna lekker kerst....
Ik ben dit jaar al nogal vroeg in de kerstsferen geloof ik. 5 december zet in de kerstboom op, dit jaar.

Of 8 december, da's even hoe het uit komt...

Heb nu vooral zoiets van; aaaah, die kerststal moet weer uit de kast
hahaha natuurlijk moet die stal d'r uit. Dat ie nog niet op tafel staat.... Ik weet nog niet wanneer ik de boom weer van zolder trek. Eerst maar 's de Sint afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven