Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Wauw, wat een waanzinnig goed menu zeg, Elynn!

Hé Winnie, wat leuk dat je even komt buurten! Pas goed op jezelf!

Wat een goed menu had je inelkaar gezet, Koreveen!

Van opscheppen, komt receptje typen, Teigera... Komt u maar

Ik maak vanavond vissoep. Ik weet eigenlijk nog niet precies hoe dat vorm gaat krijgen; het wordt een soort last-minute-improvisatie-soep en dan met vis erin...
Hutspot met hachee...ik heb er nu al zin in, want alles is gisteren al gemaakt door schoonmama. Is dus eigenlijk hun kliekje, maar dit kliekje is de volgende dag wel het lekkerste
Nope

Uit eten.

(in een eetcafé, simpel & cheap (dat dan weer wel), maar wel ok)
Vanmiddag langs mn ouders gereden om wat restjes van mn moeders verjaardag op te halen...dus wij hebben tapasavond!

- italiaanse gehaktballetjes

- quiche met kip en brocolli

- aardappeltaart met prei en paprika (en aardappel natuulk)

- wraps gevuld met zalm

- wraps gevuld met kip, sate en tauge

- tomaatjes gevuld met geitenkaas

- bruschetta's
Winnie, hoop dat je gauw beter in je vel zit. Pas goed op jezelf.

*Sociale-controle-modus aan*

Hé, GB, ging jij niet wat zuiniger aan doen? Of geldt dat alleen voor het kopen van kleding?

*Sociale-controle-modus uit*

Lekker, Marisss, zo'n tafel vol happen. Klinkt goed.

Net op: patat met mayo en een Kwekkeboom-kroket van de snackbar om de hoek. Dochter en buurjongen moeten zo naar voetbaltraining en had geen zin tijd om vooraf te koken. Na: mandarijntjes.
quote:Elynn schreef op 15 november 2010 @ 17:54:

*Sociale-controle-modus aan*

Hé, GB, ging jij niet wat zuiniger aan doen? Of geldt dat alleen voor het kopen van kleding?

*Sociale-controle-modus uit*Thanx voor je bezorgdheid. En a.) ja, het ging om het kopen van kleding en b.) mrG betaalt.
quote:GeorgieBrown schreef op 15 november 2010 @ 17:11:

Uit eten.

(in een eetcafé, simpel & cheap (dat dan weer wel), maar wel ok)En dan zegt ze wat over mij! Ik ga heel niet vaak uit eten... vanavond warm ik pastasaus op uit de vriezer (o.a. zalm, pesto, kookroom) met daarbij pasta (nog even kijken wat voor pasta het wordt) en cherrytomaatjes.
quote:Teigera schreef op 15 november 2010 @ 18:38:

[...]

En dan zegt ze wat over mij! Ik ga heel niet vaak uit eten... vanavond warm ik pastasaus op uit de vriezer (o.a. zalm, pesto, kookroom) met daarbij pasta (nog even kijken wat voor pasta het wordt) en cherrytomaatjes.

Zag je de 'schaam smiley'?!

En het is natuurlijk allemaal relatief. Ofzo.

quote:GeorgieBrown schreef op 15 november 2010 @ 18:33:

[...]

En a.) ja, het ging om het kopen van kleding en b.) mrG betaalt.

Slappe hap. Oké, dat klinkt plausibel.

Veel plezier straks!
Hello ladeis.

Heb me even niet gemeld, maar daar is ze weer!

Met terug werkende kracht:

Eergister: rostirondjes, schnitzel en doperwten.

Gister: Aardappels, rode kool, filet lapjes.

Vandaag: het recept van Roelof van Veen, waar ik gister een topic over heb geopend. Heb het wel beetje boel aangepast, maar was erg lekker!
quote:GeorgieBrown schreef op 15 november 2010 @ 18:43:

[...]

Zag je de 'schaam smiley'?!

En het is natuurlijk allemaal relatief. Ofzo.

Ik plaag maar hoor!

Geniet er lekker van vanavond .
Jee, Winnie, ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Vanavond een eigen variant op dirty rice, zonder kip.
indien je niet beter zou weten (en ik vaker uit eten zou gaan ) zou ik een GB-dubbelnicker kunnen zijn: n de soep van gisteren, vanavond courgettefritatta van GB op tafel alhier ... in het kader van restverwerking een preitje toegevoegd en een salade erop van spinazie, tomaat en mozzarella
.
anoniem_36602 wijzigde dit bericht op 15-11-2010 21:20
Reden: pc doet vervelend, 1x was wel genoeg
% gewijzigd
quote:suuz83 schreef op 15 november 2010 @ 21:18:

vanavond courgettefritatta van GB op tafel alhier ... in het kader van restverwerking een preitje toegevoegd en een salade erop van spinazie, tomaat en mozzarellaGa ik toch even pronken met mijn eigen veren . Dat was mijn courgettefrittata. Which reminds me, ik moet hem binnenkort ook weer eens eten! Ik eet hem vaak met salade met rucola, tomaat en mozzarella, maar kan me voorstellen dat spinazie ook een goede keuze is. Leuke variatie! Helaas kan ik hier de variatie met prei niet doorvoeren, vriendlief doe ik daar geen plezier mee.
Gisteravond in het café Kaasfondue gegeten. Met een salade. Simpel en lekker.

Vandaag (tááádááá!): KOKEN! Weet alleen nog niet wat. Iets snels, want ik ga vanavond naar een concert. Misschien iets van stamppot. Of die kikkererwtensoep. Nog even over nadenken.
Georgie!!!
Hamlapjes, provençaalse aardappeltjes, salade caprese, chocolade
Ik ben van gedachten veranderd want zou wortelstamp maken maar het wordt een soep van gegrilde groente en erbij een broodje.
gisteravond met de buuf op school gegeten, haar dochter en klasgenoten hadden een 3gangen menu gemaakt.lekker en al weer gemakkelijk.vanavond maak ik thaise rode curry met kipfilet en div groenten erin.
Ik eet met kind bij mijn moeder; ik geloof witlofschotel ofzo.
Het werd de soep. Niet door mij, maar door mrG gemaakt. Was erg lekker.
Vanavond lekker snel en makkelijk: broodjes gyros met een tomaten-komkommersalade. En natuurlijk veel knoflooksaus . Ook weleens lekker voor een keertje!
Kipdrumsticks uit de braadstoomzak . Erg hè? Ik proef zelfs het verschil niet tussen de soorten 'kruiden' (provençaals of knoflook), het is gewoon alleen maar zweetuitbrekend zout, maar ja, ik ben dol op zout... Erbij een stukje brood en wat overgebleven groentecurry van onse Indiase bezorger. Beetje wonderlijke combi, maar best te doen voor een keer.

Goed dat mijn huisarts het niet zag!
Wij zijn 8 jaar samen en hebben voor het eerst pizza's laten bezorgen

Ik had een pizza al cliente (zelf samengesteld dus) met tomatensaus en kaas (standaard) en daarbij garnalen, tonijn, mozzarella, champignons, knoflook, verse tomaten en basilicum.

Was lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven