NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 00:25
dinsdag 16 november 2010 om 00:27
dinsdag 16 november 2010 om 00:27
Philein, dat heet woningbouw die te lam is om centen uit te geven en pas wat komt repareren (maanden later) als het al ingestort is.
Onze schutting bestond uit betonnen platen die aan betonnen paaltjes gesmeerd waren met cement. Cement na tig jaar rot, valt er dus uit, plaat los..... en die vallen er nu dus uit. (Normaal 1 tegelijk, dat hoor je niet zo) Maar zie dus nu dat er een heel stuk plat ligt in de tuin van de buren, op de stoep, dus daar ga ik niets aan doen.
Nee stormt hier niet, waarschijnlijk was de regen van de afgelopen dagen net teveel. lol
Onze schutting bestond uit betonnen platen die aan betonnen paaltjes gesmeerd waren met cement. Cement na tig jaar rot, valt er dus uit, plaat los..... en die vallen er nu dus uit. (Normaal 1 tegelijk, dat hoor je niet zo) Maar zie dus nu dat er een heel stuk plat ligt in de tuin van de buren, op de stoep, dus daar ga ik niets aan doen.
Nee stormt hier niet, waarschijnlijk was de regen van de afgelopen dagen net teveel. lol