NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 00:59
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 00:56:
zoals ik al zei, ik hou ook van jong. Maar nooit voor iets serieus. Maar wel heel erg goed voor alle rest.
Aub, klinkt goed. Is ie dark als in: negert, of wat?
En wie is die nieuwe van je?
Phil, weet je hoe ik je nu lees?
hebbehebbehebbehebbeikwilmikwilmikwilm..
zoals ik al zei, ik hou ook van jong. Maar nooit voor iets serieus. Maar wel heel erg goed voor alle rest.
Aub, klinkt goed. Is ie dark als in: negert, of wat?
En wie is die nieuwe van je?
Phil, weet je hoe ik je nu lees?
hebbehebbehebbehebbeikwilmikwilmikwilm..