NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 01:25
Phil:.. moet een paar daagjes voor m'n werk naar Barcelona.. Zaterdagmiddag kom ik weer terug.. en hopelijk heb ik ook wat tijd om nog wat rond te kijken daar.. hoewel de temperatuur niet zo heel denderend is zag ik..
Seks is maar moeilijk af te zweren.. Op de een of andere manier blijft het toch trekken.. no pun intended..
Seks is maar moeilijk af te zweren.. Op de een of andere manier blijft het toch trekken.. no pun intended..
dinsdag 16 november 2010 om 01:30
Je moet je er inderdaad wel ok bij voelen.. dat is de eerste vereiste.. Als je liefde en seks totaal niet kunt scheiden en je kunt je niet voorstellen een vaste scharrel te hebben voor de seks, dan moet je dat absoluut niet doen.. maar denk dat de meeste vrouwen daar stiekem beter in zijn dan ze zelf in de gaten hebben..
dinsdag 16 november 2010 om 01:37
Nee, ik denk dat een man en een vrouw hetzelfde willen uit een relatie.. Een hechte vriendschap.. een maatje.. iemand om een leuk en gezellig leven mee te voeren.. om geborgenheid bij te voelen om je veilig bij te voelen.. om lekkere seks mee te hebben en om leuke dingen mee te ondernemen. iemand waarmee je kan lachen en iemand die je troost als je je zielig voelt... (en nog meer tegeltjes wijsheden van Toon Hermans..
dinsdag 16 november 2010 om 01:41
omdat het lastig is om dat maatje te vinden.. in mijn relaties werd meer geruzied dan geliefkoosd .. wat natuurlijk ook verklaarbaar is, want je zoekt ook iemand die tegengas kan geven, maar uiteindelijk moet je wel gelukkig zijn bij elkaar.. en dat schijnt nog knap lastig te zijn.. .. ben weer rond aan het kijken nadat m'n relatie nu ehm.. inmiddels alweer een jaar geleden is gesneuveld..