De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Goed idee, maar ik gok zomaar dat ook dit topic geen lang leven zal hebben Aangezien ik in het oude oudvsnieuw ook in de OP schreef dat ik geen moderatie wilde maar uit wilde gaan van het zelfregulerend talent van ons.

Vanavond meer. Vandaag razend druk, dus ik ben out.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ik heb gestaft bij het woord 'kattentaarten,' volgens mij is dat illegaal.
Waarom niet? Het is gewoon een kletsgroepje, hoor.
Am Yisrael Chai!
En alleen fokke en sukke plaatjes!

Wanneer ben je een Newbie?
Whahaha.

Nou, ik begin dan maar lekker ouderwets. Want ik heb een aantal leuke Newbies op het oog en ik vertik het nog steeds bij het befaamde groepje te horen.
Ga nou niet irritant lopen staffen, ik ben serieus, ik wil gewoon een kletsgroepje zodat ik niet het hele forum hoef af te struinen naar die forummers die ik wel leuk vind.
Am Yisrael Chai!
Ik klets.

Kletsedeklets. Ik heb net braaf gewerkt en wil nu Queen of my new couch zijn, maar helaas heb ik geen laptop en zit ik nu aan mijn bureautje naar mijn mooie nieuwe bank te kijken.
Wat een heerlijk uitnodigende OP.
Ik haat Fokke en Sukke. Ze hebben geen broek aan. Need I say more?
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 11:37:

Waarom niet? Het is gewoon een kletsgroepje, hoor.

Klopt. Maar ook in kletsgroepjes worden fellere discussies abrupt afgebroken door de angels.

Bijzonder wel.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ik hoor niet bij Het Groepje. Ben al onwijs forum-meubilair, maar ik word nooit,maar dan ook echt nooit genoemd als eventuele verdachte voor lidmaatschap van Het Groepje.
quote:Boro schreef op 16 november 2010 @ 11:39:

[...]

Klopt. Maar ook in kletsgroepjes worden fellere discussies abrupt afgebroken door de angels.

Bijzonder wel.Doen we toch geen felle discussies? Wij oude garde hebben elkaar toch niks nieuws te melden, dus no use om dan te discussieren, toch?
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:39:

Ik haat Fokke en Sukke. Ze hebben geen broek aan. Need I say more?Haat gerust een eind weg, mag allemaal !
Eieren, kwijt: lekker!
Je bent vergeten dat er geen plaatjes geplakt mogen worden!
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:39:

Ik haat Fokke en Sukke. Ze hebben geen broek aan. Need I say more?Weet je dat dit de allereerste keer is dat ik zie dat daar gewoon piemels hangen? Als jij dat niet gezegd had had ik het nooit gezien. Ik vind Fokke en Sukke mwoah.
Am Yisrael Chai!
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:41:

Je bent vergeten dat er geen plaatjes geplakt mogen worden!Ik ga NU de OP aanpassen.
Am Yisrael Chai!
*Meldt zich present en hoopt vurig dat ze niet aan oneliners zal doen*

Tila, wat voor nieuwe bank heb je? Do tell!

Ik ben naar de fysio geweest gisteren, een hele echte harde, waardoor ik nu bont en blauw ben, maar het gaat al beter.

En ik wil nog naar de bieb één dezer dagen.
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 11:41:

Je bent vergeten dat er geen plaatjes geplakt mogen worden!Duh... daarom plakte ik er 1. Daar werd in het oude oud+nieuw al zo over geklaagd
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 11:40:

[...]

Doen we toch geen felle discussies? Wij oude garde hebben elkaar toch niks nieuws te melden, dus no use om dan te discussieren, toch?Exact. We weten al precies van elkaar hoe we over bepaalde dingen denken, wat voor stemgedrag, wat vinden we van abortus, hoeveel kinderen we hebben, wat we graag eten/koken wat we doen irl, enz enz.
Een heel erg rode bank. 3 zits met chaise-longe eraan. Gekocht bij een echte bankenwinkel (en dus niet bij de ikea of meubelhuis Henk & Bep op de Ten Katemarkt) en ik ben echt Queen of the couch.

Beetje kut dat de bekleding niet helemaal tof is en er dus volgende week een meubelmaker moet komen.
quote:Murdoch schreef op 16 november 2010 @ 11:37:

Ik heb gestaft bij het woord 'kattentaarten,' volgens mij is dat illegaal.Ze had ook gewoon mijn naam kunnen noemen dat ik hier niet mag schrijven want ze doelde daarmee op mij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven