De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 11:45
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:43:
[...]
Exact. We weten al precies van elkaar hoe we over bepaalde dingen denken, wat voor stemgedrag, wat vinden we van abortus, hoeveel kinderen we hebben, wat we graag eten/koken wat we doen irl, enz enz.
Welnee, ik weet helemaal niks van jullie. Daar scroll ik altijd over heen.
Ik hoop maar dat we het over leuke en interessante dingen gaan hebben, anders scroll ik ook hier weer heel wat af
[...]
Exact. We weten al precies van elkaar hoe we over bepaalde dingen denken, wat voor stemgedrag, wat vinden we van abortus, hoeveel kinderen we hebben, wat we graag eten/koken wat we doen irl, enz enz.
Welnee, ik weet helemaal niks van jullie. Daar scroll ik altijd over heen.
Ik hoop maar dat we het over leuke en interessante dingen gaan hebben, anders scroll ik ook hier weer heel wat af
dinsdag 16 november 2010 om 11:47
dinsdag 16 november 2010 om 11:49
dinsdag 16 november 2010 om 11:50
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 11:45:
Maar, Damaris, VVD-er van het eerste uur, wat vind jij nou van de lapzwanzerige houding van Rutte ten opzichte van de pvv-delinquenten?
Ben het er niet mee eens, met de houding van Mark.
Echter, aan de andere kant weet ik ook het eea over hoe het in de kazerne daar is gegaan
Maar, Damaris, VVD-er van het eerste uur, wat vind jij nou van de lapzwanzerige houding van Rutte ten opzichte van de pvv-delinquenten?
Ben het er niet mee eens, met de houding van Mark.
Echter, aan de andere kant weet ik ook het eea over hoe het in de kazerne daar is gegaan
dinsdag 16 november 2010 om 11:51
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 11:49:
[...]
Nee... een newbie mag overal schrijven, maar dat houdt niet automatisch in dat'ie welkom is.
Nuances... nuances...
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.
[...]
Nee... een newbie mag overal schrijven, maar dat houdt niet automatisch in dat'ie welkom is.
Nuances... nuances...
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.
dinsdag 16 november 2010 om 11:52
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:48:
[...]
Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.
Ik als niet-zwangere ben ook niet welkom in het Februari 2011 topic.
Je mag van mij overigens best meeschrijven als newbie, maar als je alleen maar komt huilie doen moet je dus niet verbaasd zijn als je of genegeerd wordt, of tot je enkels afgefikt. Dan is dat maar duidelijk vantevoren.
[...]
Dit mag niet. Het is een openbaar forum en iedereen hoort op ieder topic welkom te zijn.
Ik als niet-zwangere ben ook niet welkom in het Februari 2011 topic.
Je mag van mij overigens best meeschrijven als newbie, maar als je alleen maar komt huilie doen moet je dus niet verbaasd zijn als je of genegeerd wordt, of tot je enkels afgefikt. Dan is dat maar duidelijk vantevoren.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 11:53
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:51:
[...]
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.Djiez.. je wilt toch niet beweren dat je serieus bent?
[...]
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.Djiez.. je wilt toch niet beweren dat je serieus bent?
dinsdag 16 november 2010 om 11:54
dinsdag 16 november 2010 om 11:54
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 11:51:
[...]
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.
O my god. O MY GOD!
Ik ben op zoveel topics niet welkom. Story of my life. Deal with it.
[...]
Een topic is niet van de persoon die het topic opent, het is van Viva.
En Viva bepaalt wie welkom is, niet de forummers.
Als je een topic wil waar niet iedereen welkom is, dan start je een eigen forum.
Heeft niets met nuances te maken.
O my god. O MY GOD!
Ik ben op zoveel topics niet welkom. Story of my life. Deal with it.