NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 19:29
dinsdag 16 november 2010 om 19:32
dinsdag 16 november 2010 om 19:32
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:29:
voor Naoom, omdat ze zich niet zo happy voelt en zorgen maakt om vriend.
voor Zwup, omdat het niet mee zit met de groepsopdracht.
voor Zon, omdat ze zich zorgen maakt om vriendin en zich zo'n goede vriendin toont en omdat ze zo'n lekker geil wijf isWat ben je toch een lieverd!!
voor Naoom, omdat ze zich niet zo happy voelt en zorgen maakt om vriend.
voor Zwup, omdat het niet mee zit met de groepsopdracht.
voor Zon, omdat ze zich zorgen maakt om vriendin en zich zo'n goede vriendin toont en omdat ze zo'n lekker geil wijf isWat ben je toch een lieverd!!
dinsdag 16 november 2010 om 19:34
dinsdag 16 november 2010 om 19:38
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 19:27:
Visite van vanavond gaat niet door, dus ik ga lekker...niks doen!
Haai Twis!
Hi Zon!
Lekker hè, zo'n onverwacht avondje niks doen. Dat had ik zondag. Jammer dat mijn eetdate niet doorging, maar zo'n avondje op de bank is ook goud waard
Visite van vanavond gaat niet door, dus ik ga lekker...niks doen!
Haai Twis!
Hi Zon!
Lekker hè, zo'n onverwacht avondje niks doen. Dat had ik zondag. Jammer dat mijn eetdate niet doorging, maar zo'n avondje op de bank is ook goud waard
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 19:39
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 19:33:
Dat is waar Twis, ik zit niet goed in mijn vel, maakt negatief, misschien nog wel meer dan normaal gesproken. Is alleen echt niet mijn bedoeling dat op anderen te projecteren. Het spijt me als dat dus wel zo overkomt.Ook een voor jou, lieverd. Het is een kutperiode waar je doorheen moet.
Dat is waar Twis, ik zit niet goed in mijn vel, maakt negatief, misschien nog wel meer dan normaal gesproken. Is alleen echt niet mijn bedoeling dat op anderen te projecteren. Het spijt me als dat dus wel zo overkomt.Ook een voor jou, lieverd. Het is een kutperiode waar je doorheen moet.
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 19:40
dinsdag 16 november 2010 om 19:42
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 19:34:
Dank je Twis Ik voel me gelukkig echt een stuk beter dan vanmiddag en ben erg blij dat ik het hier allemaal neer kan plempen
Gelukkig maar! NB'ers zijn er ook voor nare dingen hoor, tis niet allemaal maar lachen, gieren, brullen hier.
Verliefdheid leuk?!? brrrrr. Ik ben alleen verliefd op t lijf en de sex van de nieuwste scharrel .. dat vind ik al meer dan genoeg verliefdheid Ik snap wel wat je bedoelt. Verliefdheid kán heel frustrerend zijn. Als het niet wederzijds is bijvoorbeeld. Maar toch zou ik wel weer eens hoteldebotel willen zijn hoor. Komt niet zo vaak voor.
Dank je Twis Ik voel me gelukkig echt een stuk beter dan vanmiddag en ben erg blij dat ik het hier allemaal neer kan plempen
Gelukkig maar! NB'ers zijn er ook voor nare dingen hoor, tis niet allemaal maar lachen, gieren, brullen hier.
Verliefdheid leuk?!? brrrrr. Ik ben alleen verliefd op t lijf en de sex van de nieuwste scharrel .. dat vind ik al meer dan genoeg verliefdheid Ik snap wel wat je bedoelt. Verliefdheid kán heel frustrerend zijn. Als het niet wederzijds is bijvoorbeeld. Maar toch zou ik wel weer eens hoteldebotel willen zijn hoor. Komt niet zo vaak voor.
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 19:43
dinsdag 16 november 2010 om 19:43
dinsdag 16 november 2010 om 19:44